דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התמסרות תקשור קוד הקיום דרך השפע עבורך 

מאת    [ 28/04/2010 ]

מילים במאמר: 1218   [ נצפה 2341 פעמים ]

מסע תקשור קוד הקיום דרך השפע עבורך מרץ 2007


התמסרות
קוד הקיום מוסר: מעצם ההסכמה של האדם לקבל על עצמו את תקשור קוד הקיום, הסכים הוא להיות שליח.
קוד הקיום חובק בתוכו אין סוף אפשרויות חדשות, שמאלצות את האדם חשיבה מחודשת, על חייו עם כל המשתמע מכך.
בפשטות, עצם האמונה של האדם שקוד הקיום עובד, מכריח אותו להיפטר מחיים ארוגים במסקנות, והקשרים שהיו קשורים לכוח ומעמד והחוק היחיד והוא המנחה: יחסי גומלין.
חיי האדם כפי שהתנהלו עד היום היו חיים בהם ניסה האדם להשית על האחר שליטה וכך האחר על האדם.
שיפוטיות וביקורת פנימית וחיצונית נבעו מתוך הצורך של האדם להיות יותר טוב, והכי טוב.
האדם חיי את חייו מתוך מחשבות טורדניות, שהם היו המנוע לאסוף הוכחות, להיות חזק וזאת כדי לשרוד בעולם תחרותי והישגי.
תקשור קוד הקיום שומט את "השטיח" בדמות - דעות, מסקנות, דרך חיים, חזון, מטרות, אשליות, רצינות, התרחקות, שיפוטיות, ביקורתיות ועוד, בצורה ברוטאלית כמעט מתחת לכל המסקנות וההקשרים מהם ומתוכם חי האדם עד היום.
האדם הוא הראשון לחוות על בשרו ועל נפשו את מה שלקח על עצמו.
עולם החומר והכוח כל כך מתעתע והאדם לא מסוגל להרפות מהישן והידוע, גם אם בעברו עשה האדם שינוי כזה או אחר בחייו, עדיין ההקשר לאותו שינוי הגיע מתוך המחשבה: "איך רואים אותי, חושבים עליי, יאמרו עליי".
המחשבה הטורדנית באדם: "אני צריך להוכיח את עצמי = לייעץ, להרוויח כסף, לשווק, לשתוק, לדבר, למתוח בקורת, להסתלק, להיות, לאכול, לשתות..." האדם תכנן את חייו בצורה בהתנהלות נפשית קרה ומנוכרת, התנהלות של שורד בעולם ולא כפרט חופשי המחליט לחייו.
תקשור קוד הקיום הגיע וחושף בפני האדם שכל האמונות בהם האמין עד היום, הם מוטעות מיסודן.
תקשור קוד הקיום מוסר: האדם החופשי אינו צריך להוכיח מאום וכלום על עצמו כדי להפסיק ולחדול בתלות שלילית חיצונית, תלות בכל דבר ועניין.
קוד הקיום מוסר בשפה ברורה שהאדם שם את החיצוני למלך ואילו את הפנימי שלו לעבד.
האדם התלותי, תלוי בכסף, חבר, חברה, בבן ובבת הזוג, ילדים, חברים, חוקים, מסעדה, קניון, טיולים, בגדים, ספרים, התפתחות אישית וכל אלו ביחד הם כאילו יוצרים אותו כאישיות מול העולם החיצון.
תקשור קוד הקיום מסיר את המסכות ומוסר לאדם שכל האחריות לחייו מוטלת עליו בלבד ולא על האחר.
כל מקום שלא "עובד" בעבור האדם, מתסכל את האדם = ללכת נגד הרצון החופשי של האדם אותו קיבל ברוחו ביום לידתו = להשיג כוח ומעמד = תחרותיות, הישגיות וכוחניות.
אין באפשרות האדם להטיל את האשמה על נסיבות, חיים ואנשים. אין באפשרות האדם להטיל דופי באדם כזה או אחר במחשבותיו.
קוד הקיום מוסר: כל מחשבה כזאת אותה האדם מקיים היא פשע מיסודה = להקטין ולהקריב את האחר כדי שהאדם ירגיש יודע ומבין יותר טוב מהאחר.
זאת מחשבה טורדנית והיא שייכת לסבל ולמאמץ.
לא פשוט לשנות דרך חיים? פשוט מאוד!!!
לקבל את קוד הקיום שתורתו ואמונתו לממש חיים חופשיים מתוך: "ואהבת לרעך כמוך", להוציא לפועל בצורה אמתית ומדויקת את החזון והאני מאמין של האדם למען עולם טוב יותר, האדם מחויב להכיל ולהחיל את קוד הקיום על עצמו ראשית כל.
כשהאדם יוותר, ימחל, ייכנע, יתמסר ויחבק את קוד הקיום אזי יבין שהוא אחד, יחיד ומיוחד בעולם הזה ומגיע לו להיות מאושר, אהוב, מקבל, אוהב ומתמסר לעצמו ולמי ומה שהוא.
תקשור קוד הקיום מכיל בתוכו את "הרצפט" המדויק: כל מקום שבו האדם חש סבל ומאמץ, מגיע מתוך כוחניות ויש גם דרך אחרת. דרך שבה האדם מתמסר לעצמו ומתמסר לאחר מתוך הרצון להביא את מי ומה שהוא לאחר במערכת יחסי גומלין.
להיות מדריך לחיים על פי קוד הקיום זאת לא עבודה שמצריכה שיווק, יחסי ציבור, שעות מתוכננות, יומן מסודר, חדר ישיבות, חדר מאובזר, הופעה מרשימה שזה רושם שהוא כוח
ומעמד.
להיות מדריך לחיים על פי קוד הקיום זה לוותר על כל מה שמסביב, החיצוני ולהביא לאחר בפשטות את מי ומה שאתה כאדם אוהב, הסוד הוא קבלה מוחלטת של האחר ורצון אמתי לתגמל אותו מתוך הנשמה.
זה יכול להיות ברחוב, בבית קפה, בטלפון, בבית, בפארק, במטוס, באוטובוס ובכל מקום שבו קיים האני.
קוד הקיום מוסר: לא להטיל ספק בכלום ולא לראות את האני החיצוני. להביא בצורה אמתית ואותנטית את האני הפנימי האוהב לכל מקום, גם אם יהיו התנגדויות, וויכוחים, הטלת ספק ועוד מהאחר כלפי האדם.
קוד הקיום מוסר: מי שטבל בצורה אמתית פעם אחת באושר על פי קוד הקיום, שהוא חוסר תלות מוחלטת אזי יירצה להישאר שם לעד.
אדם שחש בחייו את המקום המאפשר הזה לעצמו לחיות על פי מי ומה שהוא, יסמוך על האחר שהוא גדול , יכול ומסוגל וזה לא יישאר בגדר סיסמא התפתחותית.
לחיות על פי קוד הקיום = לאמר שלום, בוקר טוב, צהריים טובים, ערב טוב, לילה טוב, ברכות, שמחה וצחוק כלפי כל אדם שעובר מולנו ברחוב ובכל מקום אפשרי.
לראות את האחר כאחד שהוא חלק מהאני של האדם, בלתי נפרד והאדם רוצה להתחבר אליו, ללא פרשנות שהוא כועס, קר, מנוכר ועוד, האדם ייראה את עצמו כמתגמל ואת האחר כמתגמל האדם יעזור, גם במקרים בהם האדם לא ישתף עם האחר פעולה כשהאחר לא מתגמל את האדם. האדם ימשיך לפעול מתוך רוח האהבה העצמית החופשי מול האחר, גם אם האחר ינסה לגרור את האדם אל תוך סבל התלות, עדיין האדם יישאר במקומו ולא תהיה לאחר ברירה, האחר יהיה מוכרח לעבור לרוח האהבה העצמית חופשית של עצמו.
קוד הקיום כדרך חיים, בנפרד משיטות אחרות, מדביק, יש לו את אפקט הדומינו. זה מתחיל באנשים הכי קרובים לאדם, אותם ראשונים יזמין האדם להשתחרר מהתלות, אשר נוצרה.
כוחו ויחידותו של קוד הקיום: אדם שחי על פי קוד הקיום מביא תורה פשוטה מיסודה וחיי על פי אותה תורה.
האדם מדבר לאחר מולו בגובה עניים, פשטות, שמחה, צחוק, אוהב, מחבק...הוא חלק מהאדם מולו, מתוך רוח אהבה עצמית חופשייה מתוכה האחר מתחבר לאדם כדי להיות השלם.
זאת שיחה אמתית שבה, יש הקשבה מלב אל לב, מרגש אל רגש, מנשמה אל נשמה, שיחה שבה החוויה היא קבלה אמתית של האחר מול האדם, חוויה בשביל האחר מול האדם, אותה הוא כמעט ולא חווה מימיו.
"אפקט הדומינו" הוא בכך שהאחר מול האדם ישים סימן שאלה ענק, מדוע הוא עצמו לא מקבל את האדם מולו ומטיל עליו את האשמה "למר גורלו".
להתחיל מהאדם בבית, לגרום לו להכיר את קוד הקיום ולהצטרף למעגל הזה, לחשוף מול המשפחה הקרובה, הרחוקה, ידידים, חברים, רחוקים וכל מי שנקרה בדרכנו.
להזמין אותם להכיר את הדבר המופלא הזה שהאדם בעל אהבה עצמית ורצון חופשי לקח על עצמו ללא מחשבה, באפס מחשבה: מה ייצא לי כאדם מזה בעולם של כוח ומעמד.
אנו יודעים לאמן על פי עקרונות, שיטה ועוד, יודעים את הנוסחא, אבל האדם מולנו אינו יודע את
קוד הקיום הגיע בתקשור, הוא לא גחמה פרטית, הוא לא נחלה של אדם פרטי כזה או אחר. לחיות כאדם על פי קוד הקיום, זה להבין את האני הפנימי העמוק ביותר שלך כאדם.
האדם צריך לשאול את עצמו בכל שנייה, וכל נשימה שהוא נושם: מתוך ההקשר שהוא מאושר בכל מקרה - האם הוא כאדם, מתמסר לדבר המדהים הזה, האם האדם לוקח על עצמו לחיות על פיו, האם האדם מוכן לחוות את האושר העילאי בחופש, באי תלות?
האם האדם מוכן לעשות בכל רגע נתון חשבון נפש אמתי לגבי המחשבות שעולות לו, הספקות, החששות ולהביט באמת הפנימית בעניים = "מה אני כאדם רוצה להוכיח, מה הכוונה, מטרה שלי להטיל ספק ולשאול שאלות אם לא החלתי על עצמי את מה שלקחתי על עצמי והוא להתמסר לעצמי לאהבה עצמית, לשחרור כל תלות, האם זה תלוי בידע ובמידע שאני מקבל או לא מקבל, האם זה בגלל שלא לימדו אותי מספיק, האם זה בגלל אחד כזה או אחד אחר?
קוד הקיום מוסר: האדם החופשי גמלה בליבו החלטה ממשית לוותר על כוח ומעמד ולקבל על עצמי את השליחות המדהימה הזאת להביא לעולם יידע קוסמי, והוא בין הראשונים למסור אותו בנאמנות מתוך אהבה, שמחה, אופטימיות וקבלה אמתית לאנשים בעולם והראשונים הם האנשים סביבו

פלטיאל אריה






אנו מדריכי קוד הקיום, כאן כדי להדריך וללוות לדרך הקלה ביותר להשיג את המטרות ולממש את האינטרס האישי והצרכים שלך בכל תחומי החיים. אנחנו כאן בכדי לעשות זאת בשמחה, תשוקה וסיפוק. תהליך ההתפתחות על-פי קוד הקיום מתחיל בהתעוררות ובגילוי התכונות האמיתיות והעוצמות הטבועות בך מיום לידתך, גילוי מחודש של אותה תשוקת חיים שבזכותה הכול אפשרי,תהליך התעוררות זה מאפשר לך לבנות מחדש את אבני היסוד הפיזיות, הרגשיות והרוחניות של הנפש החופשית, אבני יסוד אלו הן האהבה העצמית המשחררת את האדם מהתלות שהתפתחה בו כלפי הסובב אותו, הוא אינו זקוק יותר לריצוי על-מנת להרגיש שייך. בעזרת תרגול מעשי בחיי היום יום, האדם לומד להכיל את הרוח האין סופית שבה הכול אפשרי בתוך העולם הפיזי היום יומי. הנפש מתחילה לפעול מתוך נאמנות לחוקי החיים שלה, ומוציאה עצמה לפועל בדרך מקורית ומתחדשת? זאת היא דרך השפע האין סופית המאפשרת לאדם לחיות ולממש את כל מאווייו באופן מוחלט. זאת צורת החיים  הנעלה ביותר אותה האדם יודע מלכתחילה ולה הוא מייחל.  http://www.paltiel.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב