דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה זה קידום אתרים ולמה צריך את זה? 

מאת    [ 10/05/2010 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 1605 פעמים ]

מה זה קידום אתרים ולמה צריך את זה?
תחילה נסביר מה ה קידום אתרים, בנושא קידום אתרים אנו מקבצים את כלל הפעולות שאנו יכולים לעשות על מנת שהאתר שברשותנו ימוקם כמה שיותר גבוה בתוצאות מנועי החיפוש למילות המפתח הרלוונטיות לנו ולתחום בו האתר עוסק. למעשה אנו עושים פעולות שיביאו את האתר שלנו למצב שקל למצוא אותו ברשת גם כאשר לא מחפשים אותו ספציפית.


למה צריך קידום אתרים
תשאלו בעלי אתרים שאתם מכירים מה הדבר החשוב ביותר היום לאתר אינטרנט? תופתעו לגלות שרוב בעלי האתרים סבורים שעיצוב מרהיב או סידור נכון של תוכן האתר הם הגורמים החשובים ביותר. ובכן טעות בידם, הדבר הכי חושב לאתר אינטרנט הינו גולשים, התשובה פשוטה למדי נכון,  זאת מכיוון שאף אתר, מוכוון מכירה או מעוצב ככל שיהיה לא ימכור שום מוצר במידה ולא יבקרו בו גולשים באופן תדיר. לכן עלינו לעשות כל שביכולתנו על מנת להביא כמה שיותר גולשים לאתרנו ועדיף שגולשים אלו יהיו רלוונטיים לנו ככל הניתן.


האם חייבים לעשות קידום אתרים
כמובן שאפשר גם לא לקדם את האתר שלכם אך אם אתם לא רוצים שהאתר יהיה נגיש וקל למציאה אז למה בכלל להשקיע כל כך הרבה זמן, מחשבה וכסף בבניית אתר אינטרנט. אם לא תעשו קידום אתרים ולו הבסיסי ביותר, גם אלו שיבקשו למצוא אתכם או את השירות שאתם מספקים ואפילו יתאמצו על מנת לעשות זאת לא יוכלו למצוא אתכם.


איך אני מקדם את האתר שלי
אם הגעתם לפסקה הזו כנראה שהגעתם למסקנה (הנכונה) שנחוץ לכם קידום אתרים על מנת להרים את העסק ולהזרים לאתר שלכם גולשים. השאלה המתבקשת עכשיו היא: איך עושים קידום אתרים? ובכן הדרך הפשוטה ביותר היא להרים לנו טלפון עכשיו ובזה נגמר העניין, מרגע זה האתר שלכם רק יעלה במיקום של בתוצאות החיפוש ויביא יותר גולשים ומכירות.
הדרך הפשוטה פחות היא ללמוד את העקרונות הראשיים בקידום אתרים ולהבין איך ניתן לעשות זאת בעצמכם. עקרונות אלו הינם קלים להבנה ומוסברים באופן מסודר בסדרת מאמרי קידום אתרים וביישום נכון שלהם תוכלו לקפוץ לעמודים הראשונים בתוצאות החיפוש תוך חודשים ספורים. שימו לב שבתחומים תחרותיים בהם התחרות על כל מילת מפתח היא קשה ותובענית קידום אתרים בשיטת עשה זאת בעצמך יביא לכם תוצאות מוגבלות בלבד שכן יש להניח שהמתחרים שלכם מקודמים בצורה מקצועית ובאופן שוטף ועל כן אם ברצונכם לא להישאר מאחור כדאי שתשקיעו מעט על מנת שהלקוחות שלכם יוכלו להכיר גם אתכם ולבחור בכם בסופו של דבר

אנו ב- siteIT מספקים שירות בניית אתרים מקצועיים תוך כדי שילוב אלמנטים של קידום אתרים מהרגע הראשון והכנת האתרים לנוכחות חיובית ואפקטיבית בדפים הראשונים של מנועי החיפוש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב