דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחירון רכב מציג גבולות מחיר 

מאת    [ 16/05/2010 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 3795 פעמים ]

מחירון רכב

מחירון רכב זהו מחירון אשר מאפשר לקבל תמונה כוללת על המחירים של הרכבים השונים, בין אם מדובר על רכבים חדשים או רכבים משומשים, כאשר מחירון רכב מהווה למעשה את דרך הפעולה של הסוחרים השונים לקביעת העלות לצורך רכישה או מכירה של רכבים.

מחירון רכב מציג גבולות מחיר כך שבעת תהליך של מכירה או רכישה של רכבים, ניתן להעזר במחירון רכב על מנת לקבל תמונה אובייקטיבית של עלות הרכבים.

כיצד בנוי מחירון רכב ?

מחירון רכב בנוי בצורה די בסיסית, אשר מאפשרת למשתמש לעיין בו בצורה נוחה ופשוטה למדיי, כאשר מחירון רכב מחולק על פי קטגוריות בדרך כלל, כך ניתן לבצע את השימוש של מחירון רכב בצורה די פשוטה.

מחירון רכב מחולק על פי קטגוריות שונות, כאשר הקטגוריות מתחלקות לתתי קטגוריות, והממשק של מחירון רכב הוא כדלקמן: הקטגוריה הראשית של מחירון רכב היא היצרנית של רכבים, כאשר בדרך כלל מחירון רכב יכיל את כל היצרניות אשר קיימות בשוק. לאחר הכניסה לקטגוריית היצרנית של הרכבים, תהיה קטגוריה נוספת של הדגמים השונים של אותה היצרנית, כאשר גם הדגמים נחלקים בדרך כלל לתתי קטגוריות, על פי נפח מנוע, כמות דלתות, כוחות סוס ופרמטרים נוספים.

בחירה של הרכב הרלוונטי תוביל לעלות של הרכב על בסיס הפרמטרים השונים, כאשר עלויות אשר תופענה במסגרת מחירון רכב תהיינה מדורגות על בסיס שנת היצור של אותו הרכב, ובדרך כלל גם בהתאם לכמות הידיים אותה עבר הרכב.

עד כמה המחיר של מחירון רכב הוא מהיימן?

מחירון רכב בא לשקף את שווי השוק של הרכב, בהתאם לייצרן של אותו הרכב, שנת הייצור של הרכב, ויתר הפרמטרים אשר צויינו עד כה, יחד עם זאת, אין מדובר במחיר קבוע ומחייב, וכל מוכר רשאי לקבוע את המחיר שנראה לו עבור הרכב שלו, כמובן שאין הדבר מבטיח שהוא ימצא לכך קונים.

אנשים רבים מתמחרים את הרכב שלהם בשונה מעלויות של מחירון רכב בהתאם למצב הרכב, כך למשל, רכב שמור במיוחד, עם קילומטראז' נמוך יוכל להיות מתומחר גבוהה יותר מעלויות אשר נקבעו במסגרת מחירון רכב. מנגד, רכבים אשר מצבם המכאני או מצב הפחחות שלהם לא במיטבו, סביר שיתומחרו במחיר נמוך יותר. כמו כן, רכבים אשר השוק שלהם הוא קשה, כלומר שקשה למכור אותם ואין עליהם ביקוש, גם רכבים אלה יתומחרו במחירים נמוכים ממה שמופיע במסגרת מחירון

גוד רייטינג- עושים את הפרסום בשבילך-  לוח מודעות,  פרסום חינם,   איפה אתה- אינדקס עסקים  פרסום חינם    http://www.aaaa.co.il       http://www.where-r-u.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב