דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התמודדות עם מי השתיה על ידי מתקני שתיה ומיני בר 

מאת    [ 23/05/2010 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 3681 פעמים ]

כולנו יודעים שמי ברז הם לא הכי בריאים לשתייה. מי ברז מכילים אבנית, כלור, פלואוריד וכימיקלים נוספים שאינם תורמים לבריאותנו. כמו כן מדי פעם מפרסם משרד הבריאות אזהרות מפני שתיית מים באזורים מסוימים בארץ בשל חשש לזיהום המים, לתקלה בבארות השאיבה וכדומה. כל אלו יצרו למי הברז מוניטין שלילי ביותר, ורובנו כמעט שלא שותים מי ברז. גם אם משרד הבריאות ממליץ לשתות מי ברז, הם כבר לא טעימים בעיננו.

אחת הדרכים להתמודד עם בעיית מי השתייה וליהנות ממים טעימים ומסוננים מכל הכימיקלים היא באמצעות התקנת מיני בר ביתי. מערכות מיני בר הן מתקני שתייה ביתיים המסננים את מי הברז הרגילים המגיעים לביתנו ומטהרים אותם. מתקני שתייה בנויים ממערכות סינון וטיהור שנועדו להשביח את מי הברז הרגילים. התקנת מיני בר ביתי מבטיחה שיהיו לכם מים טהורים, מסוננים ונקיים כל הזמן.

מיני בר מגיע בדרך כלל בגודל קומפקטי וניתן להניחו על השיש במטבח. מערכת הסינון של המיני בר מוסתרת מתחת לכיור ואינה מכערת את חזות המטבח. ישנם גם מתקני שתייה ריצפתים, שהם גבוהים יותר ומונחים על הרצפה. בכל מיני בר תמצאו שני ברזים: ברז למים חמים וברז למים רותחים. ישנם מתקני שתייה שיש בהם גם ברז שלישי למים פושרים.

התקנת מיני בר מאפשרת לכם מים נקיים וטעימים הזמינים לשתייה 24 שעות ביממה. למיני בר מטהרי מים משלו, מובנים בתוכו ללא צורך להתקין כאלו כמו בברזי הבית. מטהרי המים עובדים סביב השעון וחוץ מבדיקה תקופתית, הוא אינו מצריך תחזוק שוטף. מיני בר פוטר אתכם מהצורך להרתיח מים כדי לטהרם ואחר-כך להמתין שיתקררו ויהיו ראויים לשתייה. מיני בר מאפשר לכם להכין שתייה חמה גם בלי לחכות לקומקום המים שירתח. מיני בר מאפשר להורים טריים לחמם בקבוקי חלב לתינוק שזה עתה נולד במהירות, גם בשלוש לפנות בוקר. מיני בר מאפשר לכם מים קרים זמינים תמיד, כך שאין עוד צורך למלא בקבוקים ולהניחם במקרר או בפריזר למשך הלילה כדי שלילדים תהיה שתייה קרה לבית הספר.

מיני בר חוסך מכם סחיבת ארגזי מים מינרלים מהסופר כל שבוע. מיני בר לא כולל גלוני מים מגושמים וכבדים שמכערים לכם את המטבח, תופסים חלל יקר ודורשים אנשים שריריים כדי להחליף כל פעם גלון. מיני בר לא דורש מכם להיות מנויים לחברת מים מינרלים ולהיות תלויים בזמני חלוקת המים שלהם.  מיני בר הוא מתקן שתייה קל ונוח לתפעול שכל אחד יכול להשתמש בו. התקנת מיני בר בבית מעלה פלאים את תדירות שתיית המים של כל בני המשפחה, וכפועל יוצא כולם שותים פחות מיצים מוגזים שאינם בריאים ויותר מים.

לסיכום, מיני בר הוא הפתרון המתקדם והנוח ביותר למים נקיים וטעימים 24 שעות ביממה. הוא אינו דורש מכם כוח ומאמץ ואינו מכער לכם את המטבח. כמו כן לטווח הארוך מיני בר חוסך לכם הוצאות כספיות רבות על מים בבקבוקים או מנוי לחברת מים מינרלים. כל שנדרש מכם הוא להחליף פילטר אחת לכמה חודשים, ואתם יכולים לעשות זאת בעצמכם וללא הזמנת איש מקצוע.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב