דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החיפוש אחר שמלת כלה..... מאיפה לעזאזל להתחיל ? 

מאת    [ 19/05/2010 ]

מילים במאמר: 491   [ נצפה 2191 פעמים ]

אם הגעת למאמר הזה כנראה שגם את בדרך לרגע מרגש במיוחד בחייך. גם אם את לא הטיפוס שאוהב להיות "במרכז" ואירועים קטנים ואינטימיים זה יותר את.... עדיין את "הכלה" ,מה שאומר שהעיניים נשואות בעיקר אלייך....

חשבתי על כתיבת מאמר זה מתוך רצון אמיתי לסייע לך ליהנות מהחיפוש והתהליך במציאת יצירה של ,שמלת כלה, התואמת את סגנונך ונותנת לך תחושה נשית וייחודית..

בתור התחלה הייתי מנסה להבין איזה סגנון מועדף עליי.. דרך טובה להגיע למסקנה (אם אין לך דעה מגובשת בעניין) היא דרך מגזיני אופנה וכלות( חנות ספרים מצוינת שבה אפשר לעיין בחומר בנושא נמצאת בנחלת בנימין 55 ונקראת: "אלשייך". החנות מציגה מגוון נדיר של מגזינים ועיתונים בתחום האופנה והעיצוב). גם ברשתות הספרים השונות תוכלי למצוא מגזינים הקשורים לכלות.

חוץ מזה קיימת אפשרות האינטרנט ,גם שם תוכלי לגלוש לאתרים העוסקים בתחום של ,שמלות כלה, כדיי להימנע מקבלת עודף מידע מהאינטרנט מומלץ להשתמש במילות מפתח התואמות את החיפוש שלך ובכך לייעל את החיפוש רק למה שרלוונטי כמו חיפוש לפי :"שמלות כלה בקו מינימליסטי וקלאסי" או "שמלות כלה בסגנון וינטאג' וכד'.

חשוב להיות בראש פתוח ולהבין שמה שנראה טוב על דוגמנית לא בהכרח יראה אותו הדבר עלייך,מכאן חשוב לבחור שמלה שתבליט את היתרונות ותטשטש את הפגמים....

בטרם את בוחרת ,שמלת כלה, חשבי גם על המקום והשעה בו יתקיים האירוע. האם זאת הולכת להיות חתונה רשמית או על חוף הים? בהתאם לכך להתאים שמלה שתתן לך תחושה טובה המתאימה גם ללוקיישן ושחלילה לא תרגישי בה מגוחכת....

תקציב מוגדר מראש היא עוד דרך לברור ולהימנע מבחירת ,שמלת כלה,שעלותה מעבר לתקציב שהגדרת וחבל כי זה רק יכול לבאס..חשוב לי להוסיף פה נקודה מעניינת שנתקלתי בה ולא פעם אחת והיא בנות שראו שמלה שהיא מעבר לתקציב אבל החליטו שהן מוצאות תופרת שתעשה את אותה שמלה בחצי מחיר ואולי אף פחות.

אז זאת הטעות ה-ג-ד-ו-ל-ה! תופרת היא לרוב בן אדם טכני ולא מעצב בעל ראיה עיצובית .היכולת שלה בלכוון לבדים דומים ולגזרה זהה מוגבלים וזו לעולם לא תצא אותה השמלה בדיוק. גם אם פנית למעצב וביקשת שמלה זהה לתמונה שהבאת עלולה להתפספס מסיבות שונות כמו בדים שכרגע אינם זמינים בשוק,תרגום השמלה על ידי המעצב אינה זהה למקור ועוד כל מיני סיבות אחרות..

אחרי שחרשת על מגזינים ואינטרנט,הגיע הזמן לקבוע פגישות ולהתחיל למדוד שמלות.

לאחר שגיבשת לך פחות או יותר סגנון בו את מעוניינת כדאי לבחור מספר מעצבי ,שמלות כלה, בין שלושה לארבעה לפחות ולקבוע עמם פגישה. אני ממליצה ובמידה ויש לך תמונה ממגזין של מחשוף שאת אוהבת או גזרה שאת יודעת שמחמיאה לך הביאי איתך לפגישה גם אם זה פריט מהארון הפרטי שלך.למעצב יהיה קל יותר להבין מה את מחפשת ויסייע לך במימוש הרעיון וכך יוכל להראות לך דגמים רלוונטיים או אף יצייר עבורך סקיצות המשלבות את הרעיון אותו הבאת עם דגמים קיימים אצלו בסטודיו (מה שאומר ש,שמלת הכלה, נתפרת מראשיתה עבורך...)

בחרי שמלת כלה בה תרגישי נינוחה ונשית. שמלה שכשתביטי במראה תרגישי שזו את, רק הרבה יותר יפה...ומה שבטוח שגם כשתסתכלי בתמונות מהחתונה עוד עשר שנים תאמרי לעצמך שלא היית משנה דבר....

גנית, מעצבת שמלות כלה 

גנית שלמה, בעלת סטודיו לשמלות כלה,בוגרת ביה"ס הגבוה לטקסטיל ולאופנה שנקר, מעצבת שמלות כלה במראה נוסטלגי ועדין. כמעצבת,אני שואפת לתת ביטוי לעולמה הפנימי של הכלה וליצור עבורה שמלה בה היא תרגיש ייחודית,נינוחה ונשית.


 href="mailto:GanitShlomo@Gmail.comGanitShlomo@Gmail.com">">GanitShlomo@Gmail.com ; http://www.ganits.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב