דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטפלים בדיקור סיני - איך לבחור? 

מאת    [ 05/05/2010 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 1702 פעמים ]

מטפלים בדיקור סיני בשוק

מטפלים רבים בדיקור סיני נמצאים בשוק. מהי הדרך לבדוק  האם מטפל מסוים מתאים לכם?

הצצה קטנה ברשת, בעולם  האינטרנט,  תגלה טפח מפעילותו של המטפל. יש ומטפל מסוים יהיה מפורסם באתרים רבים, מה שיעלה את זמינותו בחיפוש אחר מטפל שאינו ספציפי, ואם כן תחפשו את שמו, תגיעו אליו מהר יותר, ויש ותמצאו מטפל מסוים שלו  אתר  משלו, בו מרוכז מידע כללי, מידע אודותיו  והמלצות ממטופלים מרוצים. אכן זוהי דרך מעולה.

בדרך זו תגיעו  לרוב למטפלים בעלי קליניקה פרטית, בבית או בחצר, או באיזור מגוריהם, וזה נותן מסגרת מרגיעה ומלאה לטיפול.

ישנם מטפלים רבים שאינם מיטיבים לשווק את עצמם ברשת, ואותם תמצאו מפורסמים בפליירים וברושורים, כרטיסי ביקור המפוזרים ביעדי מכירה  למתעניינים ברפואה משלימה כגון חנויות טבע ושאר עסקים בתחום, ובפרסום  תלוי בחדרי מדרגות ועל לוחות המודעות  בשכונה. זוהי דרך מצוינת להגיע לקהל יעד ממוקד ועממי, שאינו נעזר גם כן ברשת הממוחשבת. ולכן, מי מכם שמבקש  מטפל מסוים שקרוב לאיזור מגוריו ויכול להיות זמין יותר, ואולי אף זול יותר בשל אמצעי הפרסום הזה, יכול לנסות ולהנות מכך.

מטפלים שונים מתחברים  לקליניקות קיימות, פרטיות יותר או ציבוריות, אגפי קופות חולים של רפואה משלימה, או פרויקטים שונים של מטפלים, ויש  בכך הבטחה לאמינותו של מטפל ומקצועיותו, בשל הניסיון הרב שצבר, ובשל העובדה שאינו עובד בגפו, אלא בעל חובת הוכחה למעסיקיו.

הכימיה בין המטפל  והמטופל

הכימיה הנוצרת בין  המטפל בדיקור סיני למטופל, היא העיקרית  בדיבור על מערכת היחסים ביניהם. יש בכך  משום יריית פתיחה לתהליך מלא אמון ובעל יעדים ברורים ומבטיחים, או משום הנפת דגל לבן המבשר על חוסר עניין  באחד מהצדדים להכנס יחד למים.

על המטפל בפגישה הראשונה לעשות רושם שיקנה את המטופל בדרך שבה הוא מבקש. מטופל שהגיע  למטרה מסוימת מבקש לקבל מענה בנושא  ולא להיגרר לתחומי עניינו של המטפל.

אם מטופל מגיע עם כאב מסוים, אין עניינו כעת לטפל בחוסר האיזון במערכות גופו, אלא  להקהות במעט את הכאב, ולהיעזר לשם  כך במטפל בדיקור סיני שיכיל אותו, ובהמשך, אם התהליך יצבור תאוצה, יש ויסכים לשתף פעולה אחרת.

על המטופל להגיע  מקבל ופתוח למטפל שמעניק לו מתוך הידע שצבר, האהבה שלו לטיפול בדיקור סיני והשאיפה שלו לריפוי. התהליך שמוכן לעשות המטופל מבורך ומרכזי בטיפול ומהווה את בסיס המפגש ובסיסה של מערכת היחסים ביניהם. בעיותיו  הן העניים המרכזי, ומורכבותו הרבה היא  המושמת על מיטת הטיפולים ונדרשת לאיזון.

הדיקור הסיני ושיפור איכות החיים

יש בדיקור סיני את האפשרות להביא לשיפור באיכות החיים. כל מטפל שתבחרו, יביא אותכם אל היעד אותו בקשתם. אם תרצו בעומק לבכם שהטיפול יצליח, כך יהיה. אם תרצו בחוסר תשומת לב שהטיפול יוכיח לכם שוב שאין תקנה, כך יהיה.

המטפל הוא רק כלי  העזר שלכם לריפוי ולאיזון.

איך תדעו אם מטפל מסוים  מתאים. תוכלו לברר ולברר, וברגע האמת, המפגש ביניכם יהיה הקובע. הדרך שבה  הגיע המטופל למטפל, היא רק בגדר התחלת  המסע, ומשם ואילך, תאלצו לזרום. בכל  רגע ניתן לעצור ולהחליף מטפל, אם לרגע התהליך לא צובר תאוצה ומעניק את התוצאות הראויות. מהן. בהתאם לתיאום הציפיות.

אך חשוב לנסות  ולברר, ליצור קשר ראשוני, ולהיות אתם, עצמכם, בתוך הטיפול. טיפול בדיקור סיני הוא מתנה, ורבים מהמטפלים בדיקור סיני הנמצאים בשוק, אם לא כולם, הם אנשים  שבמהותם הם שואפים לעזור ולתת, ולכן בחרו במקצוע טיפולי ומעניק, מכיל ותומך  במישהו אחר. ולכן, קשה ליפול על אדם  שלא יקדם אתכם במאומה, רק חשוב לתאם ציפיות במפגש הראשון. בהצלחה

 

דיקורנט הוא פורטל לדיקור סיני.  http://www.dikurnet.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב