דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


LS לקסוס 

מאת    [ 23/05/2010 ]

מילים במאמר: 488   [ נצפה 2471 פעמים ]

רכבי  לקסוס LS

התשוקה לשלמות היא הכוח המניע את לקסוס. בלקסוס שואפים להביא לידי שלמות גם את מערכת היחסים עם הלקוחות,ומנסים להבין במידה רבה ככל האפשר את צורכיהם. הודות לתהליך מתמשך של למידה, בלקסוס מנסים ליצור בעבור הלקוח חוויה העולה על ציפיותיו וצרכיו ומבקשים ליישם היבט זה בכל מרכיב ומרכיב ברכב, החל מעיצוב הפנים והחוץ, דרך הנאת הנהיגה, וכלה ברמת השירות המוענקת ללקוח.סדרת רכבי היוקרה של לקסוס שואבת השראתה מערכי התרבות היפנית המוקירה את ערך הכנסת האורחים ומעניקה קבלת פנים מעודנת באמצעות צפיית צרכי הלקוח באופן מושלם. החלל הפנימי של לקסוס LS הינו מקום של שלווה ונוחות.איזון מושלם בין עיצוב, הנדסת אנוש מחושבת וטכנולוגיה מתקדמת המבטאים יוקרה ייחודית וחוויית נהיגה מושלמת.מעבר לאיכות חסרת הפשרות , דגמי לקסוס בעלי רמת אמינות גבוהה ביותר וזוכים בתארים רבים.כפי שעולה בסקר שפורסם בחודש אפריל האחרון במגזין הרכב השנתי של Consumer Reports דגמי לקסוס LS זכו בתואר הרכב הטוב בעולם BEST OVERALL CAR, זו השנה השנייה ברציפות.הדגם המאוזכר ביותר היה Lexus LS 460 אשר זכה בדירוג הגבוה ביותר בקטגוריית BEST OVERALL CAR עם ציון של 99 נקודות מתוך 100. תוצאות אלו מתבססות על מבחני דרכים של 50 לקוחות שונים. 


LS מידע אודות דגמי לקסוס

דגמי לקסוס מציבים רף חדש בתחום הטכנולוגיה ההיברידית, המבוססת על מנוע בנזין עוצמתי ומנוע חשמלי הפועלים בהרמוניה מושלמת ומאפשרים לנהג ליהנות מביצועים עוצרי נשימה, זמינות כוח מיידית, שקט מופתי, תצרוכת דלק נמוכה ורמת זיהום אוויר מופחתת. LS600hL, מכונית הפאר ההיברידית הראשונה בעולם, משלבת בין מנוע V8 בנפח 5 ליטר ומנוע חשמלי רב עוצמה המפיקים יחדיו שיעור שיא של הספק משולב, 445 כ"ס.LS460, ספינת הדגל של לקסוס, מצוידת במנוע בנזין V8 המשודך לתיבת 8 הילוכים, הראשונה מסוגה בעולם. בתחום הבטיחות דגמי לקסוס מצויידים במגוון מערכות ומעניקים את רמת הבטיחות האקטיבית והפאסיבית הגבוהה ביותר, וכוללים מערכת בקרת בטיחות מרכזית (VDIM) האחראית לניהול כלל מערכות הבטיחות ברכב, ביניהן מערכת למניעת נעילת גלגלים, מערכת לבקרת אחיזה, מערכת לחלוקת כוח הבלימה, מערכת סיוע בבלימה, מערכת היגוי חשמלי ועוד.מערכת חניה אוטומטית חכמה המסייעת לנהג לחנות בבטחה את הרכב, ועשר כריות אוויר המעניקות מיגון נרחב לכלל הנוסעים ברכב, תורמות לשיפור הבטיחות והגנה אופטימאלית לנוסעים בלקסוס.

נוחות ופינוק בדגמי לקסוס LS

דגמי לקסוס מספקים את  המאווים הקטנים שעליהם תוכל לחשוב. תא הנוסעים ב- LS הינו חלל רחב ידיים בעל עיצוב
ארכיטקטורי יוקרתי המשלב איכות ונוחות אופטימאלית, הבאה לידי ביטוי  החל במשענת היד האחורית החולשת על רוב מערכות הרכב כגון- וילונות הרכב, מושבים אחוריים חשמליים, 4 איזורי מיזוג אוויר מפוצלים, תא קירור למשקאות  וכלה במסך מגע צבעוני רב תכליתי,  המאפשר לנהג שליטה נוחה ובטוחה במערכות הרכב השונות - מערכת השמע , חיוג טלפוני על גבי המסך, מצלמת עזר במצב של חניה , חיישני חניה קדמיים ואחוריים עם חיווי על גבי המסך ועוד.
ה- LS600h זמינה בגרסת LONG WHEEL BASE ומציעה את רמת האבזור הגבוהה בקטגוריה וכוללת שפע מערכות
נוחות ופינוק המזמין את הנוסעים לחוויית חושים מושלמת.

לקסוס LS, ספינת הדגל של לקסוס, מציבה רף חדש בעולם הרכב לטכנולוגיה, ביצועים, איכות, נוחות ויוקרה.

 

 

קרן גור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב