דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מגמות באופנת שמלות כלה 2010, אביב 

מאת    [ 21/05/2010 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 2228 פעמים ]

מגמות של שמלות כלה לאביב 2010

כל שנה מביאה לשינוי במגמות של שמלות. מגמות של שמלות כלה 2010, צפויות להמשיך עם כמה מהפריטים הפופולאריים של 2009, עם טוויסט מתוחכם. פעם זה היה סגנון החתונה שלא השתנה הרבה משנה לשנה. זה היה צפוי כי כל השושבינות יהיו לבושות ב שמלות ערב תואמות וכל חברי החתן יהיו בחליפות, אבל תעשיית אופנת החתונות השתנתה מאוד בשני העשורים האחרונים, ואת זה באות המגמות של 2010 לשמלות כלה להוכיח.
שבוע האופנה לכלות הוא הזדמנות עבור מעצבי העל להשוויץ בקווים החדשים שלהם, ואת הסיכוי שלנו לגלות מה חם באופנת החתונות. להלן מגמות של שמלות כלה שיהיו בקרוב פופולאריות באביב של 2010.

מגמות שמלות כלה 2010

בעוד שמלות סטרפלס תמיד יהיו הסגנון הפופולארי של שמלת כלה, 2010 מביאה אפשרויות גדולות יותר לכיסוי הגוף. מקטורנים ועליוניות של שמלות זמינים למעצבים בשנת 2010, יחד עם אפשרויות להוספת כתפיות לשמלות.
שמלות כלה בסגנון שכבות עושות את דרכן אל מחוץ לאופנת החתונות של השנים האחרונות, אבל ב2010 מגיע הקץ לסגנון זה. למרות שכמה שמלות בסגנון זה עדיין קיימות בקוים מסוים של שמלות, הם לא יוכלו להשתלט על זירת אופנת החתונות כמו שהם עשו בעבר.
צבעים שונים מלבן ימשיכו למלא תפקיד במגמות של שמלות כלה 2010. מספר שמלות כלה יכללו הבזקים קטנים של צבע. צבעים פופולריים אחרים של שמלת כלה יהיו השמפניה, שנהב וזהב עתיק.
שמלות כלה בעלות מחוך גב ימשיכו להיות פופולריות בשנת 2010, כאשר גם שמלות באורך הברך ימשיכו לככב. אלו אפשרויות מחמיאות המוכרות כבר ברמה כזאת שהמעצבים החליטו לשלבם יותר בקווי העיצוב הנוכחיים שלהם.

מגמות צבעים של 2010

שינוי בלוח הצבעים של החתונות מאותת על תחילת עונה חדשה של אופנה בחתונות. בעוד 2009 התפארה בצבעים רכים, ב2010 המגמות הן צבעים עזים. סגול, וכל הגוונים בתוך הספקטרום הזה של צבע, יהיה צבע החתונות הכי חם של 2010. סלוני כלות מכוונים לחתונה חד גונית בצבע סגול. לדוגמה, השושבינות לבושות בכמה גוונים של סגול דרמטי, אבל עדיין יראו אלגנטי.
צבעים פופולריים אחרים של 2010 כוללים צבעי כחול מודגש כי הם לא ממש עמוקים כמו כחול כהה, אבל לא בהירים כמו כחול שמיים, או רובי, אלמוגים ואף גווני אפור בהיר פופולאריים עבור חתונות ב2010.

מגמות של שמלות ערב ושושבינות 2010

מעצבי אופנה הגיבו לביקוש של שמלות ערב ושושבינות יהיו מאותה משפחת צבעים, כתוצאה מכך, כלות יכולות לבחור את הצבע והמלוות והשושבינות יכולות לבחור בסגנון הלבוש המתאים ביותר לסטייל שלה ולגזרתה. יש אפשרות גם שכלות כעת רק בוחרות בצבע כללי ונותנות למלוות שלהן לבחור כל שמלה שמתאימה לערכת הצבעים של הצבע שנבחר.
מגמה נוספת ב2010 של שמלות ערב הוא השימוש בבדים פשוטים ונוחים יותר. לסאטן עדיין יש מקום של כבוד אבל כותנה, משי ותערובות בדים טבעיים יהיו לראשונה במרכז העניינים באופנת החתונות של 2010.

קוי המותניים יהיו קצרים יותר ב2010. במקום הארוך, שמלות באורך הרצפה, כלות בוחרות להתלבש בחתונה שלהם קצר יותר, מהנה יותר ובסגנונות שאינם מסורתיים.

    כותב מאמר זה הינו המנכ"ל של  מיי דרסס- יבוא שמלות כלה וערב בעיצוב אישי      




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב