דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לעשות כסף באינטרנט (מאמר חובה!) 

מאת    [ 25/04/2010 ]

מילים במאמר: 338   [ נצפה 2951 פעמים ]

לעשות כסף באינטרנט זה דבר לא פשוט – במיוחד בהתחלה. אני רוצה לדבר איתכם היום על כמה דברים שיעזרו לכם להתחיל עם רגל ימין את הדרך שלכם בעסק שלכם.

דבר ראשון-  אני מאמין שכדי לפרוץ את הגבולות של ההכנסה שלכם אתם צריכים לפרוץ גם כמה מחסומים בראש שלכם, למה אני מתכוון בכך? אתם צריכים להבין שכדי לייצר הכנסה באינטרנט אתם צריכים להשקיע בהתחלה בהשכלה שלכם (קורסים באינטרנט), אתם צריכים להשקיע באתר, בפרסום וכו'.. על אלו דורשים הוצאה כספית מסוימת ואם אתם חושבים שאתם יכולים לקצר עניינים כאן וללכת לכל המערכות של להתעשר בשתי שניות אתם טועים ובגדול!

דבר שני – תהיו מפוקסים, תנסו לשמור על כמות קטנה של פרויקטים בהתחלה כדי שתוכלו להתקדם בצורה הטובה ביותר ושתראו תוצאות בצורה מסודרת. בנוסף, ישנן הרבה מאד מערכות שניתן לייצר הכנסה מהן, תדאגו לא להתפזר ביניהן- זה אחד הדברים החשובים!

דבר שלישי-  תשמרו על הזמן שלכם, אחד הדברים המרכזיים של חוסר הצלחה ברשת זה ניהול זמן לקוי. תנסו לדמיין את עצמכם נכנסים לאינטרנט, רובנו יפתחו את הפייסבוק, מייל, תראו כמה תמונות של חברים שהעלו אותן בדיוק אחרי טיול מוצלח שהיה להם ובלי לשים לב אתם בזבזתם כמה שעות טובות סתם, בלי שום ערך לעסק שלכם.

דבר רביעי- "כדי לעשות כסף צריך גם להשקיע". צריך להבין שבשלב הראשוני אתם צריכים להשקיע כסף בידע ובבניית העסק שלכם (אתר, עיצוב, קידום). זה דבר הכרחי אם אתם באמת רוצים ליצור עסק שיוכל להניב לכם את ההכנסות הראויות שיחליפו את העבודה הנוכחית שלכם.

דבר חמישי- תקבעו יעדים ברורים. ללא יעדים ברורים לא תהיה לכם את האפשרות למדוד את ההתקדמות שלכם בעסק. אתם צריכים להציב יעדים גדולים ומתוכם יעדים קטנים שירכיבו את התמונה הגדולה של העסק. אתם תראו שבשלב המתקדם, עמידה ביעדים יכולה לגרום לכם להבין מה עובד ומה לא עובד, מה מכניס לכם כסף ומה לא.

לסיכום, כדי לעשות כסף באינטרנט אתם צריכים לעמוד בכל הקריטריונים שיקדמו אתכם לכיוון המטרה. אתם ורק אתם תהיו הגורמים להצלחה שלכם, אין לכם שום תירוץ להאשים את כל העולם בהתקדמות העסק שלכם.

 

שרון כהן- יזם ומשווק אינטרנטי עם נסיון של שנים בתחום בארץ ובעולם, עובד מהבית במשרה מלאה. אתם מוזמנים לבקר באתר שלו שמלמד כיצד להרוויח כסף דרך האינטרנט. בפנים תוכלו לקבל קורס מקצועי שמלמד איך לעשות כסף מתוכניות שותפים בחינם: www.Kesef-il.org




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב