דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרצאה לאירוע יום העצמאות 

מאת    [ 17/05/2010 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 3344 פעמים ]

יום העצמאות בפתח ועמו מופעי הבידור המושקעים, אך בכנסת מתחדשת היוזמה למנוע מאמנים שהשתמטו משירות בצה"ל את מימון הופעותיהם. חברי הכנסת מהימין העבירו הצעת חוק שמסנדלת אמנים כמו אביב גפן או עברי לידר מלהופיע מול חיילים ומול קהל בימים רשמיים כמו יום ההעצמאות.

לפי החוק גוף מבוקר הממומן מכספי משלם המסים לא יורשה לנתב את כספו לאמנים המעוניינים ליטול חלק במופעי תרבות וספורט, אך השתמטו משירות בצה"ל או לא התנדבו לשירות לאומי. שר החינוך יכול לאשר את המופע באופן מיוחד אם התשכנע מנימוקי המבקש להופיע שהוגשו לו בכתב.

חברי הכנסת מהימין אומרים כי לא יתכן מצב שאמנים שמהווים מודל לחיקוי לנוער וחוששים שהתרומה למדינה תזיק לקריירה האישית שלהם ובשל כך, בוחרים שלא להתגייס לצה"ל או להתנדב לשירות לאומי – יזמרו את ההמנון בטקסי יום הזיכרון וחג העצמאות וימומנו על ידי גופים ממסדיים מבוקרים. הח"כים גם שלחו את החוק ליו"ר המרכז לשלטון מקומי, שאמור לאכוף את החוק.  נראה כי הלאומנות הישראלית גואה ואפשר להבין זאת היטב מהמכתב.
 
רוצים הרצאה לאירוע של יום העצמאות? רוצים לראות איך המדינה שלנו התקדמה או דווקא לא התקדמה ב-60 פלוס שנות קיומה? יש לנו באתר המרצים את האנשים הטובים ביותר בכל תחומי הממשק ליום העצמאות – גם כאלו שנראים רחוקים למדי.

יום העצמאות הוא יום משמח שאמור לגרום למחשבה – ובאתר המרצים תוכלו למצוא מרצים לכל סוגי האירועים על כל גווניהם. דוגמאות:
פרופ´ אסא כשר חתן פרס ישראל לשנת תש'ס, הינו פילוסוף בעל מוניטין עולמיים בחקר הפילוסופיה של השפה. מציג דגם של פילוסוף מעורב הפועל מתוך תחושת אחריות לחברה, למדינה, לאזרח ולאדם באשר הוא אדם.

פרופ´ כשר הוא מרצה אשר הפך את הפילוסופיה ליסוד רלוונטיו חשוב בחיים. דומה שאין פילוסוף בארץ שמקדיש מאמץ כה נרחב לחיבור זה בין התיאוריה למעשה. הדבר בולט במיוחד בתחום האתיקה על גווניה השונים. נושאי הרצאה: פילוסופיה, אתיקה, אתיקה צבאית, רפואית, תקשורתית, אתיקה של המחקר המדעי.

תוכלו לשמוע מעוד מרצים רבים על ישראל: גבריאלה רותם, מנחם בן איש NRG ובוגר התכנית האח הגדול, פרידה דניאלה, עמוס לויטוב, אבי מלר, מני פאר, אורית רמז, אורית אדטו ויצחק בריק שיספרו לכם מור"קים מהצבא, המשטרה, השב"ס, רפאל כהן, נרי לבנה, אנאבלה שקד, יוסי סדבון, יעל פז מלמד ממעריב, המחלץ הידוע שיודע על הישראלים יותר מכל אחד אחר חיליק מגנוס ועוד.

מרכז המרצים לישראל הינו האתר הגדול והוותיק ביותר המספק שירותי הרצאות מרתקות על ידי מגוון רחב של מרצים בכל תחום. היכנסו כעת להתרשם ולהזמין מרצים מרתקים בכל נושא ותחום!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב