דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הטלפון הנייד אינו עירום 

מאת    [ 13/02/2007 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 5510 פעמים ]

בעולם התקשורת של ימינו , אנו ערים לחידושים טכנולוגיים ושיווקים חדשות לבקרים , מגדילים לעשות בעיקר יצרני הטלפונים הסלולארים אשר במבצעי שיווק אגרסיביים מעבירים מסרים אופנתיים בתחום הטלפוניה , הגדילה לעשות בשנה האחרונה , חברת מוטורולה שיצאה עם דגם דקיק של טלפון נייד בשם וי -3 , עם הצלחה פנומנלית שלוותה במסעי שיווק נמרצים , עד כדי כך ההצלחה היתה מרשימה שאותו טלפון בצבע אחר (ורוד) זכה לקמפיינים שיווקים עצמאים ולהצלחה כבירה בשווקים הבין לאומיים וגם בשוק הישראלי, הקמפיינים לוו בדוגמניות מהשורה הראשונה עם מסר של אופנה .
להצלחת מוטורולה הצטרפו כמובן שאר יצרניות הטלפונים כשהמסר העיקרי הינו "תהיה אופנתי" ולא לווה ולו במילה אחת על חידושים טכנולוגיים (מה כבר עוד אפשר לחדש ?!).
עיצוב המוצר ללא ספק הינו אחת הנישות העיקריות שכל חברה מנסה למשוך את הצרכנים ע"י עיצובים אופנתיים ויוקרתיים. במסגרת הטרנד העכשוי של עיצוב המוצרים קמה חברת סקיניט והקימה אתר אשר כל כולו עיצוב המוצר על פי טעמו של המשתמש על ידי הדבקת סקין שעוצב מראש ?בין אם עיצוב אופנה כללי או עיצובים ממותגים בין לאומיים או מותגים מקומיים כגון קבוצות ספורט וכיו'ב. הסקין הינו רשום כפטנט שכן הינו עשוי מחומר יוקרתי ומובחר וניתן להדבקה בקלות על ידי המשתמש , כמובן שאם המשתמש מעוניין להסיר את הסקין , ניתן להסירו בקלות ללא השארת כל סימן או שמנוניות על המכשיר הנייד.
החברה משיקה בימים אלו את האתר והשירות וכמובן פנתה וחתמה על הסכמי שיתוף פעולה עם מפעילי הטלפוניה בארץ , כפי שעשתה בארצות הברית שם , הטרנד של סקינים זוכה להצלחה מסחררת כשבחודש שעבר נמכרו כ 40 אלף סקינים ליממה .
חברת סקיניט מספקת קטגוריות שונות של עיצובים שעוצבו בידי אמנים וכן עיצובים של מותגים המוכרים לכולנו , בהמשך מתכוונת החברה לערוך תחרות עיצובי סקינים עם מעצבים גרפיים מקומיים ובכך לפרסם את עבודתם. חידוש נוסף שמציעה לנו סקיניט הינו עיצוב אישי של המוצר ,הכוונה הינה העלאת קובץ תמונה אישי ועריכתו כולל הוספת טקסטים ושינוי צבעים ,ובעצם מאפשרת ללקוח ליצור את הסקין היחודי שלו, כך שללא ספק הקונספט העיצובי נוחת בארצנו ומגיע למחוזות רחוקים עד כדי עיצוב הטלפונים הניידים שלנו ,נגני המוסיקה,המחשבים הניידים ועוד מוצרי אלקטרוניקה אחרים שעד עכשיו לא היתה לנו נגיעה כלשהי בעיצובם.
ללא ספק שבחודשים הקרובים נהיה עדים לטרנד חדש של עיצובים של מוצרי האלקטרוניקה שבהם אנו משתשמשים ביום יום , שכן מגמות השוק נעות לכיוון של - לתת לצרכן להחליט איך יראה הטלפון, המחשב או נגן המוסיקה שלו. בימים הקרובים מתכוונת חברת סקיניט להוביל מגמה זו בשוק הישראלי , ולהציע לרכנים מגוון רחב ומתעדכן של עיצובי סקינים, תחת הסלוגן "סקין-לך עם הטעם שלך!".
יזם בתחום עיצובי המוצרים
http://www.skinit.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב