דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כללי אצבע למסחר נכון בשוק ההון 

מאת    [ 27/04/2010 ]

מילים במאמר: 307   [ נצפה 2129 פעמים ]

ה לא עוד מאמר המפציר בכם להשקיע תוכניות חיסכון וירושות מהדוד באמריקה בשוק המט"ח, גם לא הרצאה מנומקת ומלומדת היטב באשר לסיכויי הרווח שלכם באם תשמרו על קווי תמיכה והתנגדות.
מטרת המאמר להדריך אתכם, ואתכן, המחפשים את שביל הזהב בין חיפוש מקור פרנסה נוסף לבין סולידיות והימנעות מהרפתקנות, איך להשתלב בשוק ההון בכלל, ובשוק המטבעות, הסחורות והמדדים בפרט. ניתן להתחמק מהסטטיסטיקות השחורות לגבי 90% מפסידים בשוק זה, אם רק שומרים על מספר כללי אצבע פשוטים למדי:
1.פעלו עם "כסף להשקעה"- אל תסחרו בשוק עם כסף שמיועד לאוכל, לתרופות ולמשפחה. כל פעולה עסקית היא ערב רב של תחושות, רגשות, יצרים פסיכולוגיים ושיקולים כלכליים קרים, וככל שמוטיב האמוציות קטן, כך היכולת לפעול משיקולים רציונאליים עולה.
2.פעלו בהיגיון- שוק ההון, ושוק המט"ח בתוכו, ניתנים להבנה, ניתוח ולימוד, אך חשוב לזכור כי בלתי אפשרי לחזות במדויק את הפעילות ואת הכיוונים שאליהם יפנה השוק, הגנות קבועות ושקולות ימנעו מצבים של הפסדים גדולים ויאפשרו מסחר שקט, רגוע ושקול יותר.
3.הימנעו מ"רווחים גדולים וקלים"- הפיתוי במסחר בשוק ההון הוא גדול, ורבים בטוחים כי ניתן להשיג רווחי ענק ללא סיכון משמעותי, אנו ממליצים להיות מה שקרוי בעגה המקצועית "שונא סיכונים" (risk adverser), דהיינו, סוחר שמעדיף להיכנס להשקעה שהסיכוי להפסיד בה קטן, ולא נרתע מכך שגם יעד הרווח שלה לא גדול באופן משמעותי.
4.לימדו, נסו, התמידו- האינטרנט מלא במאמרים, פורומים, בלוגים ומידע רלוונטי, ישנם גם ספרים בתחום השווקים הפיננסיים, שוק ההון ושווקי המט"ח, הסחורות ומדדי המניות, כל חברה מעניקה למעוניינים תוכנות דמו לפעילות "מדמת מציאות" וניתן לבצע עליה אסטרטגיות, ניסיונות ומגוון ניסויים וטעיות, שיעזרו לכם ללמוד ממה להיזהר, איך לגשת בצורה נכונה לעסקה ובעיקר, מתי לצאת ולממש רווח, במקרה הטוב, או לקצר הפסד, במקרה הפחות טוב.
5.אלו היו מספר כללים פשוטים ונורמטיביים למי שמעוניין להתחיל לפעול בשוק, או שנמצא ממש בתחילת הדרך ומפחד מכניסה רצינית לתחום. כמובן, ישנם עוד המון כללי "עשה" ובעיקר "אל תעשה", אך אלו כללי הבסיס והמלצתנו היא להתחיל איתם. בהצלחה.

http://www.4xa.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב