דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הטבות לסטודנטים - כרטיסי אשראי 

מאת    [ 02/05/2010 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 2729 פעמים ]

שוק כרטיסי האשראי בישראל מגלגל יותר ממאה מיליארד שקלים בשנה. רוב הבוגרים בישראל מחזיקים כרטיס אשראי אחד, ובדרך כלל זה הכרטיס שמספק להם הבנק שבו מנוהל חשבונם. אם אנשים מתלבטים בבחירת כרטיס חיוב, הרי זה באשר לכרטיס האשראי המשני שיחזיקו. בחירת הכרטיס השני קשורה לדפוסי הקנייה של הלקוח. למשל, אם הלקוח עושה קניות ברשת כלשהי בכל חודש וחודש, סביר שיבחר כרטיס שמאפשר הטבות של ממש ברשת שהוא מרבה לקנות בה.

גם כמה מן הכרטיסים החוץ בנקאיים קשורים קשר עסקי לחברת אשראי כלשהי, אם הפס המגנטי שלהם מאפשר חיוב. הכרטיס החוץ בנקאי הוא כרטיס של מועדון לקוחות או כזה שמונפק על ידי איגוד מקצועי או רשת חנויות.

דגמיהם של כרטיסי אשראי נעשה כה גדול, כמעט כמו דגמי המכוניות הצצים כשנה בשנה. גם בשוק כרטיסי הפלסטיק יש מודלים חדשים, נוחים ועדכניים יותר. כי לא רק היצע הכרטיסים גדל, אלא גם הפונקציונאליות שלהם.

בתחילה הציעו כרטיסי האשראי רק אשראי, מועד חיוב אחד, צבירת נקודות ומשיכת מזומנים. והיו סוג אחד ואחר כך שניים. היום הכרטיסים מציעים גם הנחות ברשתות גדולות ואף בחנויות וירטואליות, תשלום חשבונות, מתן הלוואות, ביטוח רפואי, מסלולי אשראי שונים, שלל מועדי חיוב, דחיית מועדי חיוב, מימון חוץ בנקאי ו"ניהול הוצאות" מתוך מעקב אחרי דפוסי הצריכה שלך.

כל חברות האשראי מספקות דוחות מפורטים על הקניות שנעשו בכרטיסי האשראי, ומציעות גם שיטות פירוט ייחודיות ומשוכללות לבקשת הלקוח.

אחזקת כרטיס אשראי כרוכה בעמלות. העמלות הן גבוהות בכרטיס אשראי מתגלגל, זה הדוחה את הוצאותיך ומגלגל אותן הלאה לחודש הבא. אבל תוכלו לזכות בפטור מלא מעמלות אם רק תצטרפו כלקוחות חדשים לכרטיס אשראי כלשהו, והשנה הראשונה עמו תהיה משופעת בהטבות חינם.

עיצוב כרטיסי אשראי

גם בתחום של כרטיסי אשראי שוקדים על העיצוב ויש חברות אשראי שמספקות שלל תמונות לבחירת הלקוח. התמונות לקוחות מנושאים אהובים ופופולאריים כמו כדורגל, למשל, ויש תמונות אחרות המשדרות מסרים חיוביים ומעודדי קנייה. כמו כן, הלקוח יכול להעלות תמונה מאלבום התמונות שלו, תמונה שצילם או תמונה של פניו המסייעת לזיהויו. כדי לשלוח תמונה לחברת האשראי מן האלבום הפרטי שלך, התמונה צריכה להיות במחשב שלך. לא תתקבל תמונה לא נעימה או כזאת שעלולה לפגוע במישהו.

כרטיסי אשראי מיוחדים

כרטיסי אשראי יוקרתיים מוגדרים בדרך כלל ככרטיסים עסקיים ויש שהם מציעים גם ביטוח נסיעות לחו"ל ללא כל השתתפות מצד הלקוח. יש כרטיסים שיכולים לשמש גם כרטיס כניסה לנתב"ג, ויש המאפשרים הלוואת אקספרס הנחוצה לעתים לאנשי עסקים. כמובן, כרטיסי היוקרה העסקיים מכובדים בכל המקומות בעולם ומאפשרים התנהלות חופשית ממזומנים גם בחו"ל.

כרטיסים עסקיים מציעים גם הבחנה בין הוצאות העסק ובין הוצאות הבית (הפרטיות). למשל, מכשירי כתיבה, כנסים וציוד מקצועי ? קנייה של כאלה תיחשב להוצאות של העסק.

אם חשבתם שיתרונם של כרטיסי האשראי הוא בחיוב הרחוק שלהם, אז עתה מוצע גם כרטיס המהווה תחליף למזומן ולהמחאות, והחיוב בו מתבצע מיד למחרת הקנייה. השימוש בכרטיס זה כדאי למי שמקבלים הנחה על התשלום במזומן.

מידע על כרטיסי אשראי שונים בבנק מזרחי טפחות ומגוון הטבות לסטודנטים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב