דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסמליות האמיתית של זר פרחים 

מאת    [ 20/05/2010 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 8189 פעמים ]

מה יכול להיות יותר רומנטי ומרגש מלקבל משלוח פרחים, עם כרטיס ברכה אישי מאנשים שאנחנו אוהבים? משלוח פרחים זו המתנה האולטימטיבית  לכל אחד, ולכל אירוע. נניח שעובדת ילדה את הילד הראשון שלה, כולם במשרד מאוד מתרגשים ושמחים בשמחתה. הם רוצים להביע את השמחה שלהם במתנה, וזה די מגוחך להמתין שלושה חודשים עד שתחזור לעבודה. הפתרון המושלם זה משלוח פרחים. עדיף להזמין את משלוח הפרחים אחרי שמשתחררים מבית החולים, ולא לשלוח את המתנה לבית החולים, כי הפרחים יישארו שם, וחבל.

יש כאלה שלא אוהבים לשלוח משלוח פרחים כי זה יקר, והפרחים ינבלו בכל זאת. קודם כל, משלוח פרחים טרי, יעמוד שבועיים ללא בעיה, אבל אם הכוונה היא לתת מתנה שניתן יהיה ליהנות ממנה יותר זמן, אז אפשר לשלוח עציץ. חנות פרחים דואגת לסידור יפה מאוד של העציץ, הרבה יותר יפה ממה שאפשר להשיג במשתלה. כך אנו מקבלים גם את אלמנט ההפתעה, וגם מתנה שאפשר ליהנות ממה לאורך זמן.

לצערנו, פרחים משמשים לא רק באירועים שמחים, אלא גם באירועי אבל. מספר הפרחים בזר קובע האם הזר הוא זר אבל או זר המיועד לאירוע משמח. אם יש מספר אי זוגי של פרחים, הזר מיועד לאירוע משמח, אבל אם יש מספר זוגי של פרחים, מדובר באבל. זרי פרחים מעבירים מסרים לא רק על ידי מספרם, אלא גם באמצעות הסוג שלהם. להלן מספר דוגמאות מה פרחים יכולים לסמל: חינני לבן הוא סמל לתמימות, הפרחים הלבנים של היסמין מסמלים בהינדואיזם אהבה. לוטוס הוא כינוי לרגליים הקשורות של הנשים הסיניות, כי הוא סמל לטוהר, לידה והתחדשות. סולאנום מסמל סכנה ומוות. כדאי מאוד להיות מודעים לסמלים של הפרחים שאנחנו מתכננים להרכיב מהם את משלוח הפרחים שלנו, אחרת המסר עלול להתקבל בצורה לא נכונה.

משלוח פרחים הוא בהרבה מקרים אמצעי פיוס. נניח שבין זוג נשוי הייתה מריבה ענקית, שנגמרה בכך שהבעל טורק את הדלת ויוצא החוצה. אחרי שהוא מעביר את הלילה על הספה של אימא, הוא בעצם מבין שהריב, שהתחיל על זה שנגמר החלב, היה מיותר לגמרי. הוא מתקשר לאשתו 13 פעם, והיא לא עונה כי היא כועסת. בסופו של דבר, הוא שולח לה זר ענקי ישר לעבודה. מה הסיכוי שמישהי תעמוד בפני דבר כזה? משלוח הפרחים זה בעצם הדרך היעילה ביותר לומר "אני מצטער".

משלוח פרחים אינו עובר בכיוון אחד בלבד - הגבר שולח והאישה מקבלת. העולם המודרני שוויוני יותר, ואין שום פסול בכך שהאישה תשלח זר פרחים לבן זוגה! משלוח פרחים זה דבר נפוץ במיוחד ביום האהבה, העברי והלועזי, ביום האישה וביום המשפחה. אם אתם מתלבטים מה לקנות למי שאתם אוהבים, פשוט תשלחו פרחים, משלוח פרחים משלב בתוכו גם אלמנט של מתנה, וגם אלמנט של הפתעה.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב