דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוחי הגדלת חזה 

מאת    [ 28/04/2010 ]

מילים במאמר: 566   [ נצפה 2152 פעמים ]

זה לא סוד שאין כמעט אישה בעולם שלא הייתה משנה משהו בגופה, כולנו ההינו רוצות ישבן יותר מוצק, אף יותר סולד או בטן שטוחה יותר, כל הדברים הללו בהחלט לא תורמים לבטחונה העצמי של האישה, על אחת כמה וכמה כאשר האישה אינה מרוצה מהאיבר הנשי ביותר – החזה שלה.

אידאל היופי בימינו, וההשוואה הבלתי פוסקת בין נשים, אם על ידי הנשים עצמן או על ידי הסביבה, גורמת לנשים רבות חוסר שביעות רצון וחוסר ביטחון ממבנה גופן, במיוחד כאשר מדובר על החזה הנשי. כיום ניתן לפתור את הבעיות הללו בקלות, ניתוחי חזה נחשבים היום לניתוחים בטוחים ופשוטים יחסית כמעט ללא סיכונים עם אחוזי הצלחה מעולים, נשים רבות בוחרות לעבור את הניתוחים הללו בניהם גם ניתוח הגדלת חזה, בשביל ההרגשה האישית שלהן ולא בשביל אף אחד אחר.

 

במרוצת השנים ניתוחים פלסטיים הפכו לדבר מקובל, וקל יותר לנשים רבות להתמודד עם חוסר שביעות הרצון מגופן. כאשר אנו מדברים על ניתוח הגדלת חזה, לאו דווקא מדובר בגדלים עצומים כמו שהיינו רגילים לראות לפני 20 שנה דוגמת החזה של דולי פרטון למשל. גודל החזה האידאלי הוא סוביקטיבי ונובע מסיבות שונות מסגנון וטעם אישי ועד תרבויות שונות, כל אישה רואה בגודל חזה מסויים כגודל שהייתה רוצה שהחזה שלה יהיה. במהלך השנים האחרונות, טכנולוגיות בהן נעשה שימוש בניתוחים פלסטיים השתכללו מאוד, ואף נכנסו שיטות חדשניות ומהפכניות לתחום, וכך גם בתחום של ניתוחי חזה. כיום ישנן כמה טכניקות שונות של ניתוחי הגדלת חזה ומגוון רחב של סוגי שתלים לחזה העשויים מחומרים איכותיים מאוד, וגדלים שונים של שתלים. כאשר אנו מגיעים להחלטה באיזה גודל שתל נרצה להשתמש, ישנם כמה גורמים שיש לקחת בחשבון. דבר ראשון יש להתחשב בפרופורציית הגוף הכללית של המטופלת, מהו רוחב הכתפיים, מה המצב של החזה לפני הניתוח וכמות העור של החזה שאיתו יכול המנתח לעבוד. המנתח ישתדל לעשות את החתכים אילהם הוא יכניס את השתלים במקום יחסית מוסתר כמו קפל השד או בית השחי כדי שפחות יראו את הצלקות.

 

כפי שאמרנו נשים רבות אינן מרוצות מגודל או צורת החזה שלהן, אולם ניתן לחלק את הנשים שעוברות ניתוחי הגדלת חזה לשתי קבוצות עיקריות. הראשונה היא הקבוצה של נשים מבוגרות לרוב אמהות שרוצות להחזיר עטרה ליושנה, להחזיר את החזה למקומו הטיבעי עם שיפורים. הקבוצה השניה היא של אותן שים צעירות שלא מרוצות מגודל השד, ומרגישות שהוא לא התפתח כמו שהן ציפו שהוא יתפתח. כמובן שיש הבדל בין ניתוח הרמת חזה הבא להחזיר את החזה למקומו הטבעי לבין ניתוח הגדלת חזה שבא להוסיף נפח לחזה. ניתוח הרמת חזה נעשה לרוב אצל נשים מבוגרות יותר שמעוניינות להחזיר את החזה שהיה להן למקומו הטבעי לאחר שהוא עבר כמה לידות ותקופות הנקה.

 

במהלך תקופת ההתאוששות לאחר ניתוחים פלסטיים וגם לאחר ניתוח הגדלת חזה, צפויות תופעות לוואי מסויימות בדמות אודם סביב החתך ושטפי דם מתחת לעור. לרוב תהיה גם נפיחות באיזור הניתוח שתחלוף לאחר כמה ימים. חשוב להימנע מחשיפה לשמש של איזור המנותח לאחר הניתוח, ולא לעסוק בפעילות גופנית מאומצת כחודשיים לאחר ניתוח הגדלת חזה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב