כמה אנשים מבקרים באתר המלון ובעמוד ההזמנה שלו בפורטל הוטלס?
לאחר בדיקה מעמיקה של נתונים סטטיסטיים של מספר מלונות שאנו משווקים גילינו נתון מדהים שהולך וגדל מיום ליום.
הבחנו שבמלון של 100 חדרים לדוגמא, מבקרים יותר מ 100 איש ביום באתר, ובמידה וכולם יזמינו לא יהיה מקום לכלום מפני שאחוז גבוה מההזמנות הוא עבור יותר מאדם אחד לחדר. במלון מסויים היחס היה פי 11! על על הזמנה אפשרית היו 11 מבקרים באתר!
המסקנה הברורה היא שמה שמנהלי השיווק ישכילו לעדכן ולשווק באתר האינטרנט ובפורטלים הגדולים כגון hotels.co.il ישפיע באופן גורף על קבלת ההחלטות של הגולשים.
אחוז גבוה מאד של כ 80% מהגולשים יסיימו את הגלישה בשיחה טלפונית ויבצע הזמנה על סמך המידע שקיבל מהמלונות דרך האתרים שלהם ודרך hotels.co.il.
נתקלנו במקרה מעניין שכאשר היה שינוי דרסטי ולא מוסבר במחירון של מלונות, פסקו שיחות הטלפון כמעט לחלוטין באותם ימים למלונות. המבקרים באתר קיבלו מידע שגרם להם לעזוב ולא להתקשר כלל לבירור פרטים.
האתר והשיווק בהוטלס מניע לפעולה. הגולש מחליט עקב השימוש באתר: להזמין באתר, להתקשר, לעבור לאתר אחר או למלון הבא בהוטלס.
אם הגולש יתקשר למלון, יש סיכוי סביר שהוא יבצע הזמנה, ההזמנה תעלה למלון יותר כי גורם אנושי נדרש לשוחח בטלפון ולבזבז זמן יקר על מכירה טלפונית שהוא לא תמיד מיומן בה. הגולש ינסה להתמקח ולקבל הצעה טובה יותר בטלפון, בהרבה מקרים יסכים לה מנהל ההזמנות ותסגר עסקה שעלותה למלון גבוהה יחסית.
אתר אינטרנט נכון ושימוש נכון בפורטל הוטלס, יניע את הגולש לבצע הזמנה באתר. שימוש במבצע מתאים, הטבה נאותה למזמיני אינטרנט וכד' יגרמו לשינוי אחוז ההזמנות לטובת האינטרנט, ייצר שפה אחידה וברורה ויחזק את השימוש ברשת כאמצעי הזמנה מועדף. בטווח הארוך הזמנות אינטרנט ישפרו את רווח המלון לעומת הזמנה טלפונית ויספקו כלי הזמנות אוטומטי יעיל וחסכוני.
התוכן שגולשים צרכו היה בעיקר: עמוד הבית, עמוד מבצעים, עמוד חדרים, עמוד סיורים וירטואלים.
הוטלס - הזמנת מלונות בישראל באישור מיידי, מחיר בלעדי, ביקורות מזמינים