דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסוד שבקוד הקיום תקשור קוד הקיום דרך השפע עבורך. 

מאת    [ 14/05/2010 ]

מילים במאמר: 1456   [ נצפה 3010 פעמים ]

מהו הגורם להבדל בין אנשים שממשים את החיים בהנאה, בהצלחה בקריירה, במשפחתיות ובזוגיות לבין אלה שמרגישים ש"משהו לא עובד טוב"?
מה עושה את ההבדל בין אלה שחשים מוגשמים ומסופקים מחייהם, לבין אלה שרואים בחיים מין שיגרה סתמית, ואולי אף חווים תסכול ופספוס -

מהו קוד הקיום? בדיוק כשם שאנשים נולדים עם מטען גנטי, המכונה D.N.A. , הקובע לאדם את תכונותיו הפיזיות, כך נולד כל אדם גם עם קודי הקיום: מכלול תכונות אישיותיות רוחניות המלווה אותו כל חייו. אלו הם המאפיינים הייחודיים ברוח האדם שהופכים אותו לשונה ומיוחד ביחס לאחרים, קודי הקיום הם הצופן איתם האדם הגיע לעולם, זה הוא מקור הרוח מתוכה האדם פועל.
כשיכיר האדם את הצופן האישי שלו ויחיה במתאם אליו, יחיה חיים מלאים של סיפוק, הגשמה וקבלה עצמית, כשהאדם לא יחיה במתאם אליו, הוא יפספס את תכלית חייו ויחווה חוסר מימוש ואכזבה.
האדם בכל מקרה מתנהל דרך קודי הקיום שלו : צורת החשיבה שלו ואופן הפרשנות למציאות, שמתוכם האדם מתנהל, הם "בילט אין" בקודי הקיום שלו, אולם האדם אינו רואה זאת כל עוד קודי הקיום שלו נסתרים מעינו.
גילוי קוד הקיום האישי של האדם מאפשר לו להבין את עצמו באמת, לדעת מי ומה הוא, לא לשער או לנחש - לדעת באופן בהיר ומשם לנהל את חייו ואת עתידו.

קודי הקיום:
קיימים 8 קודי קיום רגשיים, היוצרים ביניהם יחסי גומלין ומשלימים זה את זה, כאשר כל קוד קיום רגשי מביא אל העולם את התרומה הייחודית שלו:

קוד קיום חופש - אינטליגנציה רגשית התורמת לראות ולחוש בצורה עמוקה ובדרך יצירתית את הפוטנציאל האינסופי בכל דבר.
קוד קיום שלווה - אחריות וקבלה רגשית, בקרה התורמת למיקוד ולבהירות רגשית, ויוצרת שלווה.
קוד קיום עצמאות - רציונאליזציה רגשית, לוגית ופרקטית, התורמת ליצירת פתרונות.
קוד קיום הנאה - שמחה, חיות ותשוקה רגשית לחיים, התורמים לראיית הטוב והיפה בעולם ולמיצוי החיים.
קוד קיום הצלחה - יכולת הנעה ורתימה רגשית, התורמת לעשייה ולהפקת תוצאות.
קוד קיום אמת - יכולת נימוק והוכחה רגשית, דרך בדיקה מדוקדקת (אינטואיציה), התורמים לראייה מציאותית של כל נושא ועניין ולהתחברות לאמת הרגשית הפנימית.
קוד קיום שקט - יכולת הסתפקות רגשית במועט, התורמת לחיבור האמיתי לצורך הרוחני נשמתי ולשקט הפנימי.
קוד קיום פרטיות - אינטליגנציה רגשית גבוהה, התורמת לחריצות ולמצוינות.
קוד הקיום האישי = הייחודיות שלנו

התרומה הייחודית של קודי הקיום, היא בדיוק הצורך העז שיש לאותו קוד קיום רגשי שקיים באדם להביא לעולם ודרכו מימוש ייעוד האדם, לכל קוד קיום רגשי יש רצון נשמתי "בוער" לבוא לידי ביטוי וברגע שהאדם מביא רצון זה לידי ביטוי, הוא מביא את התרומה הייחודית שלו ובכך מממש את תכלית חייו, וחי מתוך תחושה עזה של סיפוק והגשמה.

מה קרה לנו במהלך הדרך?
הסיבה הראשונית לכך שהאדם אינו חי את הייחודיות שלו ואינו מגשים את תכלית חייו, נעוצה בעובדה, שהאדם מתאים את עצמו לציפיות החברה, הוא חי בחוויה של ניתוק ממהותו האמיתית, ועסוק במאמצים לזכות באישורים מהסביבה, במילים אחרות, האדם צמצם את עצמו ורק כשהאדם יקבל אישורים מהסביבה אזי הוא יאשר את עצמו ויחווה את עצמו כמיוחד, מוערך ומשמעותי במסגרת רגשית מצומצמת.

מה עוד עוצר את האדם - למה האדם אינו חי את מי שהוא על פי קוד הקיום שלנו?
למה האדם אינו מצליח לממש את כל מה שהוא שואף אליו? למה לעיתים קרובות האדם לא מביא את הרצון הקיומי שלו לידי ביטוי?
מה שעוצר ובולם את האדם הם הפחדים שלו.
האדם אינו מצליח, מפני שהפחד הקיומי שלו, הפחד לממש רצון ובחירה חופשית מול ציפיות החברה בה הוא חי ועל פי הגדרותיה ופרשנויותיה עולה, ומתוכו צצות מחשבות בולמות.
לכל קוד קיום רגשי יש פחד משלו, שמונע מהאדם לראות את הייחודיות ואת הצורך הקיומי שלו ולבטא אותו.
האדם נעצר, אך לא מבין ולא רואה, שזה רק פחד שבולם את כל ההתקדמות שלו בחיים.
מגיל צעיר האדם עסוק בפחדים : איך יראו אותו? מה יאמרו - מה מצפים ממנו - מה יגידו עליו - (כשבמציאות אף אחד לא באמת מסתכל איך האדם נראה - זו רק הפרשנות של האדם.)
האדם משקיע אנרגיה בעיסוק בנושא של "מה הוא לא". ההתמקדות והשקעת האנרגיה הזו במה שאין - מעצימה את החסר, ויוצרת עוד מאותו אין, זהו דפוס מחשבה נוסף שעוצר אותו.

תהליך ההדרכה
תהליך ההדרכה אינו כרוך במאמץ, ואינו דורש מהאדם להשתנות. השינוי יצמח באופן טבעי ונינוח, דווקא מתוך התחברות למי שהאדם באמת, ומהעצמת התכונות שקיימות בו.

מה קורה בהדרכה תודעתית על פי קוד הקיום?
גדולתה של שיטת ההדרכה על פי קוד הקיום טמונה בפשטותה.
המדריך והאדם עובדים על התודעה של האדם ויוצרים שינוי מחשבתי, שפועל במקביל על כל תחומי החיים.
במקום לשים את הפוקוס על הפחדים, המיקוד הוא בדברים החיוביים, שהאדם רוצה להביא לעולם, ובצורך הקיומי שחשוב לו כל כך לממש.
רוב הזמן האדם עסוקים במה שהוא לא, קוד הקיום מאפשר לראות את מה שהוא כן, והתוצאה היא קבלה עצמית.
כאשר האדם יודע את קוד הקיום שלו זה מאפשר לו להתחבר למה שהוא כן, ואת זה האדם יוכל להביא לידי ביטוי: לתרגם את הייחודיות של עצמו, ואת מה שיש לו לתת לעולם, לשפע כלכלי, ליחסים טובים ולכל מה שירצה להגשים בחיים.
דרך קוד הקיום של האדם, האדם יגלה מהו הדבר שמפחיד אותו, לראות את זה, אבל אל מול זה להתחבר לייחודיות של עצמו , ואל מה שיש לו לתת ולהעניק. אנחנו לא נלחמים בפחד או מנסים לפוגג אותו. הוא תמיד שם, ועיסוק והשקעת אנרגיה רק יעצימו אותו.
משום כך אנו בוחרים להתמקד ולהעצים את הייחודיות ואת הצורך הקיומי של האדם. כך אנו עוברים ממחשבה שבולמת את האדם (= מחשבה שיש בה כאב, עצב, תסכול, פחד ) למחשבה שתניע את האדם ( = מחשבה שיש בה תשוקה ). התשוקה לחיים, שנובעת מקוד הקיום של האדם, היא זו שמניעה ומקדמת אותנו בחיים.

הבחירה בידי האדם
הדרך שבה האדם חי בעולם נקבעת על פי קוד הקיום שלו, כאשר בכל רגע ורגע הוא יכול לבחור באחת משתי דרכים :
במצבים בהם האדם אינו פועל במתאם לקוד הקיום שלו, במילים אחרות כשהאדם פועל בניגוד לדרך הטבעית לו - יעלו בו רגשות של פחד, כעס או אי נוחות, והחוויה שלו תהיה תסכול, תקיעות ופספוס של החיים.
לעומת זאת כאשר האדם מגלה מהו קוד הקיום האישי שלו, לומד להעריך את הכישרונות הייחודיים לו, ובוחר לפעול מתוכם, כלומר במתאם לקוד הקיום, האדם מגשים את ההצלחות הגדולות ביותר שלו מתוך נינוחות, וללא כל מאמץ ומממש את החיים שלו בדרך הטובה ביותר. האדם מסתכל על החיים מנקודת מבט מאוד עניינית ללא דרמות, שיפוטיות ותסכולים, עושה את מה שנכון לו באמת ומפיק תוצאות רצויות, בדרך זו האדם יצליח ביחסים בינאישיים, בנתינה וקבלה של אהבה, ישגשג בקריירה וייהנה יותר ויותר מכול רגע בחיים.

אז מתי האדם יהיה מאושר - עכשיו ! קודם להיות מאושר, אחר כך האדם ישיג את כל מה שהוא רוצה להגשים.
בטעות האדם חושב שקודם ישיג את המטרות שהציב לעצמו , ורק אחר כך יהיה מאושר, ההיפך הוא הנכון : קודם האדם יהיה מאושר, ורק משם יוכל לממש את כל מטרותיו.

בני אדם לא מבינים למה למרות שהם ראו את הסרט "הסוד" עשרות פעמים, והם מתרגלים ופועלים על פי חוק המשיכה, בכל זאת אין הם מצליחים למשוך את מה שהם רוצים לחייהם. ב"סוד" מדגישים כי על האדם להיות במתאם לתדר של היקום, כתנאי בסיסי למגנוט והפעלת כוח המשיכה בהצלחה, אך לא נאמר שם מה יאפשר זאת.
קוד הקיום מאפשר לאדם להיות "במתאם לתדר של היקום". בכך שהוא מבין ומקבל את מי שהוא, אין לו שיחות על מי ומה שהוא ובעיקר על מי ומה שהוא לא.מתוך המקום הזה האדם יכול לפעול תוך התחברות לצורך הקיומי שלו, לפעול במתאם לתכלית חייו, בדיוק כמו כל דבר אחר ביקום : העץ - צומח, הנחל- זורם, השמש - מאירה ומחממת, וכך גם האדם יממש את תכלית חייו.
אנשים שמכירים את קוד הקיום שלהם ופועלים במתאם אליו הם אנשים מאושרים תרתי משמע: הם מאשרים את עצמם ואינם זקוקים לאישורים חיצוניים כדי להיות שלמים ומאושרים. קוד הקיום מאפשר לאדם לאמץ לעצמו את האושר כנקודת מוצא ולפעול מתוכו, כפי שאמר הינריך היינה: "אושר אינו ייעוד, הוא שיטת חיים".
קוד הקיום מאפשר לאדם לראות את היש בעצמם ובעולם ולהתחבר אל הצורך הנשמתי, אל מה שחשוב לאדם להביא לעולם וקודם כל לעצמו, מתוך החיבור הזה נוצרת הוויה מדהימה, שיחד עם הרצון לחיות ולהתקדם מתוך תחושת אושר וחיות התשוקה ככוח המניע יכולים להביא ליצירת כל מציאות רצויה.

תוצאות הדרכה תודעתית באמצעות קוד הקיום:

קבלה עצמית
הדרכה באמצעות קוד הקיום מחזירה את האדם אל הייחודיות הטבועה בו מלידה, וחושף עבורו את הכישרון ואת המאפיינים הטבעיים שלו. כשהאדם מבין מהיכן הוא פועל, ושהוא אינו צריך להשתנות, הוא מקבל את עצמו ומשחרר את המקומות שמכילים מאמץ, מאבק, קושי וכתוצאה מכך, האדם חש הקלה ושלווה.

אימוץ הרגלים חדשים
האדם מוותר על תבניות חשיבה ודרכי פעולה מוטעות, הגובות ממנו מחירים, ומאמץ הרגלים חדשים המשרתים ומקדמים את מי שהוא באמת.

מימוש והגשמה
קוד הקיום של האדם הוא מקור העוצמה שלו, הדרכה באמצעות קוד הקיום, פותח ערוץ למימוש מלוא הפוטנציאל האישי של האדם, בדרך נינוחה ונעימה, האדם חי במתאם לתכלית, לרצון ולחזון שלו ללא צורך לקבל אישור והערכה מהסביבה.

תרומה לעולם
כשהאדם חי במתאם לקוד הקיום שלו, הוא מממש את תכלית חייו. הוא ממלא את התפקיד הייחודי אותו בא להגשים בעולם ובכך מביא לעולם את התרומה שלו.

הבנת קוד הקיום של האדם מאפשרת לו לפעול בעולם בהתאם לתכלית האישית שלו וליהנות מחיים של הנאה, הגשמה ותרומה.

צוות מדריכי קוד הקיום

מתוך קוד הקיום צמחה מתודולוגיה חדשנית ורבת עוצמה:
לחץ כאן להמשך פרטים: הדרכה בשיטת קוד הקיום



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב