דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוחי חזה 

מאת    [ 28/04/2010 ]

מילים במאמר: 559   [ נצפה 1808 פעמים ]

ניתוחי שדיים הפכו היום לדבר מקובל, המון נשים בוחרות לעבור ניתוחים קוסמטיים ואסתטיים כחלק מהמגמה של מודעות פיזית – גם מודעות בריאותית אבל בעיקר אסתטית. כפי שציינו ישנו מגוון רחב של ניתוחי חזה המותאמים לכל אישה ולכל בעיה.

ניתוחי הגדלת חזה

ניתוחי חזה ביחס לשאר הניתוחים הפלסטים, נפוצים מאוד בארץ ובין ניתוחי החזה, ניתוח הגדלת חזה הוא המבוקש והפופולארי ביותר.ישנן נשים רבות שאינן מרוצות מגודל החזה שלהן, לרוב החזה שלהן נראה להן קטן מדי, נפול מדי או אפילו לא סימטרי וחסר פרופורציה. התופעה הזו אף גדולה יותר בקרב נשים שהניקו או הפחיתו כמות משמעותית ממשקל גופן והחזה שלהן נראה להן קטן ונפול. ניתוחים פלסטיים בחזה פעמים רבות עוזרים לאישה בהעלאת הביטחון העצמי שלה, האישה מרגישה נשית יותר וסקסית יותר. לפני הניתוח, המטופלת צריכה לעבור בדיקות מקיפות ולעבור ייעוץ עם המנתח הפלסטי. במהלך הייעוץ המנתח יחליט איזו שיטת ניתוח מתאימה למטופלת ובאילו שתלים הוא ישתמש, ישנם שתלים בצורות שונות, עגולים בצורת אגס, אנטומיים, ישנם אפילו חומרים שונים מהם עשויים השתלים. כל ההחלטות האילו נעשות בכדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר. מעבר לכך הבדיקות המקיפות אצל הכירורג הפלסטי נעשות גם לבדוק סיכונים לגידול בשד לפני הכנסת שתלים לחזה. במהלך ניתוח להגדלת החזה המנתח מבצע חיתוך באיזור השד (לפי השיטה שנבחרה) ומחדיר דרך החתך את השתל. הרבה פעמים גם כאשר נשים רוצות לעבור ניתוחי הרמת חזה, יש צורך להשתמש בשתלים, זאת אומרת לשלב בניתוח הרמת החזה יחד עם הגדלה וזאת כדי שתוצאות הניתוח יחזיקו מעמד, אולם ניתוח הגדלת חזה לא יכול לבוא המקום ניתוח הרמת חזה.

הקטנת חזה

ניתוחי הקטנת חזה הם ניתוחים המיועדים לנשים שהחזה הגדול שלהן מפריע להן, ולעיתים אף גורם להן לסבל. המון נשים חושבות שהן היו רוצות חזה גדול ורבות מהן רוצות לעבור ניתוחי הגדלת חזה, אבל הרבה מהן לא מודעות לכך שנשים עם חזה גדול, במיוחד חזה שלא פרופורציונלי למימדי גופן, גורם למעמסה על הגב, השכמות והצוואר, והרבה נשים סובלות מכאבי גב. מעבר לכאבים ישנה אי נוחות יומיומית, המון נשים מתלוננות שהן שתמיד מלווה אותן הרגשה של כבדות, לא תמיד נוח להן לעסוק בענפי ספורט שונים וגם הרבה פעמים ישנה בעיה במציאת בגדים מתאימים. ניתוח הקטנת חזה גורם לנשים רבות להרגיש משוחררות יותר ופחות מסורבלות אולם לרוב הוא אינו מתאים לנשים שירצו להניק בעתיד. במהלך ניתוחי הקטנת חזה לעומת ניתוחי הגדלת חזה, מוסר עור ורקמות שומן עודפות והחזה מעוצב מחדש.

ניתוחי הרמת חזה

הרבה פעמים אנו בתור נשים אומנם מרוצות מגודל החזה שלנו, אבל מה לא היינו נותנות כדי שהוא יעמוד זקוף? ניתוחי הרמת חזה מטפלים בדיוק בבעיה הזו. ישנם סיבות שונות לצניחה של החזה, הנקות, דיאטות קיצוניות וכוח הכבידה, זאת אומרת, עם הגיל משום מה החזה שואף להגיע לרצפה ולא לשמיים. לרוב ממולץ לעבור ניתוח להרמת שדיים לאחר שהאישה סיימה עם הלידות וההנקה, מכיוון שהם תורמים לצניחת החזה, וזה יכול לקרות גם לאחר שהן כבר עברו את הניתוח. במהלך ניתוחי חזה להרמת החזה מוסר העור העודף מהחזה, והחזה מעוצב בצורה זקופה יותר. כפי שהזכרנו קודם, לעיתים יש צורך לשלב עם הרמת חזה גם הגדלת חזה כדי שהחזה באמת יקבל את המראה הצעיר והזקוף שאנו מעוניינות בו.

לרוב התוצאות של ניתוחים לפסטיים בחזה מחזיקות המון שנים, אבל לפעמים אחרי הרבה שנים יש צורך לעבור שוב ניתוח כדי לשפר את המראה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב