דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פאנג שואי - שבעה טיפים חשובים 

מאת    [ 24/04/2010 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 2568 פעמים ]

כאשר א' התקשרה אליי לברר בנוגע לייעוץ היא טענה שהיא מרגישה "תקועה". היא סיפרה שקראה הרבה ספרים בנושא "פאנג שוואי" ואף ניסתה ליישם כמה מההמלצות בביתה, אך היא מרגישה שזה לא ממש עובד בשבילה.

כאשר הגעתי אליה פגשתי אישה נעימה  ומקסימה שנראתה מאד עייפה וחסרת אנרגיות. בביתה היה אפשר למצוא כמעט כל סוג אפשרי של ארונית או מדפי אכסון, ובכולם אינספור חפצים.

כמובן שלכל ארון ולכל חפץ היה הסבר מאד משכנע לסיבת  הקיום שלו, אך אותי זה לא שכנע.

לאחר הסבר ארוך על המשמעות והחשיבות של דילול החפצים, ענתה לי א' שהיא מאד מבינה , אבל - "אין לי כוח...".

חלף שבוע ונפגשנו שוב - הפעם החוויה הייתה שונה ומפתיעה. את אותה אישה עייפה ומיואשת החליפה אישה מלאת אנרגיות עם חיוך ענק שקראה לי עוד בחדר המדרגות להזדרז ולעלות לביתה.

מיותר לציין כי א' הייתה עסוקה ופעילה מאד באותו שבוע - היא זרקה, מיינה, סידרה ותרמה חלק משמעותי מהחפצים המיותרים, דבר שהשפיע באופן ישיר על המצב האנרגטי שלה ושל בעלה.

חסימות במרחב הן אחד הנושאים החשובים והבסיסיים ביותר בתורת הפאנג שואי, שמסבירה את הקשר האנרגטי בין האדם לחלל בו הוא חי.

במקור זוהי תורה סינית עתיקה, אך בשנים האחרונות הפכה בעולם המערבי לדרך חיים תוך התבססות על עקרונות הנתמכים בהגיון בריא בלבד.

אז איך שומרים זרימה טובה של אנרגיה בבית, כך שנוכל להרגיש חיוניים ופעילים?

1. לשמור על החללים הקטנים פנויים ככל שאפשר - נישות, חללים בין ארון לתקרה וכדומה הן "מלכודות" לחסימות ושם אנו בדרך כלל מאחסנים חפצים שלא בשימוש שוטף ו... שוכחים מהם. 

2.חפצים ישנים ושבורים אותם אנו שומרים בתקווה שיום בהיר אחד ישוקמו ויחזרו לפעילות תקינה מהווים גם הם חסימה ומומלץ לזרוק או כמובן - לתקן ולהשתמש.

3. מתנות שקיבלנו ואנחנו לא אוהבים,  או חפץ שקנינו בזמן שהיינו בהלך רוח מסוים שחלף והתפוגג מזמן - מהווים גם הם אנרגיה שלילית, ומומלץ להעביר אותם הלאה לאנשים אחרים שייהנו מהם.

4. לעצור לרגע ולהתבונן על התמונות בחלל ולבדוק אם הן משקפות לנו אנרגיה חיובית או שלילית, אם הן תואמות את מצבנו הנוכחי וכיצד הן משפיעות עלינו. תמונות הן כמובן לא חסימה אנרגטית, אבל לפעמים תמונה יכולה לשדר מסר שלילי למישהו מבני הבית, ואז זו חסימה.

5. להימנע מאגירת כמויות גדולות של ספרים (בעיקר בחדרי שינה),אנציקלופדיות ישנות, מגזינים וכו'. ספרים הם משאב חשוב ואנשים נקשרים אליהם, אך  מאחר וספרים זה סוג של ידע, ומבחינה אנרגטית תמיד מומלץ להעביר ידע הלאה ולשחרר מקום לידע חדש להיקלט.

6. פיצ'פקעס בחדרי ילדים הם גם כן סוג של עומס, והם משפיעים על יכולת הריכוז ואיכות השינה של הילד.כאשר הילדים מביאים כמויות של מתנות מהגן, מימי הולדת, ממקדונלד'ס וכו',  פשוט צריך לדלל מדי פעם מבלי שירגישו.

7.עומס של ניירת על שולחן העבודה חוסמת את היצירתיות בעבודה, ולא מאפשרת יעילות, צמיחה והתפתחות.גם בשביל אלו ש"יודעים יותר טוב להתמצא בבלאגן" מומלץ לפחות אחת לחודש למיין ולזרוק ניירת מיותרת.

חשוב להבין שחסימות הן כמו עודף כולסטרול בגוף האדם. כשאנחנו חוסמים חלל מסוים זה עוצר את זרימת האנרגיה בו ופועל בדיוק כמו חוסם עורקים.

אני ממליצנ לכם לקחת יעוץ פאנג שואי שיאפשר לכם לשחרר כמה שיותר חסימות .בכך תאפשרו למעשה לשפע לזרום אל כל תחומי חייכם - בקריירה, בזוגיות, בריאות , פרנסה ועוד.

 


לידר ציבר, יועצת בכירה ומדריכת פאנג שואי קלאסי, בעלת דיפלומה בינלאומית מטעם המרכז ללימוד וחקר הפאנג שוואי בראשותו של מאסטר ג'וזף יו. מתמחה ביעוץ פאנג שואי לבתים פרטיים ולעסקים.


שיווק ברשתות חברתיות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב