דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום באמצעות כוח מילים 

מאת    [ 29/04/2010 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 3610 פעמים ]

מילה לא יכולה רק להשפיע על דעתם של אנשים אבל גם יכולה לשנות לחלוטין את התפיסה שלהם לגבי דבר מסוים. למילים יש כוח שכנוע כדי לעודד ולהניע. הם נמצאים בשימוש על ידי פוליטיקאים, איש יחסי ציבור, ואפילו על ידי ההורים בלהעביר את המסר שלהם. מילים אלה נקראות מילות כוח והם יכולים לעשות פלאים כאשר נעשה שימוש בפרסומת.

במילה "חדש" יש בה יצירת תחושה של סקרנות. הלקוחות מקבלים רושם כי המוצר הוא משהו שהוא שונה מאחרים והוא מנסה להשיג אותו לפני שמישהו אחר עושה זאת כדי לקבל יתרון על פני אחרים. מוצרי הכביסה תמיד כפי שפורסם חדש ומשופר, מן השנים. למרות שזה יכול להיות גם גרסה משופרת החדשה של המוצר הקיים, אבל את העוצמה של שתי המילים ואת המוצר מחזק אחד את השני של הכוח.

לרוב הפרסומות המוצלחת יש סוד ידוע מעט כי אין ספק שנוצר בתוך סקרנות הקורא. אנשים צמאים לידע, הם רוצים לדעת מה שאחרים לא יודעים. הם חושבים שיש איזה מידע חיוני שחסר להם בגלל שהם לא זכו להצלחה משהו מיוחד.

המילה חינם בכותרת של ההודעה פשוט עושה פלאים. הקורא בקלות קולט את המסר, אלא אם כן משהו בחינם ניתן ללקוח במציאות.

"אתה" היא מילה חשובה מאוד בפרסומת. זה ישר מצביע על היתרונות של הלקוח, אם הוא קונה מוצר או שירות מסוים. להיכנס לנעליו של הלקוח ולנסות לרשום את הנקודות אשר תהיה התועלת ומה נקודות יקטין את הריבית. יתרונות אז צריך להתייחס ללקוח על ידי פונה אליהם עם "אתה". הלקוח מרגיש כי הוא נמצא ומדבים אליו ישירות.

המילה "מיד" טובעת מצב החירום. זה יכול להתפרש "לא לחכות יותר, לקבל את זה עכשיו!" זה מניע את הלקוח לנקוט פעולה באופן מהיר.

כוח עצמה היא מילה חזקה. תן את הכוח לצרכן ולראות את הקסם. זה נותן לצרכן תחושה שהוא יכול לקבל בעלות על משהו שאין לו עד עכשיו זה יכול לגרום לו להשיג את הבלתי אפשרי.

הבסיס של פרסומת מוצלחת היא להבין את הצרכים של הצרכן, ואז לעצב את הפרסומת בהתאם. היתרונות של השימוש במוצר או השירות של החברה אינו מספיק. משפט צריך להיות מתוכנן כך הלקוח צריך לראות את היתרונות שלו במוצר. לדוגמה, כאשר פרסום עבור מצלמה דיגיטלית, רק נאמר כי הזיכרון המובנית של המצלמה היא של 1 GB, לא תעשה את העבודה. במקום זאת  "קבל מספיק זיכרון כדי לאחסן 350 תמונות או" 50 קטעי וידאו. הפתרון לבעיה של הלקוח באה לידי ביטוי במשפט זה.

האם יש לך אתר - האם האתר בנוי לצורכי הלקוח ?

צור קשר - סטארליט בנייה אתרים וקידום באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב