דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדיה טיוי מגישה טיפים לאודישנים לריקוד 

מאת    [ 30/04/2010 ]

מילים במאמר: 508   [ נצפה 2134 פעמים ]

אם האודישן שאתם ניגשים אליו הוא מחזמר, ערכו לפני כן מחקר קטן על הסגנון המתאים לתקופה, וגבשו לעצמכם סגנון בהתאם. אל  תהססו לקפוץ לחנות דיסקים הקרובה אל ביתכם או אפילו חנות יד שניה כדי למצוא קודם כל את המוזיקה המתאימה ואחר כך את האביזרים המתאימים. אל תחשבו על זה כתחפושת מגוחכת, אלא כתלבושת מושקעת - יש שעדיין מספרים איך כאשר נערכו אודישנים למחזמר העוסק בשנות השישים, הגיעה בחורה אחת לבושה סטייל מרלין מונרו, וכל מי שעמד בתור צחק עליה. כן, ניחשתם נכון - היא זו שהתקבלה, ואף אחד לא העז לצחוק עליה אחר כך.

בחזרה להכנות לאודישן - כשאתם בוחרים את האביזרים המתאימים אל תשכחו שעדיף להימנע מתכשיטים מסובכים או כאלו שיכולים לפגיע בכם או בבן זוג שלכם לריקוד. זה לא נראה מקצועי וגם לא ממש נעים כשהעגיל שלך פתאום מסתבך בשיער שלו, למשל. גם אם לא נאמר לכם להביא איתכם את נעלי הריקוד שלכם והריקוד שלכם לא דורש אותם כלל, תבואו מוכנים כשהם בתיק הצד שלכם. ייתכן לבוחנים יבקשו מכם לבצע קטע ריקוד שלא ציפיתם לו. זכרו - הכנה מראש תמיד מראה על רצינות ומקצועיות.

בנות!

רק אם שיער שלכן נראה נפלא כמו בפרסומת של "PALLET" אתן יכולות להרשות לעצמכן להשאירו פזור. אך גם אז חשוב לזכור שאחרי קפיצות ופירואטים שיער מאבד מהחן שלו, ובדר"כ משאיר רושם של לא מסודר. יותר טוב אם תאספו אותו בבית לפקעת יפה וחלקה כך שגם אחרי האודישנים עדיין תראו במיטבכן.

סוגיית האיפור תמיד על הפרק, אך אם התפקיד אליו אתם ניגשים אינו דורש זאת עדיף לשמור על קו איפור נקי: מייקאפ, קצת סומק בגוון טבעי ומסקרה יעשו את העבודה שלהן בשמירת מראה נקי ורענן.

אל תתקמצנו, תשקיעו בחזיית ספורט טובה ואיכותית שתיתן לכם מקסימום תמיכה. המקומות המומלצים הם חנויות מקצועיות לבגדי ריקוד וחנויות ספורט. אל תתעצלו, תמדדו, ורק כשאתן מרגישות הכי נוח וטבעי תדעו שמצאתן את החזייה המושלמת עבורכן.

דבר חשוב נוסף שכדאי לדעת - אם אתן באות עם מכנס ארוך תמיד לבשו מכנס קצר מתחת. זה הכי לא נעים שהאודישן נהרס כאשר הבוחנים מבקשים להוריד את המכנס והנבחנות מתביישות כי מה שיש מתחת זה רק תחתון תחרה שיכול להיות יפה אבל עדיין לא מתאים לאירוע

בנים!

נכון שלבנות יש יותר עבודה על המראה החיצוני שלהן, אך אין זה אומר שאתם יכולים לקום עשר דקות לפני האודישן, להביט על עצמכם במראה ולחשוב שזה כול מה שצריך בשביל אודישן מוצלח. תשקיעו בעצמכם, בבגדים שלכם. לכו לספר יום קודם לכן - גם אם יש לכם שיער ארוך, תעשו תספורת כדי שהוא יראה מסודר וייצוגי. בעלי זקן - זכרו לקצר אותו כדי שיראה מטופל ומסודר.

אל תזלזלו בבגדים התחתונים. קנו תחתון בוקסר ספורטיבי שייתן מקסימום תמיכה במקומות הרצויים.

אם לא נאמר לכם אחרת תעדיפו מכנס טייץ צמוד או מכנס קצר ספורטיבי, כי זה שומר על מראה רגליים יפות וכן, זה חשוב גם לכם.

ולסיום,

הדבר הכי חשוב שכדאי לזכור - לכו לאודישן רק אם אתם בטוחים שזה תפקיד שאתם מתאימים אליו וכי התכוננתם בהתאם. אל תבזבזו את זמנם אל הבוחנים ושל עוד רבים שהשקיעו את כל כולם כדי להיות פה.

הטיפים באדיבות חברת מדיה טיוי - חברה לייצוג אמנים וסוכנות דוגמנות

מדיה טיוי היא חברת ייצוג אמנים וסוכנות דוגמנות, המלווה את מיוצגיה משלב האודישנים ועד להשתלבות בהפקות שונות בתעשיית הטלוויזיה, האופנה או הפרסום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב