דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לא לעולם חיסון 

מאת    [ 08/02/2007 ]

מילים במאמר: 862   [ נצפה 4214 פעמים ]

סליחה מראש, אם כתבה זו תפגע-משהו באגו הרגיש שלנו, באינטלקט ובהשכלה שהוא אוהב להתהדר בהם. אבל, למען ילדינו, ולמען בריאותנו, אולי נעז סוף סוף לבחון בעוז ובאומץ את שאנו כופים על גופם וגופנו להכיל לכל החיים. אנו אוהבים לראות עצמנו כאנשים חופשיים בעלי חשיבה עצמאית, ובוודאי שלא, חלילה, כחברי כת כזו או אחרת השוטפת את מוחנו. האין זה מצחיק, אם כן, שבבואנו לתת את הדבר היקר ביותר שלנו - ילדינו (או בהעדר שכאלה עדיין, את גופנו שלנו) בידיהם של אחרים המזריקים להם מרגע לידתם זריקות מזריקות שונות, איננו טורחים לחשוב עצמאית ולו לרגע.

יתרה מזאת, שאלו הורים, ואף אחיות בטיפת חלב, וכן, אפילו רופאים - מה בדיוק מכילים החיסונים המוזרקים ישירות למערכת הדם של יקירינו (בגן, בבית הספר, בצבא או בבית-האבות) וכמעט מאה אחוזים (!) מהם, לא יוכלו לתת לכם את התשובה הנכונה והמלאה. (קשה יהיה לכם להאמין מה הם מכילים!) לשם כך, תצטרכו לפנות ליצרנים, לתעשיית החיסונים והתרופות. מממ... מה משמעות הדבר? הייתכן, שאנו, האינדיבידואלים בעלי החשיבה העצמאית, הבלתי-שטופה, בסופו של דבר נותנים את חיי ילדינו בידי תעשייה?

תעשייה משגשגת
ארגון הבריאות העולמי (WHO) הוציא חוברת חדשה על מבצע עולמי לחיסונים. הם לא מדברים שם על מחלות, על סבל אנושי ועל תועלת החיסונים, אלא על ניהול הזדמנויות והגדלת הרווחים של מחזיקי המניות.

תעשיית החיסונים והתרופות היא השנייה בגודלה אחרי תעשיית הנשק העולמית. בידיה נת?נו את האחריות על שלום ילדינו, כי כך קל יותר. מה, נתחיל לחקור כל דבר שמחדירים לתוך הורידים של הילדים? אז מה חשבנו בדיוק, שהתעשייה תנצור את בריאות ילדינו קרוב לליבה? שאכן הילדים שלנו מעניינים אותה יותר ממיליארדי הדולרים השנתיים שלה? לא קונספירציה ולא דברים אקזוטיים שכאלה, פשוט כסף. ראיתם פעם עלון שיווק פנימי של התעשייה? עלון שמסביר איך להגדיל את הרווח השנתי, ואיך למצוא שווקים חדשים של ילדים ברחבי העולם, שבטים נידחים, אוכלוסיות שעוד לא מכרו להם זנים מסוימים של חיסונים. וזנים כאלה צצים מדי יום.

אם פעם כשנולדתם החלו להזריק חיסונים רק בגיל 6 חודשים, או 3, או אפילו חודשיים (הקדימו בכל פעם שפיתחו עוד חיסון חדש למכור ברחבי העולם), הרי שהיום, ובמיוחד בישראל המתגאה בכך, בשעות הראשונות של החיים, עוד לפני שהבשילה מערכת כלשהי בגוף הנולד הרך, כבר מוזרק לו החיסון נגד צהבת B - חיסון נגד מחלה המועברת דרך מזרקים נגועים של מכורים לסמים, או דרך סקס, חיסון שברוב מדינות המערב לא ניתן אף למבוגרים, חיסון שרשימת תופעות הלוואי שלו (אם קוראים אותה באנגלית, ולא בתרגום העברי שהחליט לחסוך ולקצר) בעלון לצרכן (ומי טורח לקרוא את העלון לצרכן של הזריקה של הילד?) - היא הרשימה הארוכה ביותר, וקשה למצוא בה מחלה אחת שאינה כלולה בתופעות הלוואי, כולל שיתוק, אנורקסיה ומוות. מה, הרופאים (שאגב, אינם לומדים את נושא החיסונים מעבר לנאמר להם על ידי תעשיית החיסונים והתרופות) יעשו דבר כזה לילדינו?

פעם עוד חיפשו ההורים להדביק את הילדים במחלות ילדות והבינו שמחלות אלו חשובות להתפתחות המערכת החיסונית (ומסתבר שגם למוטוריקה, להתפתחות הדיבור והיכולות המוחיות, לא, לא נכנס כאן למגיפת הדיסלקציה, ADHA ורבות אחרות המאפיינות את העידן המתקדם שלנו - ניתן להעמיק בספר "חיסונים - חשיפה" מאת הארגון ההתנדבותי "חסון"). היום בכל פעם שמפתחים עוד חיסון (למכירה) נגד מחלת ילדים, לפתע הופכת מחלה זו למסוכנת ביותר, על פי הפרסומים הקוראים לכל אמא טובה לחסן את ילדיה.

מומחים אומרים שמדינה יכולה להיות מדינת שפע אם הייתה מפסיקה לחסן וזה במיוחד רלוונטי לישראל. בנוסף לכך, היינו חוסכים גם מחלות וסבל מההמונים אבל כל הבסיס של החיסונים מו?נ?ע היום על ידי החברות הגדולות והבסיס הכלכלי, ובכל הוועדות הרפואיות הממשלתיות למיניהן, יושבים אנשים הממומנים על ידי חברות התרופות, או שיש להם מניות בחברות התרופות! בואו לא נעצום את עינינו אם לא נשגיח, מי יעשה זאת עבורנו?

שאלה פשוטה - מי יודע מה מכילים החיסונים המוזרקים לנו ולילדינו?
לא, לא מה שסיפרו לנו ובלענו בלי לשאול (נוגדנים או נגיפים מוחלשים או מומתים שגורמים לגוף לייצר נוגדנים - נשמע כל כך הגיוני וסטרילי). הידעתם שהחיסונים מכילים בין היתר (מתוך "תנ"ך החיסונים" של הארגון הבריטי ההתנדבותי What Doctors Don't Tell You): כליות טחונות של קופים, מומתים (פוליו) עוברים שהופלו (אדמת, חצבת) חלקי פרה (חיסונים רבים), מוגלה מפצעים של בעלי חיים חולים, פסולת ביוב ולכלוך משואב אבק, כיח מגרונותיהם של ילדים חולים (שעלת), דם רקוב של סוסים (דיפטריה, שמוזרקת בדרך כלל היום עם החיסון לטטנוס), צואה (טיפוס), מוח של שפנים, סוגים שונים של אנטיביוטיקה, כליות כלבים, ביצים, מתכות רעילות שכתוב בפירוש ברפואה הקונבנציונאלית שאסור להחדירם לגוף (לדוגמה, אלומיניום, כספית), חומרים משמרים מסוכנים ומסרטנים, כמו פורמלין, ביצים רקובות שזוהמו (שפעת החזיר) מוצרי הנדסה גנטית שמוחדרים לגוף בלי מחשבה על שינוי הגן האנושי לנצח וההשלכות הנובעות מכך.

אמהות מגלות חרדה למראה תינוקן שמכניס לפיו משהו שמצא על הרצפה, והרי זה מתגמד ביחס לחומרים שאנו מחדירים לו ישירות לדם.

נזקי החיסונים
למרות שבחברה שלנו התזונה טובה משהייתה אי פעם וההיגיינה מעולה יחסית לעידנים אחרים, סובלים ילדינו היום ממגיפה של מחלות אוטואימוניות, ביניהן אלרגיות שהפכו שגרתיות בעינינו, ליקויי למידה, היפראקטיביות (ADHD), אוטיזם ועלייה ניכרת בשיעורי סרטן ילדות ובכלל (וירוס SV40 המסרטן כבר התגלה בחיסונים בשנות ה-50 ועקב כך ניסו מפתחי החיסונים להחליף בשקט את זן הקופים מהם נלקחו הכליות הטחונות, אולם ללא הועיל), ועוד שורה של נזקים נפשיים, דיכאונות, הפרעות אכילה והתמכרויות.

המיתוס
המיתוס הוא שהחיסונים מיגרו מחלות ומגפות והצילו חיים, אולם מחקרים שלא פורסמו (?חפש את הכסף") מוכיחים שבכל מקום בעולם, החלו המגפות להיעלם עם שיפור תנאי התברואה והתזונה ואז החלו לחסן וראה זה פלא! המגפות חזרו בממדים נוראיים. בספר "חיסונים חשיפה" מופיעים הגרפים המראים זאת.

ארגון "חסון" אינו ממליץ אם לחסן או לא, אלא מעודד את הציבור לפקוח עיניים, ללמוד את הנושא ולקחת את האחריות על חייו לידיו.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב