דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שחזור גלגולים 

מאת    [ 24/04/2010 ]

מילים במאמר: 311   [ נצפה 2439 פעמים ]

להשתחרר מהפחדים והמצוקות

במהלך החיים אנחנו חווים עליות וירידות רבות. חלק בלתי נפרד מכך הוא הניסיון להתגבר על מצוקות ולשנות דפוסי התנהגות שאינם מוצאים חן בעינינו. דוגמאות נפוצות למצוקות אלו הם חוסר ביטחון ודימוי עצמי נמוך המתבטאים בעבודה, בזוגיות ובחיים האישיים, פחדים מסוגים שונים, דיכאון, קושי לתקשר עם אנשים אחרים ועוד. ישנן דרכים רבות להתמודד עם צדדים שמפריעים לנו באישיותנו, כגון טיפול פסיכולוגי, תרופתי ואפילו התעלמות. אך לעיתים הפתרון הקונבנציונלי אינו פותר את הבעיה ועקב כך התסכול שלנו הולך וגדל. כיצד ניתן לפתור בעיות להן דרכים קונבנציונליות לא נתנו מענה?

מה זה שחזור גלגולים?

אנחנו רגילים לחשוב שצדיק וטוב לו, רשע ורע לו. אם כך, כיצד ניתן להסביר את העובדה שפעמים רבות במהלך החיים דווקא אנשים טובים סובלים מטרגדיות ואסונות? כיצד יתכן שאדם שעושה רק מעשים טובים סובל כל כך? התשובה לשאלות אלו מופיעה בגרסה כזו או אחרת בדתות השונות, ובבסיסה הרעיון שהחיים אינם מתחילים ומסתיימים בלידה ובמוות. הגוף הוא למעשה רק המעטפת החיצונית שבה שוכנת הנשמה, שצוברת רשמים וחוויות מתקופות החיים השונות. על פי תפיסה זו, מקורם של חלק מהמצוקות והפחדים שלנו טמונה בחוויות שעברנו בתקופות חיים קודמות. לכן, באמצעות שחזור גלגולים ניתן לחזור לתקופות חיים אלו, להבין מה מקור המצוקות והפחדים ולתת להם מענה.

כיצד מתבצע שחזור גלגולים?

התהליך מתבצע במרכז למודעות של רונית מנשורי כאשר מטרתו היא לגרום למטופל השתחרר מפחדים ומצוקות קיימים באמצעות תיקון חוויות מתקופות חיים קודמות. לכן, השלב הראשון בתהליך הוא הגדרת הפחד שממנו מעוניין המטופל להשתחרר. לאחר הצבת המטרה מתחיל שלב שחזור הגלגולים עצמו: המטופל נכנס למצב של רוגע והרפיה של כל הגוף, ובאמצעות דמיון מודרך המטופל חווה פיזית ורגשית קושי מתקופת חיים קודמת, שמשפיע על תקופת החיים הנוכחית. הבנת הפחד מתקופת חיים קודמת מאפשר לבחור את הצורה בה יבוצע התיקון בתקופת החיים הנוכחית. הצלחת שחזור הגלגולים תלויה במידה רבה ברצון ובנכונות של המטופל. מאחר והמטפל נחשב למורה הרוחני של המטופל בתהליך, בחירה של מטפל בעל ניסיון חשובה אף היא.


המרכז למודעות מנוהל על ידי רונית מנשורי, מטפלת הוליסטית שעושה שימוש בשיטות אנרגטיות מגוונות, כגון רייקי והילינג. ניתן לשלב את מגוון הסדנאות במסיבת רווקות, יום הולדת יום גיבוש לעובדים עוד.


 


שיווק ברשתות חברתיות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב