דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אביזרים אורטופדים - שדרוג החיים לבעלי מוגבלויות 

מאת    [ 29/04/2010 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 2284 פעמים ]

מי מאיתנו לא היה מעדיף למצוא פתרון קבוע, רפואי ואפילו בדיוני לבעיות מהן סובלים בעלי מוגבלויות. למרות  העובדה שיש מדענים המגדלים אוזניים על עכברים במרדף אחרי פעילותם של גנים ותוך פיתוח הרפואה של פעם אל הרפואה מודרנית המרחק בין המדע שיקנה לאדם יכולת לטפל במוגבלויות ונכויות עדיין גדול.

למרות הפער הטכנולוגי בין המצוי לרצוי עדיין מפתחות חברות בינלאומיות וישראליות אביזרים אורטופדיים אשר נועדו כדי לשדרג את איכות החיים ולאפשר חופש תנועה, עצמאות תנועה ולהקטין את התלות באחרים.

אביזרים אורטופדיים הם הפתרון כרגע וקיימים מבחר רחב מהם עבור כל איזור או התמודדות עם צורך אחר בחיים. קחו לדוגמא את חדר האמבטיה בו אדם בעל מוגבלות מרגיש מאוד את הקשיים שהערימו עליו המוגבלות שלו. לעיתים פעולה שאנו לוקחים כמובן מאליו כמו ישיבה על אסלה יכולה להיות פרוייקט קשה ומכאיב ולכן פיתחו לברות רבות פתרונות יצירתיים לבעיה זאת.

קודם ואולי הכי נפוץ למרות שאינן הפתרון האידיאלי קיימים שירותים ניידים אותם אפשר להביא אל המיטה. אלה למעשה כסאות גלגלים עם סיר במרכזם אותו צריך לרוקן בשלב מאוחר יותר. זה עשוי להראות מטופש אך לא תמיד יש אפשרות להביא את האדם אל חדר השירותים ולכן זהו פתרון קיים. בנוסף לא כולם מסכימים להשתמש בטיטולים למבוגרים במיוחד כאשר הם כן מסוגלים לשלוט בצרכיהם אך פשוט מתקשים לקום.

בנוסף ראיתי פתרון יצירתי מאוד בבלוג פתרונות אורטופדים לחדר האמבטיה אשר כולל מעבר מהיר אל מעל לאסלה וגם כיור צמוד בגובה ישיבה. מדהים לא ?

אולי העזרים הכי נפוצים הם אלה אשר עוזרים לבעלי מוגבלויות / נכויות ללכת או לעיתים פשוט להיות ניידים. במקרים רבים הנכות או המוגבלות איננה ביטלה לגמרי את השימוש ברגליים וכיוון שרוצים לשמור על הרגליים בכושר הליכה ככל האפשר ולתרגל את השרירים מתאימים קביים או הליכון ולבעל המוגבלות.

בנוסף קיימים כמובן כיום מגוון רחב כיום של כסאות גלגלים חשמליים או ידניים קלי משקל בעיצובים מודרנים אשר מקלים על השימוש בהם גם בעלייה ומשאירים את בעל המוגבלות בכושר מפני שהוא כן מתאמץ בשלבים מסויימים ויכול לבחור אפילו לעשות עם הסכא ספרוט לבניית כושר לב ריאה.

אל תטעו, לחיות עם כאבים אשר מגבילים תנועה הוא גם סוג של מוגבלות. אל תפחדו ללכת לרופא ורבים עושים זאת בקטע של לעצום עיניים ולקוות שיעבור. אולי ביקור אצל רופא שסה"כ יתאים לכם רצועה לגב לתקופה קצרה אשר תעביר את הכאב יהיה הפתרון הנכון. רצועה לגב תלמד אתכם לשבת או לעמוד שוב ובכלל תעזור ליציבה נכונה ובנוסף, אין להתבייש.. אולי תזכיר לכם כמה שמנתם ושזה בכלל לא בריא.

בארץ שלל חנויות וחברות אשר מייבאות או מייצרות מוצרים אורטופדיים איכותיים ולמזלנו יש כאן הכל ואנו לא סובלים ממחסור כמו במדינות עולם שלישי ולכן התוודעו והכירו אני ממלית בחום לנסות לשפר, לשדרג וליצור חופש תנועה ככל הניתן לבעלי מוגבלויות.

בהצלחה.

www.sagive.co.il - שגיב SEO קידום אתרים מקצועי ומנוסה עם חברת שגיב SEO שירות פרסום ברשת האינטרנט הישראלית והעולמית עם עדכון הלקוח על מצב הקידום ודוחות מסודרים. עושים את ההבדל ומביאים אותך אל קהל הגולשים קידום אתרים ששוה תנועה וחשיפה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב