דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך לקניית מתנה, חלק 2: מתנות לגבר 

מאת    [ 29/04/2010 ]

מילים במאמר: 553   [ נצפה 2273 פעמים ]

 

מה משותף לכולנו, נשים, גברים וילדים? כולנו אוהבים לקבל מתנות. אבל, אנחנו לא אוהבים לקבל סתם מתנות, אלא מתנות שיש להן ערך מוסף עבורנו. מה המשמעות של הערך המוסף שאנחנו מחפשים במתנה? כאן מסתיים המחנה המשותף בין גברים לנשים.

בעוד שעבור רוב הנשים, הערך המוסף של המתנה הוא הרגש והמשמעות שמאחורי המתנה. עבור רוב הגברים הערך המוסף הוא, השימושיות של המתנה. חשוב להדגיש שאין כאן כוונה לרמוז שלגברים אין רגש כלל או, שנשים אינן מעשיות, חלילה. הכוונה היא שכאשר אישה תציג מתנה שקיבלה, היא תמיד תציין את נותן המתנה ותתייחס פחות לתכונות הפיזיות של המוצר. זאת מכיוון שהערך המוסף של המתנה הוא המשמעות שהיא מסמלת עבורה. לעומת זאת, גבר יבחר להדגיש דווקא את התכונות של המוצר שקיבל ויציין כדרך אגב שקיבל אותו כמתנה.

אופנה לנשים, טכנולוגיה לגברים

דווקא בגלל הצורך של הגברים במוצר שימושי, בחירת מתנות לגבר אינה משימה קלה כלל. אנחנו, כנותני המתנות, רוצים שמקבל המתנה ידע להעריך את ההשקעה בזמן ובמאמץ שהשקענו בבחירתה מתוך מחשבה עליו. אין דבר יותר פוגע מאשר לראות את המתנה שלך זרוקה באיזו מגירה צדדית, או חלילה, בפח. לכן, בנוסף לקשיים הקיימים בבחירת מתנה כגון, הרצון להעניק מתנה מקורית והמשמעות שהיא מסמלת על מהות היחסים בין נותן המתנה למקבל (ראו מאמר קודם בסדרה) עלינו לקחת בחשבון גם את תחומי העניין של המקבל ולמצא מתנה שתהיה שימושית עבורו.

מכיוון שכל אדם הוא אישיות בפני עצמו, קשה מאד לקטלג גברים לתוך קטגוריות מוגדרות. יחד עם זאת אפשר להסתמך על המשפט המכליל שטוען שבזמן שלנשים משווקים אופנה, לגברים משווקים טכנולוגיה. לכן, גאדג'טים הם בהחלט מקום טוב להתחיל בו את מסע החיפושים אחר מתנה מקורית לגבר.

אם שותים, אפשר להזמין חברים

גאדג'טים הם, כידוע, מוצרים טכנולוגיים חדשניים ועל פי רוב מקוריים. יתרונם הגדול הוא שפעמים רבות הם משולבים בחפצים בנאליים והופכים אותם למוצר חדיש, מקורי ומעניין, כמו למשל מחזיק מפתחות שהוא גם שעון שמקרין את השעה על קירות (אפשר גם לשלב את השם של בעל המתנה). יעיל במיוחד למאחרים למיניהם.

גברים ידועים גם כאוהבי טלוויזיה ומשחקי מחשב, אין צורך לקנות את המוצרים עצמם, אבל ישנם שפע של מוצרים נלווים שיכולים להעצים את חווית הצפייה עבורם. כמו למשל כורסה בעלת רמקולים מובנים או מוצרים מפנקים כמו נעלי בית שעושות מסג' בזמן הצפייה במסך.

למי שרוצה להשאיר את הגבר שלה בבית, במקום שיצא לפאב הקרוב ישנם מגוון רחב של מוצרי אלכוהול שהם בהחלט שימושיים, כמו מבשלת בירה ביתית או תחנת אלכוהול ביתית. מוצרים אלו יכולים להתאים גם למי שאוהב לארח בביתו ולגוון את אמצעי האירוח הרגילים והבנאליים.

זה רק אני והרכב על שלט שלי

כידוע, רוב הגברים נמשכים לכלי רכב וכלים ממונעים בכלל, לכן כמעט כל אחד ישמח לקבל רכב על שלט וכיום ניתן למצוא כמעט את כל סוגי הרכב הקיימים, החל ממסוק ואופנוע ועד רכב שנוסע על הקירות והתקרה. אם אתם לא יודעים מה לעשות איתם, בעל המתנה כבר ימצא להם שימוש, בטוח.

אם תבחרו דווקא לא ללכת על הכיוון הטכנולוגי, אפשר לבחור גם מתנות שיש בהם גימיק הומוריסטי, או סקסי, או שילוב של שניהם. מוצר כזה יכול להיות אפילו סט מצעים עם הדפס של שתי בחורות סקסיות בגודל טבעי. השתדלו לא להביא את זה כמתנה לגבר נשוי...

כאמור, המגוון הוא רב והבחירה אף פעם לא קלה. שמירה על העקרונות המנחים אולי לא תפתור את ההתלבטויות בבחירת המתנה הספציפית, אבל תעזור לכם לקבל את הכיוון הנכון למציאת המתנה שתעשה שמח גם לכם וגם למקבל המתנה.

על בחירת מתנות לנשים, במאמר הבא.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב