דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע להשתמש באיביי? 

מאת    [ 02/05/2010 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 2820 פעמים ]

איביי הוא זירת מסחר ותיקה, אך עם זאת יש פלח גדול מהאוכלוסיה שעדיין לא נחשף אליה. יש אנשים רבים שבשבילם איביי הוא עדיין מילה לא ברורה. גם אם הם נכנסו לאתר איביי, הם עדיין לא העזו לסחור באיביי – אם כקונים ואם כמוכרים. ובכן, לאיביי יש כל כך הרבה יתרונות, והאפשרויות הגלומות בו הם בלתי מוגבלות, עד שלהישאר בחוץ ולא להבין כיצד איביי פועל, יהיה פשוט מעשה לא רציונאלי.

 

כיום איביי הוא זירת מסחר מרכזית, שאין אפשרות להתעלם ממנה. גם אתם סתם אנשים פשוטים שרוצים לקנות ולמכור בזול, איביי הוא הפיתרון בשבילכם.

 

ראשית, יש להבין כי איביי הוא אתר בינלאומי. באיביי יש מוכרים וקונים מכל העולם. אין שום הבדל בין מוכר באיביי הנמצא באוסטרליה לבין קונה באיביי היושב בדירה ברמת גן. עובדה זו הופכת את איביי לאתר חסר גבולות, ולמקום בו חוקי המסחר הישנים לא תמיד תקפים. איביי הוא מקום בו שווקים חדשים ולא ידועים נמצאים במרחק הקלקה, וכל עוד יש לך מוצר טוב ואתה מוכר אמין ומדורג היטב, לא משנה כלל היכן אתה נמצא במציאות.

 

אך למרות שאיבי הוא אתר חוצה גבולות וכלל-עולמי, מאחורי המסכים יושבים אנשים בדיוק כמוני וכמוך. הכוונה היא, שישנם חוקים בסיסיים התקפים בכל העולם, ואתר איביי כמובן פועל גם במסגרתם. כמו בכל מקום, גם המוכרים באיביי מבקשים ליצור יתרון יחסי על פני המתחרים שלהם. המוכרים של איביי נמצאים כל הזמן בתחרות קשה עם מוכרים אחרים וכן עם חנויות ורשתות שיווק, ולכן ענין המחיר הוא פקטור רציני ביותר. אם מוכר באיביי רוצה שנקנה אצלו ולא בחנות השכנה למקום מגורינו, הוא צריך להציע לנו מחיר אטרקטיבי. כמו כן כמובן, שאם מדובר במוצר משומש, המחיר גם כן ישתנה בהתאם. אם כך, איביי עוזר לנו לחסוך כסף ולקבל את המוצרים שרצינו במחיר הנמוך ביותר.

 

מגוון המוצרים שמוצע למכירה באיביי הוא עצום. יש מוצרים יקרים באלפי דולרים, ויש פריטי יד שניה זולים. היתרון הוא שבכל אופן, יימצא מי שמרוויח מהמסחר באיביי. המוצר שאתה לא מעוניין בו, יכול להיות המוצר המתאים בדיוק לצרכיו של אדם אחר. איביי מחברת ביניכם ונותנת לכם את האפשרות לסחור. יש אנשים רבים שנפטרים מחפצים ישנים, ממתנות, ואפילו ממוצרים חדשים באריזה על ידי שהם מעלים אותם למכירה באיביי.

 

גם אם אתה קונה וגם אם אתה מוכר באיביי, האתר הוא פלטפורמה נהדרת כדי לחבר בין אנשים ולעזור להם להשיג את מבוקשם.

 

אם אתם עדיין לא בטוחים ואינכם מבינים כיצד לעשות את צעדיכם הראשונים באתר, התעניינו בלימוד קורס איביי. קורס איביי הוא קורס פשוט המסביר לכם כיצד תוכלו לקנות ולמכור באיביי. כל קורס איביי מכשיר את תלמידיו באופן מיטבי, ונותן להם כלים להצלחה. כיון שאתר איביי הוא פשוט ומאד ידידותי, לא צריך להיותך קושי כלשהו במסחר באתר ובמסחר בו. עם זאת, ישנם הרבה טיפים ונקודות שכדאי לשים אליהם לב, ואין ספק שמומחי איביי יוכלו לעזור לכם מניסיונם.

המאמר נכתב על ידי יעל גלזר.סוחרת באיביי  מזה 3 שנים ומדריכת קורס איביי לאימון במכירה וקניה  מוצלחים בפלטפורמת המכירה  EBAY.בעלת חברת הופלה למסחר באיביי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב