דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לא לעשות קידום אתרים 

מאת    [ 09/05/2010 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 1681 פעמים ]

קידום אתרים כולל את כלל המאמצים אותם אנו עושים על מנת להביא את האתר שלנו לעמודים הראשונים בשלב הראשון ולתוצאות הראשונות בעמודים אלה במנועי החיפוש בשלב השני. תהליך קידום האתר אינו פשוט ודורש הבנה בסיסית בתחום. חשוב לדעת איך לעשות קידום אתרים אך חשוב לא פחות גם לדעת איך לא לעשות קידום אתרים. במאמר זה נעסוק בטעויות העקריות שבעלי אתרים עושים כאשר הם מתחילים את פעולות קידום האתרים שלהם.

קידום אתרים – טעות ראשונה: להעתיק ממתחרים לעיתים קרובות כאשר בעל אתר מבין שהוא זקוק לתוכן על מנת לקדם את אתרו הוא מיד נזכר באתרים המתחרים שלו בתחום, אתרים וותיקים יותר שגם להם אמרו שצריך המון תוכן כדי לקדם את האתר שלהם. מה שקורה הוא שבעל האתר החדש פשוט מעתיק תוכן או משנה ניסוחים באופן מלאכותי, דבר שמביא לכך שהתוכן שיוצג באתרו החדש הינו לא מקורי, מנוסח בעילגות וחשוב מכך תוכן שאינו מותאם למנועי החיפוש. שימו לב שהמתחרים שלכם לא תמיד מבינים מה לעשות בקידום אתרים ולכן להעתיק תוכן ממתחרים ממש אינו מומלץ מכל הסיבות הנ"ל.

קידום אתרים – טעות שנייה: תוכן לא איכותי תוכן האתר הינו אחד האלמנטים החשובים ביותר מבחינת קידום אתרים מבחינת מנועי החיפוש וכמובן מבחינת הגולשים, לכן חשוב מאד התוכן שתכניסו לאתרכם יהיה איכותי, מקצועי ומקורי ככל הניתן. תוכן לא איכותי דוחף את הגולש שכבר הגיע לאתרכם רעב למידע לעבור לאתר המתחרה ובסופו של דבר להפסיד את המכירה. תשקיעו בתוכן ואם אתם לא טובים בכתיבה שיווקית תשכרו כותב תוכן מקצועי. חשוב שתדעו: תוכן איכותי תמיד מחזיר את ההשקעה.

קידום אתרים – טעות שלישית: תוכן לא ממוקד כשאנשים מחפשים במנועי החיפוש בעזרת מילת מפתח או ביטוי מפתח הם יודעים בדיוק מה הם רוצים למצוא ואם לא תתנו להם בדיוק את זה הם פשוט יעברו לאתר אחר. אתם בטח שואלים איך יודעים מה הם רוצים למצוא? ובכן, התשובה מחקר מילות מפתח והיא פשוטה למדי. עליכם לחשוב כמו קהל היעד שלכם ולהעריך באילו מילות מפתח הוא משתמש על מנת למוצא את המידע שהוא רוצה למצוא. איך עושים מחקר מילות מפתח? נכנסים לאתרים מתחרים (לחשוב טוב לפני שמעתיקים מילות מפתח מהסיבה שכתבתי קודם לגבי התוכן), כנסו לפורומים ופשוט תנסו לחשוב איך הגולשים שאתם רוצים למצוא משתמשים במילות המפתח. תוכן לא ממוקד יכול להרוס או לבנות אתר אינטרנט ולכן תנו לנושא זה את ההערכה הראויה לו.

קידום אתרים – טעות רביעית: שימוש בטכניקות קידום אתרים פסולות שימוש בטכניקות קידום אתרים לא חוקיות כולל דחיסת יתר של מילות מפתח בטקסט, הוספת דפים נסתרים לרובוטים של מנועי החיפוש, כתיבת טקסט בצבע הרקע כך שגולשים לא יוכלו לראות אותו וכדומה.שיטות קידום אלו אכן יעזרו למיקום האתר שלכם במנועי החיפוש בשלב הראשון אך לאחר מספר ימים או שבועות יביאו לכך שמנוע החיפוש יעניש אתכם ויעיף את האתר שלכם במקרה הטוב לעמוד העשירי ובמקרה הפחות טוב יעלים את אתרכם מתוצאות החיפוש לחודשים רבים.

קידום אתרים לוקח זמן רב ודורש עבודה מאומצת הנושא. חשוב שהרעיון יהיה ברור ככל הניתן. חבל שתזרקו את כל המאמצים שעשיתם לפח, לעולם אל תשתמשו בטכניקות פסולות בקידום אתרים, פשוט לא שווה את הסיכון.

אנו ב- siteIT מספקים שירות בניית אתרים מקצועיים תוך כדי שילוב אלמנטים של קידום אתרים מהרגע הראשון והכנת האתרים לנוכחות חיובית ואפקטיבית בדפים הראשונים של מנועי החיפוש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב