דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניצחון משפטי חשוב לסיינטולוגיה בצרפת 

מאת    [ 01/05/2010 ]

מילים במאמר: 318   [ נצפה 1854 פעמים ]

אפריל, 2010 – לפני כשבועיים רשמה סיינטולוגיה לזכותה עוד ניצחון חשוב במערכת המשפט הצרפתית, בתביעה משפטית שהוגשה כנגדה ב-1989. לאחר 21 שנים בערכאות השונות במערכת המשפט הצרפתית, פסק ביהמ"ש הגבוה של צרפת (Court of Cessation) לטובת סיינטולוגיה ונגד הארגון האנטי דתי UNADFI – קבוצה אשר שמה לה למטרה להילחם בכל מיעוט דתי בצרפת (כולל מורמונים, עדי יהווה, מדיטציה טרנסנדנטלית, סהג'ה יוגה, אנטרופוסופיה ועוד), על-ידי הגדרתו כ"כת" והטפה לשנאת זרים דרך העיתונות הצרפתית.

התביעה המשפטית, אשר הוגשה על-ידי מספר חברים לשעבר בסיינטולוגיה בגין הונאה יחד עם הארגון UNADFI עצמו ובעידודו, בוטלה כבר על-ידי התובע הכללי של צרפת ב-2006, ביטול שקיבל תוקף נוסף בפסיקת בימ"ש ב-2007 וזיכה את כל הנאשמים מכל אשמה פלילית. עם זאת, ארגון UNADFI ניסה להמשיך את התביעה בכוחות עצמו. ההחלטה הנוכחית, אשר אינה ניתנת לערעור, תתרום, קרוב לוודאי, לפסילה של הארגון כצד אזרחי בכל תיק משפטי אחר שנוגע לסיינטולוגיה.

ארגון UNADFI וארגונים דומים בצרפת, כמו גם ממשלת צרפת עצמה, זכו בעשור האחרון לגינויים רבים על יחסם למיעוטים דתיים מצד ארגוני זכויות אדם בעולם, בנוסף לביקורת מהאו"ם, משרד החוץ האמריקני, המועצה האירופאית ועוד.

דוברת ארגון הסיינטולוגיה בצרפת, דניאל גונורד, אמרה בתגובה, "הניצחון המשפטי הזה יאפשר לסיינטולוגיה להמשיך את התרחבותה בשלווה ולהאיץ את קצב הפעילויות לשיפור חברתי שלנו נגד שימוש בסמים, אנאלפבתיות, פשיעה והפרות זכויות אדם."

דת הסיינטולוגיה נוסדה ב-1954 וקיימת בצרפת כבר חמישים שנה, עם מרכזים בפריז, וורסאי, ניס, ועוד. בינואר השנה פתחה סיינטולוגיה את הארגון הגדול ביותר שלה באירופה בבלגיה השכנה (בריסל) בנוכחות אלפי חברים מכל העולם. בפתיחה נכחו נציגים  מהסנאט הבלגי, מהפקולטה לחקר הדת באוניברסיטת אנטוורפן ופקידי ממשל נוספים מהונגריה, ספרד ועוד.

סיינטולוגיה עוזרת לאדם להיות מודע יותר לאלוהים, מודע יותר לטבע הרוחני של עצמו ושל הסובבים אותו. סיינטולוגיה דוגלת, כמו כל הדתות הגדולות, בחלום של שלום על פני כדור הארץ וגאולה לאדם. החידוש בסיינטולוגיה הוא הענקת נתיב מדוייק המביא לשיפור רוחני בחיי העולם הזה, ודרך להשגתו בוודאות מוחלטת.


http://www.scn-tav.org.il


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב