דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכרויות לגיל הזהב - טיולים ומסיבות 

מאת    [ 24/05/2010 ]

מילים במאמר: 347   [ נצפה 7144 פעמים ]

בנוסף לאתרי הכרויות לגיל השלישי, בשנים האחרונות נוסף טרנד חדש במסגרת ההיכרויות לגיל הזהב: טיולים ומסיבות ריקודים לפנויים-פנויות. הטיולים והמסיבות מיועדים למבוגרים שרוצים לטייל, לבלות ובעיקר להכיר חברים חדשים. 

גם המדע וגם ההתנסות האישית של כל אחד מאיתנו מראים שקשרים חברתיים הם תנאי הכרחי לחיים מאושרים. בגיל מסוים, הקשרים הללו מתמעטים, אם בגלל פרישה ממקום העבודה, אובדן בן זוג וחברים שהלכו לעולמם, מרחק גיאוגרפי או מגבלות ניידות.

האינטרנט הוא דרך מצוינת להכיר חברים חדשים למטרות רומנטיות או חברתיות, לצורך שיחה מהנה, להתחלקות בקשיים ובשמחות, לבילוי משותף ומה לא. לשם כך נוצרו אתרי ההכרויות למיניהם.

גולשים מבוגרים מספרים שהילדים והנכדים מעודדים אותם להיכנס לאתרים ולהכיר. ברור שגם, ואולי בעיקר, בגילים האלה יש צורך להיות ביחד, להכיר אנשים חדשים ולהגדיל את אותה רשת חברתית מצומצמת שלהם. יש ביניהם הרבה אנשים שהתאלמנו או התגרשו בגיל מבוגר ומחפשים קשר חדש.

חיזוק נוסף להתעניינות של בני הגיל המבוגר במה שיש לאתרי הכרויות להציע מקבלים ביטוי גם במסיבות הפנויים-פנויות אליהם מגיעים גם נשים וגברים לא צעירים, ומאוד נהנים לרקוד ולהכיר. המשתתפים יודעים שהמסיבה מותאמת לטעם שלהם, בלי עשן סיגריות, אבל עם בר של משקאות אלכוהוליים, רחבת ריקודים וכל מה שצריך כדי לשמוח.

במסיבות הללו אף אחד לא נשאר לשבת. אלה לא מסיבות שיושבים סביב שולחן, אלא מסיבות ריקודים לכל דבר, והמוזיקה מתאימה לקהל מבוגר. מדי פעם משמיעים אולדי'ס ושירים שמתאימים לריקודים הסלוניים של פעם, כמו ואלס או טנגו.

במסגרת הפעילות סביב אתרי הכרויות נערכים גם טיולים המיועדים לבני 45 פלוס וגם למבוגרים יותר. הקבוצות מטיילות במקומות שונים בארץ. אורך הטיול הוא יום שלם, לרוב בשבת. המסלולים תמיד קלים, כי המטרה היא לא להעפיל על הרים ולגמוע קילומטרים, אלא ליהנות, לשוחח, להכיר אנשים וליהנות מאווירה טובה. במהלך הדרך בד"כ נהוג לעצור לכמה מנוחות, כדי לתת למשתתפים זמן לשוחח ולאכול. במהלך העצירות נערכות פעילויות קצרות בנושאים של תדמית, שפת גוף וכל מה שיכול להביא לאינטראקציה בין האנשים ולהזדמנות למינגלינג ולהכרויות.

הפעילויות מיועדות למציאת חברות וקשר רציני ונועדו לשרת אנשים שמעוניים בקשר של נישואין, אם לפרק א' או פרק ב', או אנשים שמחפשים ידידות אמיתית עם אנשים אחרים בגילם ודרך להפיג את הבדידות.

"מוטק'ה" הינו רשת חברתית ראשונה מסוגו שהוקמה עבור בני הגיל השלישי ופועל ללא מטרות רווח. הפורטל הייחודי הוקם במטרה לייצר מוקד חברתי-קהילתי לבני הגיל השלישי שייתן מענה לצורכיהם היומיומיים. פורטל "מוטק'ה" מציע תכנים מגוונים וייחודיים כמו איכות חיים, מתכונים, בריאות, פנאי, תרבות, טיולים, כלכלה וצרכנות וכן מהווה נקודת מפגש לאוכלוסיה המבוגרת. הפורטל מכיל כלים שימושיים עבור הכרויות, לקידום מעורבות בקהילה, להתנדבות ולפעילויות פנאי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב