דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למתנות: גימיקים, לא בכל מחיר 

מאת    [ 14/05/2010 ]

מילים במאמר: 662   [ נצפה 2101 פעמים ]

רעיונות למתנות: גימיקים, לא בכל מחיר.

רעיונות למתנות מובילים פעמים רבות לגימיקים. כדאי לשקול אם השימוש בהם אינו מוגזם.

גימיקים ורעיונות

לעיתים, כשלא מצליחים למצוא רעיונות למתנות מעניינות ומקוריות, נעשה שימוש בסוג כלשהו של גימיקים. מטרתם של גימיקים היא להוסיף ערך מוסף למתנה, מעין עטיפה מפתיעה או הזרקה של מעט תוכן מרענן לתוך המתנה. גימיקים, צריך לדעת, לא יכולים לבוא במקומם של רעיונות למתנות שיהיו מעניינים ושלמים. אם ישנם רק רעיונות למתנות משעממות ונדושות גם מגוון גדול של גימיקים לא יושיע אותם. גימיקים יכולים לשפר רעיונות למתנות; הם יכולים להוסיף מגע צבעוני או טעם מפתיע לכל מיני רעיונות למתנות; אבל הם לא יכולים לבוא במקום רעיונות למתנות שיעמדו בפני עצמם. גימיקים ניתן למעשה לחלק לשני סוגים: כאלה שמסתירים וכאלה שמגלים. השילוב בין רעיונות למתנות ובין גימיקים מסוגים שונים הוא שילוב שתלוי באיכותם של רעיונות למתנות ובתפקיד שנועד לגימיקים עצמם.

גימיקים מסתירים

ישנם גימיקים שמסתירים את העובדה שלא נמצאו רעיונות למתנות מוצלחות. גימיקים אלו נועדו להסתיר את חולשתם של רעיונות למתנות לא מוצלחות. צריך לזכור שקשה להסתיר רעיונות למתנות לא מוצלחות וגם עבודת איפור והסוואה לא תמיד תצליח להעלים את הרמה הנמוכה של רעיונות למתנות שאינם מקוריים ואינם מעניינים. עם זאת, יש להודות על האמת, לעיתים ההסוואה מצליחה ויוצרת אשליה של רעיונות למתנות מקוריות גם כאשר מדובר ברעיונות שכבר נלעסו עד תום. רעיונות למתנות זקוקים הרבה פעמים להסוואה באמצעות גימיקים כיוון שהם חסרי ערך כשלעצמם. הדבר יכול לעבוד עם הרבה רעיונות למתנות אבל לא עם כולם; במקרים האחרונים גימיקים רק ידגישו עוד יותר את האיכות הנמוכה של רעיונות למתנות נדושות ולא מקוריות.

גימיקים משדרגים

לפעמים רעיונות למתנות זקוקים לגימיקים כדי להיות מושלמים. ייתכן ומדובר ברעיונות למתנות שאינם מושלמים וחסר להם משהו בשביל לשדרג אותם למדרגה גבוהה יותר. במקרים של רעיונות למתנות שכאלה יש הצדקה לשימוש בגימיקים שנועדו להשלים את החסר ברעיון. גימיקים יכולים לתפקד בתור תפאורה ורקע ובמקרה זה הם אינם מהווים תחליף למציאת רעיונות למתנות מוצלחות. ישנם גם מקרים ששימוש נכון בגימיקים יכול להוות תחליף מוצלח כאשר לא ניתן לחשוב על רעיונות למתנות מוצלחות. גימיק עשוי היטב שהושקעה בו מחשבה מקורית יכול להפוך מתנה רגילה למתנה מקורית ומיוחדת. כאשר קשה למצוא רעיונות למתנות מקוריות ניתן לחפש רעיונות לגימיקים מקוריים שישדרגו מתנה רגילה למתנה מיוחדת: מקום מיוחד, רגע בלתי שגרתי או עטיפה ותפאורה ייחודיים.

רעיונות למתנות ולגימיקים

יש קשר מובהק בין החיפוש אחר רעיונות למתנות לבין השימוש בגימיקים. אין זה מפתיע, מסיבה זו, שהחיפוש אחרי רעיונות למתנות והחיפוש אחרי גימיקים מובילים פעמים רבות לאותם מקומות. דוגמא לכך היא האתרים ברשת שמרכזים באותו מקום רעיונות למתנות ורעיונות למיני גימיקים. השילוב בין השניים הוא טבעי ולעיתים קשה לגלות היכן מסתיימים רעיונות למתנות ומתחילים גימיקים שנועדו להשלמת הרעיונות או, במקרים קשים, שנועדו להוות להם תחליף. רבים מאלו שמחפשים רעיונות למתנות עושים זאת כי ברצונם לבטא איזשהו רגש עמוק או להעניק משמעות לרגע מיוחד. לאנשים אלו מומלץ להיזהר ואף להימנע משימוש ברעיונות למתנות שמבוססים על גימיקים. רעיונות למתנות שכאלו יש לשמור לאירועים מסוג אחר שבהם יש פחות משמעות למתנה ויותר ערך לערכה הבידורי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב