דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האדם התאב תקשור קוד הקיום דרך השפע עבורך 

מאת    [ 30/04/2010 ]

מילים במאמר: 1022   [ נצפה 2337 פעמים ]

קוד הקיום מוסר: פרשנות שלילית ביחסי גומלין היא אבן נגף ויוצרת יחסים של תלות ושקר בכולנו.
מה פוגש את העולם הפנימי של האדם מול האחר, מה בפרשנות של האדם את האחר יפגיש אותו עם הפחדים שלו עצמו בעולמו הפנימי, שאותם האדם רוצה לפרוץ ואשר אותו אחר משמש פלטפורמה להתפתחות על פחדים שיש לאדם, מתוך הגדרות ילדות= איך רואים אותי, מה חושבים עלי ומה יגידו עלי.
כשהרצון האמתי של האדם לפרוץ את אותן הגדרות, להיות חופשי, לעשות מה שבא לו מתוך עולם של מלאות, טוב לב ואהבה עצמית.
יחסי גומלין על בסיס פרשנות שלילית הינם יחסים של תלות, המבוססים על רכושנות רגשית מתוך תאווה, תאווה שהינה תוצאה מוקצנת של תשוקה לגיטימית לחיות עם האחר מתוך רצון חופשי להתפתחות רגשית ולתת לאחר את המרחב למימוש רצון חופשי של עצמו.
כבוד ביחסי גומלין הוא לכבד את הרגש של האחר בהקשבה, להבין שהאחר מול האדם מביע במילים את הרגשות הסובייקטיביים שלו בעקבות מפגשים של הרגש שלו עצמו בסיטואציות ואינטראקציות והמילים הן פרשנות של מחשבותיו לרגש שעלה באותם מפגשים - ולרגש מקשיבים.

קוד הקיום מוסר: רגשותיו של האחר בשום אופן לא יכולים להיות נתונים לפרשנות האדם המקשיב, המילים שיוצאות הן ביטוי להרגשה סובייקטיבית ולכן אם האדם הוא חבר, בן זוג, הורה, אח/אחות והאדם טוען שהוא אוהב, האדם יקשיב לבקשה או לאמירה של האחר מתוך סקרנות אוהבת ורצון חופשי אמיתי לעזור לאחר להתפתחות רגשית, האדם יסכים לשמש פלטפורמה אוהבת לאחר מולו. לא תיפגע, ייעלב, ירגיש דחוי. בהקשבה כזאת אתה אדם חופשי והאחר ירצה להיות איתך.
בתחילת הקשר יש התלהבות - אפס תלונות כדי מתוך הפחד שהאחר יעזוב את האדם, מתקיים רצון אמתי לקבל מהאחר אהבה, אך ברגע של פרשנות שלילית שהאחר לא "נותן" לאדם את אותה אהבה חיצונית לה הוא זקוק, האדם הופך לפגיע נעלב וכוחני.
האדם הזקוק נואשות לאהבה, "מסתובב" בעולם במלכודת רגשית פנימית, לתפוס וללכוד אחר שיעניק לו את מה שהוא לא מסוגל ויכול לראות בעצמו.
בעולמו הפנימי של אדם הזקוק נואשות לאהבה חיצונית נוצר קליק פנימי כשהאחר מדבר, כשהאדם ישמע סוג של רצון חופשי שמאיים ומפחיד שהאחר מול אינו זקוק לאדם וזאת רק על פי פרשנות האדם ללא שהאחר מתכוון לכך כלל וכלל.
האדם הנואש מראש מקשיב מתוך לחץ רגשי, תהיה ערבוביה ברגש בעקבות מה שהאחר מבטא, מילותיו ישטפו את האדם המקשיב, הרגשות המקשיב רוצה בלי להתאמץ.
התכנים הם ביטוי בלבד לחוזקות ולעוצמות שרוצות לפרוץ החוצה. המילים לא יכולות לעולם לבטא את הדבר המופלא שקיים בתוך האדם, הן קטנות מידי.
האם בסקרנותו יגרום האדם החופשי לאחר להגיע לעומק של עצמו, שבו יפגוש האחר יפגוש את גדולתו ועוצמתו?

קוד הקיום מוסר: נאמנות רגשית = מתקיימת כשלאדם אין שום תלות שלילית באחר, האדם והאחר הם עולמות חופשיים.
נאמנות רגשית היא לאדם עצמו שבחרתי מתוך רצון חופשי לדבר עם האחר.
האדם חייב להיות נאמן לרגש של עצמו, שרוצה להתפתח והאחר מולו מהווה בעבורו פרס.
כשאהיה יהיה נאמן לרגש של עצמו הוא יהיה נינוח וסקרן ויחווה סיפוק רגשי, מפני שהאחר מעניק לאדם עוד ועוד לעולמו הפנימי, שיגרום לאדם הקשבה והתחשבות, האדם יצור הקשבה מלהיבה שתגרום לאהבה.

התאווה היא הקצנה של התשוקה = הרצון הפך לצורך אובססיבי כוחני.
מתוך הריק של האדם הנואש הוא לוקח את עולמו של האחר, כדי להתמלא ומתוך התאווה הוא "מרגיש" את הדחוי, נעלב. זהו "מרשם לרעל" לקחת את הרגשות של האחר, לכווץ אותם ולהכניס אותם כרכוש אליי, לגרום לאחר מניפולציה רגשית, כאילו האחר אחראי על העולם הרגשי של האדם, כשהאדם נעלב מהאחר סימן שהאדם רוצה מהאחר משהו מסוים והפך את האחר לפלטפורמה.
ביחסים בהם האדם מקיים יחסים עם אחר מתוך הפחד ללכת או מהפחד שהאחר ילך האדם יאסוף הוכחות להרגיש דחוי, נעלב והאדם אינו מממש את תשוקתו האמתית לחיים.
האדם משקר לעצמו.

תאווה יוצרת וגורמת באדם התאב- צרות עין, קנאה, לשון הרע, רצון לפגוע באדם, לנקום, ולהקטין את האחר.
כשהתשוקה הטבעית הופכת לתאווה, הצורך הבלתי נשלט של האדם הוא לרצח אופי, לגמול לאחר רע. זוהי מלכודת רגשית, וגורמת לאדם לרגשות שנאה וזאת אינה אהבה עצמית.
אם מתקיימת באדם תאווה אין לאדם "עמוד שדרה" עצמאי וחופשי משל עצמו, יהיה לו צורך לצאת חזק, להקטין, לבלבל, להטעות, להסיט ועוד כשבפשטות יש לאדם את הבחירה החופשית לשתף את האחר "אני משתגע מאהבה, למה אני לוכד אותך במלכודת רגשית", מה יש בי? תעזור לי.
האדם לרוב אינו משתמש בבחירה חופשית זאת מתוך הפחד שהאחר יעזוב אותו.
קוד הקיום מוסר: הרצון החופשי הראשוני של האדם מתוך תשוקה ליחסי אהבה הוא להיות עם האחר, מפני שהאדם מצא באחר משהו מדהים = שכינה שרוצה לברוא חיים עם האחר ולא להמית אותו, מה האדם יעשה ואיך יפעל לטובת אותה בריאה.
כך בוראים ילד, האם האדם רואה את האחר, כאילו הוא הולך לברוא איתו ילד, מתוך בחירה ורצון חופשי?
לאהוב את האחר כפי מה שהוא, ואם האדם החופשי ירגיש שהאחר מנסה להכניס ולשאוב אותו אל תוך "צינור" התלות, האחר יפסיד את האדם החופשי = יפסיד את עצמו אותי, יפסיד מסע מדהים לחיים מאושרים חופשיים.
"לא יהיו לך אלוהים אחרים על פניי"!
כשהאדם החופשי לא רואה ואוהב את האלוהים שבתוכו, זה הוא חטא כלפי אמת הבריאה.

הדרך של האדם התאב להשליך על האחר בין אם "האדרתו" של האחר בהתחלה ו"הורדתו" בהמשך, הינן דרכו של האדם התאב למנות את האחר, לשמש לו כמסננת, דרכם האדם התאב יעבור חוויות בלתי פתורות עם דמויות דומיננטיות בחייו (הורים, מורים ועוד). יהפוך או - "ייתן לאחר מינוי" להיות אבא אימא תורניים ובשפה אחרת ימנה את האחר להיות אלוהים, מולו האדם התאב יגדל, יירצה, יתחנף, יצפה לאישור, ולאחר מכן יחפש באחר דופי, ובצעדים שלעיתים סמויים לאדם מן העין, יעבור מול הדמות הזאת את תהליך גיל ההתבגרות, את המרידה אותה לא השלים בגיל ההתבגרות מול הוריו.
האדם קיבל מתנה אדירה, קיבל צלם אלוקים, והוא משליך מתנה זאת על אחרים, הופך את האחר לאידיאל - לאלוהים, במקום לראות בעצמו את צלמו.
האדם קיבל "ארגז כלים" ובו כל הרמזים על מי שהוא אור וחושך, זכר ונקבה - חד הם.
במפגש של האדם עם אחרים הוא יחוש משיכה לאלה שמחזיקים חלקים שהוא רואה בעצמו (דרך האור) מפני שאחרים מחזיקים חלקים מהאדם שאותם אולי האדם פחות אוהב ואף מדחיק בעצמו וכך במפגש עם האחרים, "כשהסיפורים" של האדם מונחים לפניו הוא לא יראה את עצמו ולא את האחר.
בפשטות האדם ימצא את עצמו בודד ומפוחד לאבד אדם אחר שממילא האדם לא ראה ולא היה שלו אפילו לרגע אחד.
קוד הקיום מוסר: אף אחד לא יכול לעזוב את האדם באמת חוץ מעצמו הוא.
ולכן אף אחד לא יכול לאהוב את האדם באמת חוץ מעצמו הוא.
פלטיאל אריה
אנו מדריכי קוד הקיום, כאן כדי להדריך וללוות לדרך הקלה ביותר להשיג את המטרות ולממש את האינטרס האישי והצרכים שלך בכל תחומי החיים.
אנחנו כאן בכדי לעשות זאת בשמחה, תשוקה וסיפוק.
תהליך ההתפתחות על-פי קוד הקיום מתחיל בהתעוררות ובגילוי התכונות האמיתיות והעוצמות הטבועות בך מיום לידתך, גילוי מחודש של אותה תשוקת חיים שבזכותה הכול אפשרי,תהליך התעוררות זה מאפשר לך לבנות מחדש את אבני היסוד הפיזיות, הרגשיות והרוחניות של הנפש החופשית,
אבני יסוד אלו הן האהבה העצמית המשחררת את האדם מהתלות שהתפתחה בו כלפי הסובב אותו,
הוא אינו זקוק יותר לריצוי על-מנת להרגיש שייך.
בעזרת תרגול מעשי בחיי היום יום, האדם לומד להכיל את הרוח האין סופית שבה הכול אפשרי בתוך
העולם הפיזי היום יומי.
הנפש מתחילה לפעול מתוך נאמנות לחוקי החיים שלה, ומוציאה עצמה לפועל בדרך מקורית ומתחדשת- זאת היא דרך השפע האין סופית המאפשרת לאדם לחיות ולממש את כל מאווייו באופן מוחלט.
זאת צורת החיים  הנעלה ביותר אותה האדם יודע מלכתחילה ולה הוא מייחל.
 http://www.paltiel.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב