דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלה קלה עם חברת הובלות 

מאת    [ 06/05/2010 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 2194 פעמים ]

כולנו רוצים לעבור דירה בראש שקט, למצוא היום חברת הובלות זה לא דבר קשה, מנגד למצוא אחת מתאימה לצרכים שלכם זה לא תמיד קל. יש חברות הובלה אשר מתאימות יותר למעבר בין ערים רחוקות, ישנן חברות לוקאליות יותר, ישנו עניין של ביטוח, מה כל חברה נותנת לכם וכו'.ישנם כמה דרכים למצוא חברת הובלות מתאימה לצרכים שלכם. המאמר הבא מדבר על דרך למצוא חברת הובלות מתאימה לצרכים שלכם וכיצד מתכוננים לזה.

דבר ראשון נסו למצוא המלצה ממישהו קרוב אליכם, הובלות זה משהו שתמיד קורה סביבנו, שאלו את הסובבים אתכם אם הם עברו הובלה והיו מרוצים ממנה. אין כמו המלצה טובה על חברת הובלות ואין חכם כבעל ניסיון. בסיטואציה כזאת רק וודאו שאכן הם מתאימים גם לכם וקיצרתם את כל תהליך החיפוש.

אם לא מצאתם חברה מתאימה תמיד תוכלו להמשיך לחפש, ישנם המון דרכים ואחת הדרכים שאני יותר ממליץ עליה היא דרך האינטרנט. יש באינטרנט המון אפשרויות, ישנם אינדקסים, אתרי המלצות, מנועי חיפוש ועוד. כיום בהקלדת מילה אחת כגון "הובלות" מיד תקבלו אלפי חברות הובלות, אך עדיין לא סיימנו את המלאכה.

לאחר שמצאתם כמה חברות הובלה הגיע הזמן לערוך סקר שוק קצר. חברת הובלות צריכה להיות אמינה ומקצועית, אף אחד לא רוצה את הציוד שלו שבור, לכן דברו עם כמה חברות, ראו קודם כל מי נשמע אמין, בדקו את הביטוח שאתם תקבלו מאותה חברת הובלות, ורק אז הזמינו הצעת מחיר וגם מחירון הובלות. שמרו את כל ההצעות שתקבלו, רשמו את ההצעות על כל תכולת הבית שלכם ומשם הדרך קצרה. אתן לכם עוד טיפ קטן, תמיד תוכלו להקליד את שם חברת הובלות שבחרתם באינטרנט ולראות אם יש על החברה המלצות או ההפך.

ביום ההובלה היו מוכנים עם כל רשימת תכולת הדירה שלכם, כמו כן שמרו את הצעת המחיר המפורטת על כל תכולת הדירה שלכם שקיבלתם מאותה חברת הובלות שסגרתם איתה. דאגו שהילדים יהיו בגנים/ בתי ספר או כל מקום שבו לא יפריעו ובררו שוב על הביטוח הובלות שאתם מקבלים. כמו כן אל תשכחו לעדכן את חברות התקשורת, אינטרנט, כבלים, טלפון על המעבר שלכם. דאגו שבביתכם החדש כבר הכול יהיה מוכן.

דבר אחרון שאני יכול להמליץ לכם על חברת הובלות הוא פשוט לפרגן. אם אכן עשיתם הובלות כאלו ואחרות, לא חשוב אם מדובר על בתים או משרדים, אם אכן ההובלה עברה חלק והייתם מרוצים תמיד אפשר לפרגן באינטרנט לאותה חברת הובלות שעשתה את העבודה. פשוט כתבו בפורומים, אתרי המלצות או היכן שבא לכם על אותה חברת הובלות, עזרו גם לאנשים שעשו עבודה טובה וגם לאלו שיחפשו הובלות אחריכם.

הכותב בעל חברת הובלות ותיקה בארץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב