דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כוחו של בלוגר 

מאת    [ 06/05/2010 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 1988 פעמים ]

"כוחו של בלוגר"

תרבות הבלוגרים המפותחת אומצה על ידי חברות רבות וסומנה כאחת הפלטפורמות המובילות ביותר להעברת מסרים שיווקים.
על מנת לקדם מותג, ליצור סביבו הד ולתת לגולשים את הביטחון שמדובר במקור מהימן, רצוי להחזיק בכמה בלוגרים שיעבירו את חווייתם האישית והתמימה לחבריהם הגולשים.

שילוב של תוכן שיווקי מתאים עם בלוגר בעל עוצמה ומוניטין בתחומו יובילו את המותג רחוק מאוד אל תוך העולם הווירטואלי ומחוצה לו.
את כוחם של הבלוגרים ניתן להשוות לעיתונאים מן המניין. בלוגר טוב עם מוניטין יכול להסתיר מסרים מסחריים מהגולשים ומספק בדיוק את מה שהגולש הממוצע מחפש: מידע מהימן לכאורה, רכילות, עניין וערך מוסף. בדיוק כמו שעיתונאי רציני ומקצועי לא יכתוב ביקורת טובה על מוצר רק בגלל שקיבל אותו במתנה או שיש לו אינטרס מסוים, כך נוהגים גם בלוגרים רציניים ולא תמיד ניתן להבחין אם הם מקבלים כסף מאחורי הקלעים על מנת לקדם תכנים שיווקיים.
בניגוד לפרסום בטלוויזיה, באמצעות הבלוגרים והאינטרנט ניתן ליצור קשר עם הלקוח, להגיע לקהל היעד הרצוי ולבנות איתו מערכת יחסים לאורך זמן.
בעולם בו יש  אלפי מסרים פרסומיים ביום, הבלוגרים עומדים לשרותנו ככלי נוסף באמצעותו ניתן הגיע לקהל יעד מפולח מאוד.

אז איך מאתרים את הבלוגר הנכון ?

 5 טיפים למציאת הבלוגר המתאים לקידום החברה שלך

1. הגדרת מטרות. החליטו מראש מהן המטרות אותן אתם מבקשים להשיג באמצעות הבלוגרים: האם מדובר בקידום מכירות או ביצירת אהדה למוצר. בהתאם לכך, תחליטו איך לפעול.

2. בדיקת איכות. בחרו בקפידה את הבלוגרים שלכם. חישבו עליהם כ"שגרירים" של העסק שלכם. בדקו את הרקע שלהם ברשת: בלוגר טוב הוא בלוגר עם פרופיל אישי מלא ורחב, הנתפש בעיניי קוראיו כדמות אמינה, רבגונית (איש/אשת העולם הגדול), מקושרת ומעניינת. בלוגר ללא פרופיל ישדר חוסר אמינות.

3. בדיקת אמינות. בדקו אם הבלוגר אליו אתם פונים מתאים ויודע לדבר עם קהל היעד שלכם או על המוצר או על השירות שלכם. למשל, לא כדאי לפנות לבלוגר בן 25 כדי שידבר על מוצר בתחום הפנסיה.

4. חדשנות. איכות התכנים שתספקו לבלוגר קריטית להצלחתו מול קהל היעד. על התכנים להיות חדשניים ובעלי ערך מוסף מבחינת הגולש.

5. מינון. קיבעו מראש מינון נכון של חשיפה, כדי לא "להישרף" ולהשיג את האפקט ההפוך. לא לדחוף יותר מדי מסרים, כי בלוגרים וגם הגולשים לא רוצים שיציקו להם. על מנת לקדם מוצר בצורה הטובה ביותר, אין צורך באינטראקציה על בסיס יומי, שבועי או חודשי, אלא על בסיס תקופתי.

 

 

שי בן ארי, מנהל ושותף בקבוצת hi-net אינטראקטיב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב