דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למתנות, גימיקים והחיפוש אחרי מקוריות 

מאת    [ 14/05/2010 ]

מילים במאמר: 637   [ נצפה 1834 פעמים ]

רעיונות למתנות, גימיקים והחיפוש אחרי מקוריות.

רעיונות למתנות נדרשים לנו כשאנו מנהלים את המאבק המתמשך כנגד השגרה והנדוש.

לא כולם רוצים רעיונות למתנות

 מהו הפרופיל של האדם המחפש רעיונות למתנות? מיהו אדם פשוט זה שמשקיע כל-כך הרבה מרץ ואנרגיה כדי למצוא רעיונות למתנות? כדי להבין זאת עלינו להבין מהן המתנות שעבורן הוא מחפש רעיונות. כשמדובר בסתם מתנות נדושות ורגילות האדם הפשוט איננו צריך לחפש רעיונות למתנות. החיפוש אחרי רעיונות למתנות נחוץ רק כאשר הוא מחפש מתנות מיוחדות או גימיקים שישברו את השגרה. לא כל אחד מאיתנו מחפש רעיונות למתנות כשמגיע הזמן לתת מתנה. לרוב אנחנו מסתפקים במתנה חסרת ייחוד שכבר ניתנה בעבר ועוד ניתן בעתיד. במקרים שכאלו – רוב המקרים אצל רוב האנשים – אין צורך במרדף ארוך אחרי רעיונות למתנות. למה לחפש גימיקים כשהשגרה מספיקה בהחלט? אלא שיש מקרים בחייו של אדם שבהם מתעורר הצורך במציאת רעיונות למתנות, רגעם שבהם גימיקים הופכים למצרך נחוץ. אולי מדובר באירוע ייחודי בחיינו או בחייו של מישהו קרוב; אולי מדובר במקבל מתנה שעבורו אנחנו רוצים לשבור את שגרת המתנות בעזרתם של גימיקים מפתיעים. הרצון להפוך רגע רגיל לרגע מיוחד ומעשה נדוש למעשה נדיר הוא זה שמעורר את הצורך למצוא רעיונות למתנות.

רגעים מיוחדים

איך הופכים רגע רגיל לרגע מיוחד? איך מעשה שגרתי כמו נתינת מתנה הופך למעשה ייחודי? הכול תלוי בבחירת המתנה. כשיש לנו צורך במתנה מיוחדת זהו הזמן שבו אנחנו מחפשים רעיונות למתנות – רעיונות למתנות שייצאו מגדר הרגיל ויוציאו אותנו ואת הרגע החשוב לנו אל מחוץ לשגרה הכובלת. זהו הזמן שבו אנחנו זקוקים לכל מיני גימיקים שישברו את הכללים המוכרים. זהו הזמן שבו אנחנו מחפשים רעיונות למתנות שייצרו כללים חדשים. מי שמעוניין בשגרה ובכללים איננו צריך לחפש אחרי רעיונות למתנות. הוא יכול לשלוף מתנה מתוך הרשימה הרגילה והמוכרת. אבל אם יעשה כך יהיה לו קשה מאוד ליצור רגע ייחודי ומיוחד, שונה מכול הרגעים האחרים בחיים שלנו. הרגע הוא מה שאנחנו עושים ממנו. בעזרתם של רעיונות למתנות או בסיוע של גימיקים אנחנו יכולים להפוך את הרגע הרגיל למשהו אחר. רגע מיוחד ושונה הוא רגע שאומר דבר מה. זהו רגע שמבטא את הייחודיות של האירוע או של האדם שאיתו אנחנו חולקים את הרגע הייחודי.

אנשים מיוחדים

הייחודיות של האדם שעבורו אנחנו רוצים ליצור רגע מיוחד היא לרוב מה שדוחף אותנו לחיפוש המאתגר אחרי רעיונות למתנות. אין דרך טובה יותר לבטא את מקומו המיוחד של אדם אחר בעולם שלנו מאשר נתינת מתנה מיוחדת שהושקעה בה מחשבה רבה. רעיונות למתנות מקוריות או גימיקים הם חיוניים אם ברצוננו לבטא את הייחודיות שיש בעינינו לאדם שמולנו. רעיונות למתנות מקוריות לא צריכים להצטמצם לחיפוש אחרי מתנות שאף אחד לא נתן אף פעם. גם מתנות נדושות יכולות להפוך למתנות מיוחדות אם משלבים איתן גימיקים שיהפכו את הרגיל למיוחד. רעיונות למתנות צריך גם לחפש במקומות לא צפויים. לא כל מתנה, לדוגמה, היא מתנה שניתן לעטוף ולתת. ישנם רעיונות למתנות שבתחומים רבים של החיים: חוויות כמו צניחה חופשית או טיול אתגרי או שייט רומנטי הן דוגמאות למתנות שלא ניתן לעטוף. קורסים וסדנאות יכולים לתת רעיונות למתנות מסוג שונה שאינם מתמצות בניר עטיפה ובסרט.

רעיונות למתנות לא חסר אך מציאתם דורשת השקעה ומחשבה מקורית. התמורה שיש למציאת רעיונות למתנות מקוריות הוא הרגע הייחודי שניתן ליצור באמצעותם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב