דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איביי - טיפים למסחר 

מאת    [ 02/05/2010 ]

מילים במאמר: 595   [ נצפה 2981 פעמים ]

אי ביי הוא כלי נפלא שבעזרתו אפשר לקנות כמעט הכל, מכל מקום, ובאופן מיידי ופשוט.

מגוון המוצרים הנמכרים באיביי הוא עצום, ונע ממזכרות ופריטי אספנות, עד לבגדים ומוצרי חשמל, ועוד ועוד כיד הדמיון הטובה עליכם. אי ביי הוא זירה מסחרית בה נמצאים לקוחות פוטנציאליים מכל העולם.

באופן זה, אפשר לומר כי איביי הוא החנות, או אם תרצו – השוק, הגדול והמרכזי בעולם כיום. אחד מהיתרונות של איביי, הוא הגמישות שלו. מוכרים באיביי יכולים להשקיע בעיסוק זה כמה זמן וכמה כסף שברצונם להשקיע.

יש כאלו העוסקים באיביי בתור השלמת הכנסה, או כתחביב, ויש כאלו המשקיעים רבות במסחר באיביי והופכים את איביי למקור פרנסתם העיקרי. איביי אינה מערכת מסובכת. למעשה כל אחד יכול להבין כיצד אי ביי פועל, להשתמש באיביי באופן יעיל, ובסופו של דבר – גם להרוויח.

בסקירה זו ניתן כמה טיפים, שיעזרו לכם להיכנס לעולם של איביי. טיפים אלו יעזרו לכם כשאתם מוכרים או קונים באי ביי.

1.אם אתה לא מכיר את איביי מספיק ולא התנסית במכירות באיביי, כדאי להתחיל צעדים בטוחים. עוד לפני שנכנסים למסחר בהיקף גדול ובמוצרים יקרים, כדאי להתחיל ולהעלות למכירה כמה חפצים או מוצרים שיש בבית בכל אופן, ובכל אופן התכוונתם למוכרם. כך תרכשו ניסיון בשימוש במערכות של איביי, תרוויחו פידבקים, וגם תתנסו בשליחת מוצרים ללקוחות, בקבלת תשלומים וכדומה. בסופו של דבר איביי הוא אינה מערכת מסובכת, אך מוטב להשתפשף מעט לפני שנכנסים למים העמוקים.


2. התרגלו לשימוש בפייפאל (PayPal). פייפאל היא הדרך הנוחה והבטוחה ביותר לנהל מסחר באינטרנט בכלל ובאיביי בפרט. קורס איביי הוא דרך מצויינת להבין כיצד פועל מנגנון זה ולרכוש בו ניסיון. חשוב לזכור כי כמות הכסף שמועברת באיביי מדי יום היא עצומה. הכסף המחליף ידיים באי ביי צריך לעבור בדרך בטוחה כדי להבטיח את הביטחון של הלקוחות באיביי. ברגע שתרכוש ניסיון בשימוש בפייפאל, תוכל לסחור באיביי ביתר נוחות ובביטחון.


3. באי ביי, עיקר הדגש מושם על הצרכנים. כמו שיגידו לכם בכל קורס איביי, בהנהלת איביי מעוניינים כי הצרכנים יחושו ביטחון ובנוח לקנות מוצרים, לשלם עבורם, ולנהל מסחר הוגן. לכן, אמון ופידבקים חיוביים מהלקוחות הוא ענין קריטי עבור סוחרים באיביי. אי ביי היא מערכת שנותנת פידבקים ותגמולים על הגינות ועמידה בזמנים. הדירוג הגבוה והאמון מצד הלקוחות הוא , לכן, מטרה עליונה עבור כל סוחר באיביי.


4. דע מה אתה מוכר: אי ביי הוא אתר עצום בגודלו, וכמות המוצרים המחליפה ידיים בכל יום באיביי היא כמעט בלתי נתפסת. כשתעלו מוצרים למכירה, תישאלו ודאי לפרטים ספציפים אודות המוצר שלכם, כמו למשל מידות, צבעים, תכונות וכדומה. בעניין זה יש לומר: דע מה שתשיב. מוכר מנוסה והוגן מכיר את המוצרים שלו, ואינו חושש לחשוף אותם. צרכנים פוטנציאליים באיביי ירגישו הרבה יותר בנוח לקנות, אם הם מרגישים שהם יודעים את כל מה שרצו לדעת על המוצר, והם אינם חוששים להיות מופתעים לרעה.


5. כמו בכל שוק, גם באיביי חוקי ההיצע והביקוש הם חוקים בסיסיים ביותר. לפני שאתה מתחיל להעלות למכירה מוצרים באיביי, שוטט באתר והכר אותו. ראה מה מוצע למכירה ומה לא מוצע למכירה. ראה היכן יש מאות מוכרים למוצר מסוג אחד, והיכן קיים מקום וביקוש הדורש מענה. איביי הוא שוק ענקי ויש בו מקום לכולם, אך זאת בתנאי שהם מבינים את החוקים הבסיסיים ביותר. יש להבין היטב כיצד אי ביי מנוהל ומהם כוחות השוק. אל תיכנסו לתחרות שאין לכם שום סיכוי לנצח בה.

אם כן, אלו היו רק טיפים על קצה המזלג, עבור מי שרוצה להיכנס אל עולם המסחר האינטרנטי.

אי ביי, חשוב לסכם, הוא זירת מסחר בטוחה ונגישה. קורס איביי הוא דבר שרבים עושים ונהנים מפירותיו. קורס איביי מציע להוביל אתכם באופן מסודר ובטוח, ולהדריך אתכם בצעדיכם הראשונים באי ביי. אם אתם קונים באיביי או מוכרים, אם אתם ותיקים  באי ביי או חדשים – הניסיון והלמידה הם המפתחות להצלחה. בהצלחה!

המאמר נכתב על ידי יעל גלזר.סוחרת באיביי  מזה 6 שנים ומדריכת קורס איביי לאימון במכירה וקניה  מוצלחים בפלטפורמת המכירה ebay. בעלת חברת הופלה למסחר באיביי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב