דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הזמנות לחתונה 

מאת    [ 03/05/2010 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 1575 פעמים ]

הזמנות לחתונה

הגיע היום החשוב בחייכם, החלטתם להתחתן, התאריך נקבע, יש אולם או חצר לעריכת האירוע הגדול הגיע הזמן להודיע לאורחים באופן רשמי על ההחלטה. הדרך המקובלת לעשות את זה היא על ידי משלוח הזמנות לחתונה בדואר או העל ידי מסירה ידנית.
נושא הזמנות לחתונה נראה שולי ומהיר, אבל לא כך הדבר. הזמנות לחתונה מגיעות במיליוני אפשרויות, החל מאיזה סוג נייר כדאי להדפיס את ההזמנות לחתונה, מה יהיה העיצוב, המעטפה, הנוסח, ועד הכמות.
 
שלב ראשון – הכנה מוקדמת לפני ההזמנה של הזמנות חתונה

יש לדעת מראש כמה הזמנות לחתונה ברצונכם להדפיס. ברוב המקרים הזמנה אחת מספיקה למשפחה, לכן אין צורך שכמות ההזמנות לחתונה יהיו לפי מספר המוזמנים אלא לפי רשימה של הממוענים.התחילו כבר עכשיו לאסוף את הכתובות המדויקות, כולל מיקוד, הדבר מאד יקל כשיגיעו ההזמנות לחתונה מבית הדפוס. מומלץ להכין כמות הזמנות גדולה יותר, לאילו שאולי נוספו ברגע האחרון. במיוחד חשוב להזמין עוד מעטפות – כאן נעשות מרבית הטעויות (כתובת שגויה, שם וכדומה).

שלב שני – בחירת הזמנות לחתונה:

לכל אדם טעם שונה, לכן יש מגוון כל כך גדול של סוגי הזמנות לחתונה. תחליטו מראש מה הכיוון הרצוי, צבעוני, או לבן, מה יהיה סגנון הכיתוב, באיזה פונטים, מצולם או מאויר וכדומה.  אפשר להזמין עיצוב מקורי על יד גרפיקאית או לבחור מקטלוג עיצובים מוכנים של הזמנות חתונה תמיד אפשר גם להכין עיצוב לבד. הזמנות לחתונה ניתן להזמין בגדלים שונים, מומלץ לזכור שגודל הזמנות לחתונה צריך להיות תואם למעטפות ושרוב האנשים שמים הזמנות לחתונה על המקרר, הזמנות לחתונה ולכן מומלץ גודל של גלויה. כדאי לחשוב מראש על ניסוח הזמנות לחתונה. לא לשכוח להדגיש את התאריך והשעה. חשוב לכתוב בפונטים ברורים ובכתב מספיק גדול שיוכלו לראות גם מרחוק יותר.
במקרה שאתם מעוניינים להדפיס הזמנות חתונה ביותר משפה אחת, אפשר להדפיס משני צידי ההזמנה, אפשר לצרף דף נפרד לשפה הנוספת או שיש אפשרות להשתמש בהזמנות לחתונה המקופלות לשניים.
חשוב מאד להוסיף מפת הגיעה למקום האירוע. רבים מוסיפים פתק קטן עם המפה או הדפסה קטנה של מפה על המעטפה. לעיתים קרובות, אנשים זורקים את המעטפות,לעיתים בטעות גם את פתק המפה, ומשאירים רק את הזמנות החתונה, לכן מומלץ להדפיס את המפה על ההזמנה עצמה, ובמיוחד אם האירוע במקום פחות ידוע או בטבע.

שלב שלישי – משלוח הזמנות לחתונה:

קיבלתם את ההזמנות, גייסו משפחה או חברים והתחילו לרשום שמות וכתובות לפי הרשימה שהכנתם מראש... בולים ולדואר או להתחיל לטייל ולתת באופן אישי. לא לשכוח אף אחד! בילוי נעים ומזל טוב.

 

מאמרים אניפורמטיבים,                               בובו.ק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב