דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מרוויחים באי ביי? 

מאת    [ 02/05/2010 ]

מילים במאמר: 560   [ נצפה 3290 פעמים ]

רבים מכירים את אי ביי כמקום לקנות בו מוצרים מעניינים, להשיג מחירים טובים, ולמצוא מציאות. אך מה דעתכם באשר לאיביי כמקום עבודה? כולנו חולמים, מי יותר ומי פחות, להיות הבוס של עצמנו. לשכוח מהצעקות, מהמחויבויות, מההרגשה שהכסף שאנו מזיעים בשבילו נכנס לכיסו של מישהו אחר, ופשט להתחיל להרוויח בשביל עצמנו.

אי ביי הוא פלטפורמת מסחר אינטרנטית המאפשרות לכל אחד ואחד מאיתנו להיות הבוס של עצמו. באיביי אנחנו מחליטים מה אנו מוכרים, מה אנו קונים, מתי והיכן. איביי הוא המקום להביא לידי ביטוי את היוזמות והשאיפות של כל אחד מאיתנו.


אנשים רבים בוחרים לעשות את צעדיהם הראשונים באיביי עם הדרכה והנחיה של מומחי איביי. קורס איביי הוא קורס קצר ומצוין, שיכול לתת למתעניינים באי ביי רבים מהכלים ההכרחיים על מנת להפוך לסוחר איביי מצליח.

 

פתיחת עסק עצמאי דורשת הון תחילי לא מעט, והרבה רעיונות עסקיים טובים נכשלים פשוט בגלל העדר מימון. אך מאז שהוקם אתר אי ביי, נפתח בפני יזמים פוטנציאליים כר נרחב להתנסות ולרווחים. איביי מאפשר לכל אחד מאיתנו לפעול כסוחר עצמאי ולחסוך את העלויות הגדולות הכרוכות בכך. חשוב לזכור כי איביי הוא אינו קזינו ולא מכונת כספומט.

מסחר באיביי דורש תכנון, עבודה, והרבה השקעה לאורך הדרך. אך יתרונותיו של איביי על פני פלטפורמות מסחר אחרות הוא בנגישות שלו, בגמישות שלו, ובידידותיות שלו למשתמשים חדשים.


כשאתר אי ביי הוקם, אנשים רבים שמחו להעלות למכירה באיביי חפצים ישנים, בגדים, פריטי אספנות ועוד ועוד. אתר אי ביי בתחילתו דמה למכירת חצר ענקית בה יכולת להציע למכירה את חפציך המיותרים, ואפילו להרוויח. אך אתר איביי גדל במהירות, וכיום, למרות שהוא משמר את הפשטות והקלות שבשוק מציאות, הוא גם מהווה זירת מסחר שוקקת חיים, מגה-חנות שניתן למצוא בה פשוט הכל. השוק באיביי הוא בינלאומי וחובק עולם, ורמות המחירים בו נעות מסנטים בודדים ועד לשרות אלפי דולרים.


בקורס איביי תוכלו ללמוד רבות על התכונות והיתרונות הרבים של אתר איביי. קורס איביי הוא דרך מצויינת כדי להתחיל ולהתנסות, בסביבה תומכת ובאוירה נוחה ונעימה תוכלו להבין כיצד אי ביי פול, למצוא את נישת המכירות שלכם, ולהתחיל אפילו להרוויח.


למרות שאיביי הוא אתר פשוט ונגיש, אל תחשבו כי איביי ירוויח בעבורכם ללא כל השקעה. עסק באיביי הוא עסק לכל דבר, ולא תוכלו להצליח באיביי אם לא תהיה לכם תוכנית עסקית. לפני כניסה לאיביי יש להבין היטב את צרכי השוק ומגבלותיו, לאתר היכן יש מקום בו אתם תוכלו להביא לידי ביטוי את יתרונותיכם היחסיים, ואז למקסם אותם. קורס איביי הוא מקום נהדר כדי לרכוש ניסיון ומידע בנושאים אלו.


כיון שאי ביי הוא אתר עצום בגודלו, מגוון המוצרים המועלים בו למכירה מדי דקה הוא ענקי. אם אתם מעוניינים למצוא לעצמכם מקום באיביי וגם להרויח באיביי, אתם חייבים ליצור לעצמכם נישה מיוחדת בה תוכלו להציע למכירה, במחירים שיאפשרו לכם להרוויח, מוצרים מיוחדים ומעניינים שימשכו דווקא אליכם צרכנים מכל העולם.


גם אחרי שמצאתכם לכם נישה וביססתם את עצמכם כסוחרי אי ביי מתחילים, חשוב להמשיך ולעבוד קשה. אי ביי הוא מערכת המתגמלת את הסוחרים ההגונים והחרוצים, ואילו סוחרים לא אמינים שאינם עומדים בהתחייבויות מקבלים באופן מיידי פרסום ופידבק שלילי. ללא עבודה קשה והקפדה על אמינות והגינות, תאבדו את דירוגכם ותידחקו הצידה. אי ביי הוא אתר דינאמי ומהיר, וחשוב מאד לשמור על פידבקים חיוביים של הלקוחות. מי שלא יוכל לספק מוצרים באיכות גבוהה, שירות לקוחות מצויין ואספקה מהירה, פשוט ייעלם ממפת איביי. הדרך להצליח באיביי, היא להבין כיצד איביי בנוי ופועל, ואז לתת את המיטב, כשהלקוח הוא במרכז. רק בצורת המחשבה כזו, תוכלו למקסם את רווחיכם מאיביי ולהפוך את איביי למקור פרנסה.

המאמר נכתב על ידי יעל גלזר.סוחרת באיביי  מזה 6 שנים ומדריכת קורס איביי


לאימון במכירה וקניה  מוצלחים בפלטפורמת המכירה  EBAY.


בעלת חברת הופלה למסחר באיביי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב