דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נפש חזקה בגוף בריא תקשור קוד הקיום דרך השפע עבורך. 

מאת    [ 28/04/2010 ]

מילים במאמר: 554   [ נצפה 2816 פעמים ]

קוד הקיום מוסר: בני האדם מקור אחד לשני להוציא את היכולות הנפשיות החזקות לידי ביטוי ומשם להוציא את היכולות הפיזיות לידי ביטוי בצורה קלילה וזורמת.
"נפש חזקה בגוף בריא"
כל רגש נמוך שבני האדם יתעלו עליו אותו רגש נמוך שהוא הפחד שמונע את היצירה האישית בכל מצב ובכל סיטואציה.
משמעותה של נפש חזקה במשמעות העמוקה שלה שהיא אינה פגיעה ועומדת מול כל לחץ נפשי מהסביבה החיצונית.
אדם עם נפש חזקה הוא בטוח, יציב, מרגיש מושלם, יוצר, בורא, סוחף, משפיע וזאת מתוך אמונה עצמית ללא פשרות בעצמו ונותן חופש לכל הרצונות היצירתיים שלו ללא תנאי.
האדם הבריא בנפשו אינו מטיל ספק ביכולתו של הכול יכול שמתקיים בתוכו. האדם הבריא אינו מקשיב ואינו מתקיים משפת חסר שהיא - שפת פתרונות, שפת יודע סבל, בדידות, זעם, כעס, רכילות, השוואות, התנשאות ועוד, כל אלו הם מקלט בטחון לנפש שבורה ששוכנת בתוך אדם שחושש להיפגע מפחד להיתפס חלש, טועה, לא יודע, טיפש, כמו כולם, ועוד...
האדם החלש חי באשליה שהוא מממש טוב לב ואהבה ביכולת הנתינה שבו, אם יש או מתקיים בנתינה ספקות, חולשה וחוסר יכולת של האדם להיות מסוגל להתקשר ולהתקיים מול כל אדם באשר הוא.
האדם החזק מודה על הקבלה שהוא קיבל והם החיים וכל מה שיש בם בשבילו ולמענו ומנצל כל מה שרק אפשרי מהם.
במקום בו יש ספקות מתקיים פחד מהתוצאה ובכל פחד כזה הוא פחד מפני הסביבה, מה יגידו, מה יחשבו, איך אני אתפס ועוד.
הנפש החזקה פותחת פתח מוחלט לחיי הכול אפשרי וכל יכול ויוצרת זיווג עם מחשבת האין סוף שהיא הכול יכול והמחשבה יוצרת זיווג עם היכולת הפיזית. בה מתקיים זרימה וקלילות לכל הרצונות לצאת ולפרוח החוצה.
קוד הקיום מוסר: קבלה בפרשנות קוד הקיום - קבלה של מה שיש לי לתת לאחר ומשם נתינה שלו לקבלה שלי שתגרום לי להרגיש בקבלה.
כדי שהרצון של האדם להרגיש קבלה ימומש האדם זקוק למצוא ולהפנות את אנרגיות הנתינה שלי לאנרגיה דומה לשלו שמתקיים בה פוטנציאל משוחרר מעכבות ופחדים, שיכול להכיל את הנתינה שלו, ויאתגר את עצמו לצורות נתינה מעצמו כדי שהאדם יהיה מסופק כשיקבל אותם.
האדם החלש מבקש קבלה אוטומטית של עצמו ומקבל אוטומטית את האחר, וזאת כדי להימנע ולמנוע, חשיפת חולשות ופחדים, מפני שאין לו את יכולת הנתינה כפי שהוא היה רוצה שיהיו ויתקיימו במציאות של חייו.
ברגע שהאדם משלה ומצהיר שהוא מקבל הוא משלה ומתעתע בעצמו ובאחר מלראות את המציאות כפי שהיא, שהוא אינו מסופק ואין לו את היכולת להתמודד מול הרצון החופשי של עצמו שאותו הוא מונע על ידי קלות הקבלה שלו שהיא כיסוי בשבילו לחוסר היכולת של עצמו לתרום במלוא הכוח חיות שקיים בו ומכך הוא מקיים יחסי גומלין עם עצמו ואם אדם אחר ויוצר זיווג חלש ומכאן יהיה בלתי אפשרי לממש את הדבר האמתי, שהוא הכול יכול.
האדם יכול לתת ולעשות במלוא המרץ ולהשלות את עצמו שהוא בנתינה חזקה ואמתית, אך כל עבודתו לשווא אם הוא מצהיר שהוא מקבל את האדם מולו שחי מתוך פחדים וחששות.
לא מתקיים צינור אמתי להכיל את הנתינה שלו ומכאן הנתינה של האדם הנותן נעצרת, אצל האדם החלש לו הוא נותן.
הכעס והתסכול הוא על האדם החלש שאינו מסוגל לייצר מהנתינה שלנו הוא אבסורדי. האדם הנותן יכול בקלות להפנות את הנתינה שלו בכל רגע ושנייה, אך האדם מפחד להפסיק את הנתינה מתוך הפחד שיאמר עליו שהוא מקבל על תנאי ומכך ירגיש רגשות אשמה שהוא אינו טוב.
באותו הרגע ממש ישנם לא מעט אנשים שהיו נהנים מהנתינה החזקה שיש בך ויש בהם את הכוח והעוצמה לייצר ממנה אליך חזרה, כדי שתקבל בסיפוק ומשם לאחרים.

פלטיאל אריה

אנו מדריכי קוד הקיום, כאן כדי להדריך וללוות לדרך הקלה ביותר להשיג את המטרות ולממש את האינטרס האישי והצרכים שלך בכל תחומי החיים. אנחנו כאן בכדי לעשות זאת בשמחה, תשוקה וסיפוק. תהליך ההתפתחות על-פי קוד הקיום מתחיל בהתעוררות ובגילוי התכונות האמיתיות והעוצמות הטבועות בך מיום לידתך, גילוי מחודש של אותה תשוקת חיים שבזכותה הכול אפשרי,תהליך התעוררות זה מאפשר לך לבנות מחדש את אבני היסוד הפיזיות, הרגשיות והרוחניות של הנפש החופשית, אבני יסוד אלו הן האהבה העצמית המשחררת את האדם מהתלות שהתפתחה בו כלפי הסובב אותו, הוא אינו זקוק יותר לריצוי על-מנת להרגיש שייך. בעזרת תרגול מעשי בחיי היום יום, האדם לומד להכיל את הרוח האין סופית שבה הכול אפשרי בתוך העולם הפיזי היום יומי. הנפש מתחילה לפעול מתוך נאמנות לחוקי החיים שלה, ומוציאה עצמה לפועל בדרך מקורית ומתחדשת– זאת היא דרך השפע האין סופית המאפשרת לאדם לחיות ולממש את כל מאווייו באופן מוחלט. זאת צורת החיים  הנעלה ביותר אותה האדם יודע מלכתחילה ולה הוא מייחל.  http://www.paltiel.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב