דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תרפיית תדרים - העתיד כבר כאן ! 

מאת    [ 01/05/2010 ]

מילים במאמר: 785   [ נצפה 3074 פעמים ]

הדוגמא הבאה מדגימה כיצד תדרים גבוהים משפיעים על גופנו:

כשאור השמש פוגע ישירות בגופנו, עורנו הופך לכהה ושזוף יותר. אנשים מאמינים שחום השמש הוא שגורם לשיזוף, אך למעשה השיזוף נגרם מתדרי ה Ultra Violet המצויים בקרני השמש. תדרים אלה הינם גבוהים ולכן אינם נקלטים בעזרת חמשת החושים שלנו. בבואם במגע עם גופנו, הם "מפעילים" מנגנון המייצר את הפיגמנטים הגורמים לעורנו להיראות כהה, וכן מעודדים ייצור מוגבר של ויטמין D. תדרי ה Ultra Violet  הם שגורמים לתהודה המפעילה את המנגנונים הנ"ל בגופנו.

באופן דומה, בנוסף לתדרי השמש, קיימים תדרים רבים נוספים המשפיעים עלינו מבחינה פיזית/מנטאלית או רגשית. ברוב המקרים אין אנו מודעים למצבנו האנרגטי עד אשר קורה אירוע דראסטי כמו מחלה, עייפות כרונית, דיכאון ועוד. במקרים רבים אנו מרגישים זרימת אנרגיה טובה (והרבה כוח) כאשר אנו נמצאים במקומות, או בסביבת אנשים מסוימים. מצד שני, בסביבת אנשים אחרים אנו עלולים לחוש חסרי אנרגיה לחלוטין עד כדי רצון לשכב ולנוח באופן מיידי.

בשנת 1950, חקר ד"ר ריינהולד וול את נקודות האקופונקטורה הידועות עד אז, וגילה כי כאשר מניחים אלקטרודות באזורים אלו - יש ירידה ברמת המתח החשמלי לעומת מדידות שבוצעו במקומות אחרים בגוף.

בהתבסס על מידע זה, פיתח ד"ר וול מכשיר המסוגל לאתר נקודות כאלה. בעזרת המכשיר גילה כ-850 נקודות אקופונקטורה, דבר המראה כי לרפואה הסינית קיים בסיס מדעי. לאחר מספר שנים (1954), גילה הד"ר וול כי כאשר מניחים חומרים/תרופות מסוימות על נקודות אלה, המתח החשמלי הנמדד בהם משתנה. בעקבות זאת הבינו כי אנשים מסוימים רגישים לתרופות/חומרים מסוימים ויש להתאים את התרופות לחולה באופן אישי. מכאן למעשה החלה לצמוח תרפיית התהודה ((Bio-resonance - הכלולה בתרפיית התדרים. בעקבות מחקרים נוספים הפכה תרפיית התדרים ליותר פופולארית בשנים האחרונות.

מחקרו של ד"ר וול ומחקרים נוספים גילו כי קיימות קבוצות של תדרים הקשורים ומשפיעים על איברי גוף שונים, מצבים רגשיים ונפשיים, זיהום אלקטרומגנטי, וירוסים, חיידקים פטריות ועוד. כל קבוצה כזו מחולקת לתתי קבוצות. לדוגמא: קבוצת הזיהום האלקטרומגנטי - מכילה את תתי הקבוצות הבאות: תדרים סלולאריים, WIFI, לווינים, BLUETOOTH, טלפונים אלחוטיים ((DECT. הדיוק במיפוי התדרים, מאפשר למטפל לאבחן באופן מדויק את הסיבה לחוסר האיזון של המטופל ולשדר תדרים המאזנים אותו, דבר המגביר מאוד את יכולות הריפוי של הגוף וכן את הרגשתו הטובה של המטופל.

לפי מחקרים בתחום הביו תהודה ((Bio-resonance, התדרים המייצגים בעיות גופניות (לדוגמא מחלות, או פצעים שונים) מצויים בתחום של עד 100Khz. לעומת זאת, בעיות רגשיות או נפשיות יופיעו כחוסר איזון בתדרים בתחום הגבוה מ 100Khz (ואף בתחומי ה (Ghz/Mhz. כל בעיה פיזית תופיע תחילה כחוסר איזון בתדרים הגבוהים, ועם הזמן חוסר האיזון יופיע בתדרים נמוכים יותר. כשחוסר האיזון יופיע בתדרים נמוכים מ 100Khz, הוא יהפוך למחלה המופיעה בגוף. כדי לרפא בצורה יעילה את הגורם למחלה, מכשירי רפואת התדרים מהדור החדש מאזנים בו זמנית, בנוסף לתדרים הפיזיים, גם את התדרים הגבוהים. שיטה זו מבצעת למעשה "טיפול שורש" במקורות מהם צמחה המחלה, ולא מסתפקת בריפוי המחלה עצמה.

טיפול בתרפיית תדרים כולל למעשה אבחון, ואיזון (Harmonizing) של התדרים הבלתי מאוזנים. הטיפולים ניתנים בדר"כ אחת לשבוע. בפגישה הראשונה ניתן לבצע אבחון של כל התדרים הבלתי מאוזנים של המטופל (מעל שעה), או לחילופין אבחון של התדרים הבלתי מאוזנים הקשורים לבעיה הספציפית של המטופל (כ 15 דקות). המטופל מחובר ל-2 אלקטרודות בפרקי כף ידו, או שוכב על סדין מיוחד (המכיל אלקטרודות) ובתום האבחון המכשיר מציג את רשימת התדרים הבלתי מאוזנים אשר התגלו בסקירה. חלק מהמטפלים ינסו לברר בשלב זה עם המטופל את הסיבות לחוסר האיזון ולהבין את המקור (למשל פסולת אלקטרומגנטית - חשיפה גדולה לתדרים סלולאריים וכדומה) כדי להפסיק את הדפוס היוצר את המחלה. איזון התדרים מתבצע מיידית בעזרת אותן אלקטרודות. בזמן האיזון לעיתים עשוי המטופל לחוש בזרמי אנרגיה נעימים בגופו.

להלן מספר יתרונות של תרפיית התדרים:


    • שיטה זו אושרה ע"י מספר רשויות בריאות בעולם (לדוגמא: משרד הבריאות של גרמניה), הינה בטוחה ונמצאת בשימוש ע"י רופאים.
    • בדור החדש של המכשירים, אין שימוש בחשמל בזמן הטיפול, עובדה המאפשרת טיפול אף בחולי לב ונשים בהריון.
    • הריפוי בסוגים רבים של מחלות ומצבים רגשיים הינו מהיר יחסית.
    • הטיפול אינו חודרני או כואב, עובדה ההופכת אותו למקובל בקרב ילדים.
    • הריפוי מבוצע במספר מישורים במקביל: תדרים פיזיים, רגשיים ונפשיים, מה שהופך שיטה זו ליעילה ביותר.
    • התדרים המאוזנים יכולים להיות מוטענים לאובייקטים כמו בקבוק מים או כדורי מציצה, כך שהאיזון מתבצע גם בין הטיפולים.
    • בזמן הטיפולים נהנה המטופל מתחושה נעימה של זרימת אנרגיה, והוא יכול לנצל את הזמן לקריאה, האזנה למוסיקה או עיסוק אחר.
    • מכיוון שמחלות משפיעות תחילה על התדרים הגבוהים (עוד לפני התפרצות המחלה בגוף), הרי שפעמים רבות ניתן לאבחן בעיות בטרם הן פוגעות בגוף.

תרפיית התדרים הפכה לשיטת טיפול מקובלת ופופולארית בשנים האחרונות. מקצת הסיבות קשורות כנראה לחוסר שביעות רצון גוברת משיטות הטיפול הקיימות, בהן: תופעות הלוואי הרבות, כשלון באיתור המקור למחלה וריפויה (כך שהסימפטומים חוזרים שוב ושוב), טיפולים כואבים מדי ויקרים מדי. תרפיית התדרים, המכונה גם "רפואת העתיד" או "רפואת ההייטק", הינה ללא ספק אחת משיטות הריפוי היעילות ביותר  עבור בעיות בריאות מהן סובלים אנשים רבים בימינו.

נעם בר


טיפולים מעולם אחר


 www.holylandlight.com/hIndex.htm  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב