דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עלקת מוטל - תמציות פרחי ארץ-ישראל 

מאת    [ 12/05/2010 ]

מילים במאמר: 784   [ נצפה 3855 פעמים ]

עלקת מוטל תמציות פרחי ארץ-ישראל
Orobance mutelii

תמצית המשחררת אנשים מהצורך לשאוב אנרגיה מאנשים אחרים.

באחד מימי השבוע של חודש מרץ 2006 דיוושתי בפארק הירקון על אופניי. בצדי הדרך הבחנתי במרבדים צהובים של פרח החרצית, ובתוכם צמח שונה שצבעי עלי הכותרת שלו היו לבן וסגול. הייתי חייב לעצור. לא הבנתי כיצד צבעים בעלי תדר כל כך גבוה של לבן וסגול הם צבעי עלי הכותרת של צמח טפיל, זה שיונק את מזונו משורשיו של צמח החרצית ואינו יכול להתקיים בלעדיו. הייתי חייב להבין את המשמעות הרוחנית הטמונה באנרגיית החיים של צמח זה. זו הייתה פגישתי הראשונה עם צמח עלקת מוטל.

חשוב להבין מה המשמעות של צמח טפיל. לכאורה הוא רק לוקח ולא נותן דבר, אבל מתברר שהטפילות מחזקת את הפונדקאי, מווסתת את אוכלוסייתו ולמעשה בדרך כלל היא מזינה את שניהם: הפונדקאי לומד להגן על עצמו, ומפתח מערכת הגנה שמאפשרת לו להתחזק מבלי שהטפיל משמיד אותו. מכיוון שהשמדת הפונדקאי תחרוץ גם את דינו של הטפיל, הטבע מייצר מערכת מאוזנת של קיום הדדי.

תמצית עלקת מוטל מתמציות פרחי ארץ-ישראל מתארת את האנשים הטפילים כשואבי אנרגיה מהזולת (מחוללים בך רגשות שליליים ותחושה של אובדן כוח). הם מתייחסים לזולת כאל כלי שממנו הם יכולים לשאוב ולקבל כוח. לכן הם מופיעים בעולם כאנשים כריזמטיים, מנהיגים, שחקנים, מוכשרים, יצירתיים, ובעלי כוח שכנוע עצום. מבחינתם הם תמיד נמצאים בעדיפות ראשונה והזולת נמצא רק כדי לשרת את צרכיהם.

שואבי הכוח (הטפיל) שואבים כוח מתשומת הלב של הזולת. הם כמו שואב אבק גרעיני, כדי לשאוב הם חייבים לפעול בצורה שתשומת הלב תתרכז רק בהם. במשפחה בארוחת ערב הם יכולים במילה אחת להצית את כל השולחן כאשר הם נוגעים בנקודות התורפה של כל אחד מהמשתתפים. "את יודעת מה אח שלך אמר עליך" תגיד האם לביתה בסעודת החג ותצפה בריב שחוללה בין האחים ותיהנה מתחושת הכוח וההשפעה שיש לה על ילדיה.

הם מצפים ממך שתהיה קשוב אליהם ולצורכיהם ותתן להם יחס מיוחד. אם זה לא קורה הם יסבלו ממבחר מחלות כרוניות שרק אתה או את יכולים לעזור להם בזה הרגע, למרות שיש לך דברים חשובים משלך לעשות, הם יגרמו לך לחשוב שאם לא תטפל בהם מייד זה יהיה על מצפונך, כי עכשיו ברגע זה הוא מקבל התקף לב.

הם אף פעם לא יעמדו בלוחות זמנים. אלו הם המאחרים הכרוניים. הם ידאגו לאחר לפגישה שנקבעה, לא איחור של חמש דקות אופנתי, אלא של שעה או יותר. כל חמש דקות יתקשרו ויגידו שאוטטו הם מגיעים, ואתה, עצבני וכעוס, מחכה ולא הולך לדרכך, כי הרי הם כבר הודיעו לך שהם מאחרים. הזמן שלהם קדוש שלך לא.

במקרה אחר, הם יבטלו פגישה חמש דקות לפני המועד שנקבע, כי קרה להם משהו מאוד חשוב. ואז ביום אחר הם יתקשרו וירצו להגיע מייד, כי הם במקרה בסביבה וזה נוח להם.

אתה תמיד אשם. שואבי הכוח אף פעם לא לוקחים אחריות על תוצאות המעשים שלהם ומאשימים אותך בחוסר תכנון, בניהול לקוי, שיקול דעת, שחם מדי שקר מדי ושהיום יום ולא לילה.

כאשר תמצית של עלקת מוטל מתמציות פרחי ארץ-ישראל עולה באבחון היא מעידה על כך שהאדם היושב מולנו נמצא תחת השפעה של אדם השואב ממנו את כוחו. השואבים הם אנשים הנמצאים בסביבה שלנו כל הזמן. ונשאלת השאלה מדוע אנו נקשרים אליהם, הופכים לקורבנות ומתקשים להיפרד מהם? מדוע איננו נפטרים מנוכחותם אחת ולתמיד, והולכים לדרכנו מבלי להביט לאחור?

כאשר לוקחים תמצית של עלקת מוטל מתמציות פרחי ארץ-ישראל אנו מתחילים להיות מודעים לכך ולהבין שאנו נשארים שם כי יש לנו טובת הנאה אישית מנוכחותו של שואב האנרגיה. כבני אדם אנו נמצאים תמיד בחברת בני אדם התורמים לנו, אחרת לא נהיה שם.

תמצית של עלקת מוטל מתמציות פרחי ארץ-ישראל אומרת לנו בצורה ברורה שאנו בחרנו להיות בחברת שואבי האנרגיה, פשוט כי גם אנו שואבים מהם אנרגיה, ושאין הבדל בנינו לבניהם. אנו נמצאים שם גם כאשר הם מעוררים בנו רגשות של כעס, תסכול, וזעם, ונשארים גם כאשר הם מתעללים בנו והסיבה לכך פשוטה.

אנו מעדיפים להתמודד עם שואב האנרגיה והרגשות שהוא מחולל בנו כי הוא מסיח את דעתנו מהדברים החשובים באמת שעלינו לבצע בחיים שלנו. כאשר אנו מתמודדים איתם החיים נתפסים כפחות מאיימים מאשר הגשמתינו העצמית. חלק מאיתנו חושב שאם נצליח ונגשים את משאת נפשנו, יתכן ונתמלא בכוח ובעוצמה נהפוך להיות כמוהם, או שאם ננסה להגשים את עצמנו ונכשל לא נוכל להתגבר על הכישלון לעולם.

תמצית של עלקת מוטל מתמציות פרחי ארץ-ישראל מלמדת אותנו שאנו בחרנו בנוכחותו של שואב אנרגיה זה כי הוא משמש עבורנו כאלכוהול, כמסיח דעת, ככלי להתמכרות, המסיט את תודעתנו מהדברים החשובים באמת בחיים שעלינו לעשות.

אם כך כמו שהפונדקאי והטפיל חיים בהרמוניה בטבע ולכל אחד מהם יש תפקיד, תפקידו של שואב האנרגיה למקד אותנו בתכלית חיינו ולצורך זה הוא שואב אותו מאיתנו כדי שניתן לה חשיבות.

לכן כאשר עולה תמצית של עלקת מוטל מתמציות פרחי ארץ-ישראל, היא מכוונת אותך להבנה שאתה הוא זה החוסם את עצמך ושאם ברצונך לחמול על עצמך עליך לנתק את עצמך כמה שיותר מהר מנוכחותו של שואב האנרגיה, ולהתמקד במה שהתחייבת לעשות אחרת אתה תהפך להיות בדיוק כמוהו.

נתן אמסטר  בעלים ומיסד של תמציות פרחי ארץ-ישראל .http://www.holylandessences.com                                                           טל:03-6043242




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב