דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות ליום הולדת 50 , לרגש זה כל העניין 

מאת    [ 03/05/2010 ]

מילים במאמר: 600   [ נצפה 8800 פעמים ]

אחת הדילמות ברכישת מתנות לבני חמישים, היא שבדרך כלל כבר יש להם הכול ואם לא, סביר להניח שהם יודעים לרכוש לבד את מה שהם צריכים. עניין זה מחזק את הדעה ביחס לרעיונות למתנות לבני חמישים, ארבעים  ואולי מתנות בכלל, וזה - מקוריות ורגש. כן, כאשר שני האלמנטים האלה משולבים היטב ביחד כשזה נוגע למתנות, יש סיכוי שנקלע למטרה.

האפשרות להעניק מתנה מקורית, שונה מאחת כזו שהלכנו לחנות ורכשנו, אלא מתנה שהשקענו בה תשומת לב ומחשבה, עושה את כל ההבדל וככל שתהיו יותר יצירתיים, כך תרגשו יותר.  

ולמה זה כל כך חשוב לרגש כשמדובר על מתנות ליום הולדת 50 ?
פה אשתמש בדוגמא אישית, כשאבא של חברה שלי  חגג יום הולדת 50, היא רצתה להעניק לו מתנה שתשדר לו  מה היא חושבת. בשגרת היום יום, בין העבודה הילדים והריצות, כמעט ולא יוצא לה לשבת איתו לשיחת אחד על אחד, להגיד לו כמה היא מעריכה אותו, את הדרך שעשה משבזי, השכונה הישנה בדרום ת"א ועד להצלחה שלו כיום. זו הייתה הזדמנות מצוינת להעניק לו מתנה מיוחדת, אלבום ביוגראפי המשלב מילים ותמונות, סיפורים ואנקדוטות מחייו ומאישיותו. מיותר לציין שכאשר פתח את הספר עלו דמעות בעיניו.

יום הולדת 50 זה לא משהו שהולך ברגל, מדובר בחצי חיים, קרבת דרך שאדם קרוב אלינו עבר, חיפשתי מתנת יום הולדת מקורית, אחרת והכי חשוב, מרגשת. כי מתנה למבוגרים, ביום הולדת 50,60 ,צריכה להיות כזו.

אז איך תוכלו לרגש במתנה למבוגרים
עבורי, כשמדובר על מתנה מרגשת, מדובר על מתנה רוכשת כבוד. בעבר כאשר עובד מוערך היה עוזב את החברה בה עבד כל חייו, הוא היה מקבל שעון עליו חרטו, "תודה על עשרים שנות עבודה". גביע, מזכרת שתזכיר לו את מפעל חייו. ביום הולדת, אדם אוהב להתפרק על הצלחות והשגים, להתבונן בדישון על מה שעשה ועל כל האנשים שסביבו. כשחברתי חשבה על מתנה מקורית ליום הולדת 50, היא החליטה לתעד את חייו של אביה במיני- ביוגרפיה , ביוגרפיה נקודתית, תמצית יותר אם תרצו, המתעדת אירוע ספציפי בחייו או נותנת מבט רחב על כל הדרך שעשה האיש היקר הזה.

 יום הולדת 50 זה לא משהו "שהולך ברגל", מדובר בחצי חיים, בכברת דרך שאדם קרוב אלינו עבר. חיפשתי מתנת יום הולדת מקורית, אחרת ושנה, והכי חשוב - מרגשת. כי מתנה ליום הולדת 50 , צריכה להיות כזו.

אז איזו מתנה ליום הולדת 50 תהיה הכי מרגשת ?
בעבר כאשר עובד מוערך היה עוזב את החברה בה עבד כל חייו, הוא היה מקבל שעון עליו חרטו, "תודה על עשרים שנות עבודה". גביע, או מזכרת שתזכיר לו את מפעל חייו. ביום הולדת, אדם אוהב להתרפק על הצלחותיו והישגיו , להתבונן בדישון על מה פועלו ועל כל האנשים שסביבו. כשחשבתי על מתנה מקורית ליום הולדת 50, החלטתי לתעד את חייו של אבי באלבום ביוגרפי , ביוגרפיה כתובה באופן קולח המתעדת את פסגות חייו והצמתים המרכזיים בהן עבר, בשילוב תמונות, ברכות, מכתבים ומסמכים.

 אם גם אתם מחפשים מתנות למבוגרים או ליום הולדת 50,. שתהיה מקורית, יצירתית, מכבדת ומרגשת, הנה כמה דגשים שאתם צריכים לקחת בחשבון

לא רק כסף: מאוד פשוט לרכוש משהו יקר בחנות, אולם מתנה שהשקעתם בה מעצמכם, חשבתם ותכננתם אותה לפרי פרטים, זו מתנה שיזכרו.

מתנה שתתחבר לזיכרון ורגש: יש מתנות שהן מתנות לחיים, דברים שאנו מקבלים פעם אחת. היא תמיד מרגשת ותמיד מתקשרת לנו לזיכרון, לאדם, לרגש, לריח ולתחושה שהרגשנו כשחגגנו יום הולדת עם כולם.

מתנה שכיף לחזור אליה. יש מתנות שכיף לנו לחזור אליהן, בין אם לבד או כשיש לנו אורחים. כזה יכול להיות אלבום ביוגרפיה. שהרי זו לא רק מתנה, זו עדות לפסיעות אהוביכם אותן פסעו בשבילי החיים, זו עדות לסיפור חייהם, למסע האישי שלהם.

 

 

 

 

 

 

אירה כהן, ביוגרפיות וסיפורי חיים http://www.clipstory.co.il/ לשיחת ייעוץ- 0506968481  מיני ביוגרפיה- בואו להעניק מתנה מקורית וייחודית ליום הולדת 50,60 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב