דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול באבנים חמות - מומלץ בחום.... 

מאת    [ 17/05/2010 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 3108 פעמים ]

טיפול באבנים חמות - מומלץ בחום....

טיפול באבנים חמות הפך בשנים האחרונות לאחד העיסויים הכי מבוקשים. בדרך כלל טיפול באבנים חמות הוא טיפול מרגיע, משחרר מתחים נפשיים רגשיים, מזרז את זרימת הדם, מזרז חילוף חומרים בגוף, מנקז רעלים מהגוף. באופן כללי טיפול באבנים חמות יותר תחושה של הנאה וחמימות בכל הגוף. טיפול באבנים חמות הוא עיסוי העונה לשם - La stone therapy  והשם הוא שילוב של אנגלית וצרפתית ובבסיסו אבן הבזלת.

 

מה כולל הטיפול?

טיפול באבנים חמות מתבצע עם שמן עיסוי חם ובעזרת אבני בזלת מיוחדות המחוממות לטמפרטורה של 55 מעלות ואבני שיש מקוררות. משך טיפול באבנים חמות נע בדרך כלל בין 60 ל75 דקות. השימוש באלמנטים של חום וקור על הגוף במהלך טיפול באבנים חמות מסייע בשחרור שרירים תפוסים, ובהקלה במגוון רחב של בעיות כמו דלקות וכאבים, ניקוי רעלים מהגוף, איזון וחיבור גוף-נפש ויוצר אפקט של התעמלות לכלי הדם.

 

יעיל נגד כאבים

טיפול באבנים חמות משפיע בצורה מאוד חזקה על כל מערכות הגוף. בדרך כלל טיפול באבנים חמות הוא תשובה טובה לכאבים כרוניים ואקוטיים, כאבי צוואר וגב, שרירים תפוסים, כאבי ודלקות פרקים, הגבלות בתנועה, חסימות מעיים, בעיות עיכול, קיבה עצבנית, מערכת חיסון חלשה, כאבי מחזור, ורידים ודליות, פיברומיאלגיה ועוד.

 

יש חסרונות

 אמנם טיפול באבנים חמות מלא ביתרונות , אך  כדאי להיות מודעים כי טיפול באבנים חמות נושא בתוכו גם סכנות. אם לא נזהרים ומחממים את האבנים יותר מדי אז קיימת סכנה של היווצרות כוויות. בנוסף, חום חיצוני מוגבר יכול ליצור מצבים של לחץ דם נמוך וחסימות זמניות בכלי הדם.  לכן טיפול באבנים לא מומלץ לבעלי לחץ דם נמוך.

 

גם לנשים בהריון

טיפול באבנים חמות הוא אחד הטיפולים שגם נשים בהריון יכולות לעבור. כמובן בהתייעצות עם רופא ועם המטפל קודם לכן, זאת בשל העובדה, כי טיפול באבנים חמות מעניק שלווה ורוגע לאחר הטיפול. נשים רבות מדווחות אחרי טיפול באבנים חמות על תחושות נעימות כמו 'טעינת מצברים', 'עוצמה מחודשת', וכן שלווה, רוגע, בריאות ואיזון גופני-נפשי מורגשות.

 

 שחרור פיזי ואנרגטי

טיפול באבנים חמות הוא בהחלט אחד הטיפולים היותר נעימים שיש. אחרי טיפול באבנים חמות הגוף מתחדש ועובר לרמה אנרגטית חדשה לגמרי. אנשים הבאים לטיפול עם "ראש פתוח", אין ספק כי ייהנו ממנו ויספגו ממנו את כל ההנאה האפשרית. כשחום השרירים התפוסים עולה, במהלך טיפול באבנים חמות משתחררים מהגוף רעלים, מתפזרות חומצות החלב ומשתחררות אנרגיות שליליות. חום האבנים יוצר הנעה ומחזוריות של הדם והאנרגיה. זו הסיבה כי טיפול באבנים חמות מסייע רבות  בריפוי הגוף והנפש ועוזר בשחרור כאבים פיזיים וחסימות נפשיות.

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מסירה שיער בשיטת האינפרא אדום-תוצאות מטיפול ראשון, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב, מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער באינפרא אדום, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית. www.morclinic.com  052-8705343




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב