דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להקפיץ את העסק שלך 

מאת    [ 11/05/2010 ]

מילים במאמר: 478   [ נצפה 2914 פעמים ]

איך להקפיץ את העסק שלך

 

במאמר זה אכתוב על שיטות ודרכי פעולה לשיפור העסק, הבאת לקוחות חדשים לעסק שלנו ושימוש באינטרנט כאמצעי שיווק ופרסום. כל בעל עסק יודע שללא השקעה לא רואים תוצאות, אך יחד עם זאת כל אחד מאיתנו לפעמים שוקע בשיגרה משעממת של הכנסה פאסיבית או הכנסה אקטיבית ולא חושב איך לפתח את העסק. בין אם יש לך חנות או אתר אינטרנט, או אפילו חנות באינטרנט, העסק שלך זקוק לשיווק ופרסום. איך עושים זאת? והאם למי שיש תקציב זעום יכול עדיין להגדיל את העסק למרות המגבלה הכלכלית? ובכן התשובה שהמוטיבטורים הגדולים בעולם יאמרו לכם היא "ברור שכן". אם להיות יותר ריאליים, לפעמים אנחנו נתקלים במצבים כלכליים בחיים שהאפשרות יחידה שלנו היא: או  להמשיך לשקוע בדיכאון שהעסק שלנו בריצפה, שאין הכנסות ושמאגר הלקוחות שלנו לא גדל, או פשוט לעבוד קשה, לחרוק שיניים ולראות תוצאות בדם וביזע.

 

למי שיש תקציב זעום לשיווק ופרסום, צריך לנקוט בשיטת "יריות לכל הכיוונים", מה ז'א? היום ניתן להשתמש האינטרנט בכ'כ הרבה אמצעים שלא הרבה אנשים יודעים עליהם. קודם כל ניתן לשווק ולפרסם את העסק ברשתות חברתיות, לכתוב סטאטוסים בפייסבוק אודות העסק, להעלות אתר חינמי לרשת ובו הפניה לעסק, הסבר על העסק, עם תמונות הסברים ודוגמאות על המוצר או השירות שאנחנו מוכרים. כמו כן ניתן להרשם לפורומים הדנים בתחום עיסוק הקרוב לתחום של העסק שלנו. בפורומים מסוג זה ניתן לכתוב הודעות שיווקיות מוסתרות ובכך לקדם את אתר האינטרנט של העסק במנועי החיפוש, מבלי שבכלל התכוונו לכך. עוד שיטה ידועה לשיווק העסק ופרסומו היא כתיבת מאמרים והעלאתם לאתרי מאמרים על מנת לקדם את מילת המפתח שאנחנו צריכים בגוגל.

 

שיווק אקטיבי

סוג השיווק הזה אינו מתאים לכל אחד, אבל מומלץ לכל בעל עסק למצוא שותף "שיש לו את זה בדם" והוא חי ונושם שיווק, יודע לשכנע אנשים והכי חשוב, יש לו כוח רצון ואופטימיות. שיווק אקטיבי משמעותו בעצם היא למכור לאנשים משהו שהם לא מודעים לכך שהם צריכים אותו, אבל לאחר שמביאים זאת לתודעה שלהם, הם ירצו לקנות את המוצר. טלמרקטינג - מומלץ להתקשר לאנשים שהם לקוחות פוטנציאליים של העסק ולהציע להם את השירות, הדבר לא צריך להיעשות בצורה מציקה, אלא בצורה נינוחה ונעימה.

 

הוציאו את המילה "ייאוש" מהלקסיקון

להרבה בעלי עסקים לשעבר שלא צלחו במגזר העצמאי זה אולי יישמע יומרני מדי, אבל אופטימיות לבדה יכולה לעזור בצמיחת העסק ולא רק העבודה עצמה. חשיבה אופטימית גורמת לאדם לפתח רעיונות חדשים, להתרכז בעתיד ובמה שהוא הולך לעשות במקום להתרכז בעבר, במה שהוא לא הצליח ולמה הוא לא הצליח. צריך לקחת דברים ברוח טובה, כמובן שלא צריך להגזים עם כך ועל כשלונות מותר לבכות, אבל מתישהו צריך לעשות "סוויצ'" במוח ולחזור לאווירה אופטימית, שמחה אם תקווה לעתיד כלכלי טוב יותר.

 

במאמר זה הצגתי מספר שיטות להגדלת העסק, מאגר הלקוחות והרווחים. אני מקווה שעזרתי לכל מי שהצטרך את עזרתי ונתתי מוטיבציה לכל מי שמתקשה לאזור מוטיבציה בכוחות עצמו.

בזוקה - פרסום עסקים ופרסום מאמרים בחינם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב