דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברת עכברים 

מאת    [ 09/05/2010 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 2067 פעמים ]

כאשר מבצעים הדברת עכברים זו צריכה להיות תוכנית יותר מסתם להרוג את העכברים המתרוצצים בבית. תוכנית הדברת עכברים חייבת להיות תוכנית מקיפה בה העכברים לא סתם יושמדו אלא יוסרו כליל מביתך, וכן שהבעיה לא תשוב תשנה. אמנם, זה נכון במיוחד כאשר הבעיה בביתך הייתה ושנתה, אך גם כאשר זו פעם ראשונה שבביתך מתגלית בעיית העכברים, יש לשכור חברת הדברת מזיקים טובה, אשר תבטיח שהבעיה לא תשוב על עצמה במשך 12 חודשים.

יש מספר דרכים לצורת הדברת עכברים. מלכודות העכברים הישנות הן עדיין בחירה פופולארית מאד, משום שכאשר החיה נתפסת היא נגישה וניתן לסלק אותה בקלות מהבית. אם אתה מנסה את המלכודות האלו, והן לא עובדות נסה בעזרת פיתיונות מזון, כגון חמאת בוטנים. בנוסף העכברים הינם יצורים קטנטנים , לכן יש לוודא שיש מספר מלכודות ברחבי הבית.

חולדות ועכברושים מהווים בעיה גדולה יותר. בעזרת הלסתות החזקות שלהם הם יכולים לכרסם אפילו בבטון, וזה עלול לגרום נזק לבית. כמו מכרסמים נוספים, הם יכולים לכרסם גם חוטי חשמל, מה שעלול לגרום להעלאת אש בבית. כמו אצל העכברים, רעל הוא לא האלטרנטיבה הראשונית. רעל עכברים עלול לגרום לפגיעה בחיות מחמד אחרות. בנוסף לזאת, כאשר אתה הורג  את העכברים או העכברושים, הפרעושים והקרציות שהיו עליהם יחפשו מארחים חדשים, מה שעלול לגרום לסכנה בבריאות הציבור.

אם העכברים מציפים את ביתך, והמלכודות לא יהוו פתרון ממשי ומקיף. יש להזמין חברת הדברת מזיקים מקצועית. אם המדביר שהזמנת מתכוון להשתמש בטכניקת הרעל על מנת לחסל את העכברים מביתך, צורת הדברה זו עלולה להשאיר את החיות המתות על רצפה וקירות הבית. ודא שבנוסף להדברה, המדביר אחראי על סילוקן של החיות המתות משטח הבית.

אמנם לרוב יהיה ניתן להתמודד עם נוכחותם של מספר עכברים או חולדות ע"י מלכודות כאלה ואחרות, אך מוטב להזמין חברת הדברה מקצועית אשר תעזור במניעת חדירת המכרסמים  לתוך ביתך על ידי איטום נקודות החדירה של המזיקים לתוך הבית. לעכברים ולחולדות יש גוף המתאים את עצמו למעברים קטנים מאד, מה שמאפשר להם להיכנס גם דרך מעברים קטנים במיוחד.  עכברוש טיפוסי יכול להתאים את עצמו למעבר בגודל של עיפרון,שהוא כרבע מגופו.

טיפ: השמדת מזיקים נעשית פעמים רבות על ידי מכשירים הפולטים גלי קול, שהם מוצרים יקרים מאד אשר לא תמיד מועילים במאת האחוזים. אם אתה יכול להרשות לעצמך את השימוש בתכשיר הזה, השתמש בו לתוכנית הדרה, ולא להשמדת המזיקים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב