דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום נכון בגוגל-הדרך הנכונה למרכז הבמה 

מאת    [ 13/05/2010 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 1966 פעמים ]

 

אין אדם שאינו זוכר את הגמר של "האח הגדול 2". מאות אלפי בתי אב בישראל ישבו כוססים ציפורניים, עוסקים בשאלת השאלות גואל, אלין או אלירז. אלו אשר צפו באותו יום בגמר מכבי תל אביב "היו בארון". בתוכנית הצהריים של אותו יום התראיינה כלה אשר הייתה מוטרדת אם אורחיה יכבדו את טקס כלולותיה או יישארו לצפות בתוצאות. לא רק דיירי הבית באח הגדול והמנחים ארז טל ואסי עזר היו בעין הסערה כולם גם חיכו למוצא פיהם של הפרשנים, הדייר מ"האח הגדול וי.אי.פי מנחם בן, האיש שפרט על הנימים של פנינה טורנה ופרופסור אמיר חצרוני ממכללת אריאל, מומחה בנושאי טלוויזיה.

פרופסור אמיר חצרוני, גילוי נאות היה המתרגל שלי בתואר ראשון ונשאר חבר יקר, יועץ ואדם יקר. ההרצאות שלו, המאמרים שלו, תמיד מלוות סערה, במחלוקות אך בהרבה עניין ושקיקה. כאשר אתה מקשיב לו אתה לא יכול להישאר אדיש. היום ישנם בשוק חוקרי תקשורת רבים, טובים וידועים אך חצרוני צלח והגיע לבימת האח הגדול ותפס את עינם של קברניטי הרשות השנייה לטלוויזיה בזכות דבר מרכזי: מיתוג אישי ומקצועי נכון באינטרנט, תוך הקפדה על עדכון והפצת ואזכורים אשר הוליכו לכך שבמנועי החיפוש בגוגל חצרוני הוא אחד החוקרים מהמותגים ביותר ברשת. חצרוני מקפיד על שמירה נכונה של קשר עם קהל הגולשים, הוא עוסק ללא ליאות בפרסום מאמרים מקצועיים והפצתם באתרי אינטרנט הן של העיתונים המובילים במדינה או עדיין מובילים.. דוגמת ידיעות אחרונות ומעריב וכן באתרי חדשות ואתרים מקצועיים אינטרנטיים רבים.

היום, בעידן האינטרנט, כל אחד יכול לפרוץ בתחומו כשם שפרופסור אמיר חצרוני פרץ והתבלט מבין חוקרי הטלביזיה. לשם כך, יש צורך בניהול של קמפיין פרסום נכון בגוגל, על מנת להופיע בעמודי התוצאות של מנועי החיפוש. בניהול קמפיין נכון בפרסום בגוגל ושימוש מושכל במילות מפתח, הינו אחד המפתחות לדרך להצלחה.

PEB חברה ליחסי ציבור באינטרנט, העוסקת במיתוג אישי ומיתוג עסקי, מפעילה אנשי תוכן מקצועיים ומיומנים אשר יבנו עבורכם קמפיין פרסום אשר יקפיד על האלמנטים הבאים:

א. פילוח נכון של קהל היעד הרלוונטי לנושא.

ב. בדיקת מילים ומונחים אשר יותאמו למנועי החיפוש בגוגל בצורה אופטימאלית.

ג. עריכת תכנים והתאמתם למנועי החיפוש.

ד. בדיקת מתחרים לשם הערכת אפקטיביות ההדגשים.

ה. הפעלת קישורים ממומנים אשר יפנו לאתרי עזר נלווים לפרויקט מוצר.

ו. בניית דפי נחיתה מתאימים – עמודי אינטרנט אשר יסבירו על פעילות העסק או המוצר.

כל קשת המוצרים אותם הזכרנו נועדו לאפשר פרסום ממוקד וישיר, המאפשר פנייה ישירה לקהלי יעד רלוונטיים בעלויות מינימאליות ובהצלחה מכסימלית.

הקמנו תוכנית אסטרטגית בעלת כלים ייחודים אשר תוביל ותוליך לניהול מקצועי של קמפיין הפרסום. כל לקוח ואו חברה יקבלו מעקב צמוד בזמן אמת של יעילות הפרסום ודרכים למקסם את תוצרתו ותפוקתו. אנו נעשה עבורכם את מה שהשם ענת קםעשהלשב"כ או מבחוח ודובאילמוסד ..

 



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב