דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למתנות מקוריות: כמה טיפים למחפש 

מאת    [ 15/05/2010 ]

מילים במאמר: 695   [ נצפה 1979 פעמים ]

רעיונות למתנות מקוריות: כמה טיפים למחפש.

רעיונות למתנות מקוריות תלויים בחיפוש שאנחנו מבצעם אחריהם. מהם השיקולים שיש לקחת בחשבון כשמחפשים רעיונות למתנות?

כסף זה לא הכול.

כסף, אי-אפשר להכחיש, זה דבר חשוב בחיים. כסף יכול להפוך דברים מסובכים לפשוטים. האם למי שיש כסף לבזבז לא יהיה קל למצוא רעיונות למתנות מקוריות יותר מלשכנו הדלפון? למרבה הצער, יש אמת מסוימת בדברים הללו. רעיונות למתנות יכולים להיות מגוונים יותר אם אין מגבלות כספיות. יותר קל להגות רעיונות למתנות מקוריות שמתבססות על השקעה כספית גבוהה שמאפשרת יצירת סיטואציות מיוחדות שרק תקציב שמן יכול לאפשר. עם זאת, אל לנו לשכוח, ניתן למצוא מתנות מקוריות שאינן עולות ביוקר. כידוע לכולם, מתנות מקוריות יכולות להיות מיוחדות ומרגשות גם אם לא הושקע בהן תקציב הביטחון של מדינה קטנה. ישנם רעיונות למתנות שמפצים על המחסור בכסף על-ידי שימוש בדמיון עשיר. ניתן אפילו לומר, בלי סיכון מוגזם, שהמחסור בכסף יכול להניב יותר בהצלחה רעיונות למתנות מקוריות. דווקא האפשרות למצוא פיתרון לכול בעיה שבה נתקלים במהלך החיפוש אחרי רעיונות למתנות על-ידי פתיחת הארנק וגיהוץ הכרטיס מגבילה את הדמיון ואת החיפוש אחרי רעיונות למתנות מקוריות באמת. כשצריך להתמודד עם מגבלות דווקא אז הפיתרונות יכולים להיות מקוריים בהרבה. רעיונות למתנות שמתבססים רק על תקציב גבוה עלולים להיות לא מקוריים. לכן צריך לזכור שכסף הוא לא הכול בחיים ומי שמעוניין למצוא רעיונות למתנות מקוריות צריך להיזהר מליפול למלכודת הארנק שבה מתנות מקוריות נמדדות רק לפי תג המחיר.

רעיונות למתנות ושיקולים חשובים.

מומלץ גם להיזהר מהמלכודת של רעיונות למתנות מקוריות בכל מחיר. הרצון להעניק מתנות מקוריות הוא מוכר ולפעמים הוא משתלט על כל החשיבה ומהווה היגיון יחיד ושתלטן בזמן החיפוש אחרי רעיונות למתנות. גם אם המקוריות חשובה לנו כשאנו מחפשים רעיונות למתנות צריך לזכור שישנם עוד מאפיינים חשובים. רעיונות למתנות צריכים להתאים למקבל המתנה ולאירוע שלכבודו אנו מחפשים מתנות מקוריות. יכול להיות שישנם רעיונות למתנות מקוריים, מבריקים ומעניינים, אבל אלו רעיונות למתנות מקוריות שלא מתאימות למקבל המתנה. לפני שמתחילים לחפש רעיונות למתנות צריך לזכור עבור מי אנחנו מחפשים מתנות מקוריות, מה ימצא חן בעיניו ומה מתאים לו, לאופי שלו ולטעם שלו. רעיונות למתנות יכולים להיות טובים רק אם הם מתאימים לאירוע ספציפי. ישנן מתנות מקוריות שמתאימות לחתונה אבל לא ליום הולדת וישנן מתנות מקוריות שמתאימות לחזרה מטיול ארוך אבל לא לקידום בעבודה. החיפוש אחרי רעיונות למתנות אינו צריך להתמקד רק במקוריות אלא צריך להיערך בתוך מכלול של שיקולים.

רעיונות למתנות ואתיקה.

שיקולים אחרים כשמדובר בחיפוש רעיונות למתנות יכולים להיות גם מתחומים נוספים. כיום ניתנת חשיבות רבה יותר לחשיבה אקולוגית. שיקולים שקשורים לתחום החשוב של איכות הסביבה יכולים (ויש אומרים שצריכים) להיות חלק מהחיפוש אחר רעיונות למתנות. רעיונות למתנות אקולוגיות או ירוקות הופכים להיות שכיחים יותר ויותר, ואנשים רבים מחפשים היום רעיונות למתנות שלא יזיקו לסביבה בכול הקשור לפליטת פחמן, ייצור אשפה ושימוש במשאבים מתכלים. גם שיקולים מוסריים שונים יכולים להשפיע על המחפשים רעיונות למתנות: לאן הולך הכסף ששילמנו עבור מתנות מקוריות, האם ישנו ערך מוסף (חברתי או חינוכי) למתנה? האם המתנה מתאימה לאידיאולוגיה ולתפיסת עולם מסוימת? כך מצטרפים שיקולים נוספים לחיפוש אחר רעיונות למתנות; המקוריות איננה, אם כן השיקול היחיד שלאורו נעשה החיפוש אחרי רעיונות למתנות מקוריות. ניתן בהחלט, ואף רצוי, לשלב שיקולים נוספים ומגוונים בתהליך החיפוש אחרי רעיונות למתנות מקוריות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב