דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לקידום האתר וליצירת עניין אצל הגולשים 

מאת    [ 24/04/2010 ]

מילים במאמר: 693   [ נצפה 1843 פעמים ]

טיפים לקידום האתר וליצירת עניין אצל הגולשים

השבוע התייעץ איתי לקוח, הוא סיפר לי שהאתר עולה לו כסף אבל אין לו תוצאות. מגיעים אליו רק 4-5 לידים בחודש ובשביל זה הוא לא צריך אתר. לכל היותר, הוא יבנה "אתר תדמיתי". שאלתי אותו למה הוא מתכווין, והוא הסביר לי שעיצוב האתר הנוכחי הוא פשוט מידי ולא מראה על תיחכום והוא מעוניין ליצור רושם על הגולשים. הוא רוצה לעצב אתר מאוד יפה, בכמה אלפי שקלים "חד-פעמי" כהגדרתו ו... זהו! אמרתי לו שעיצוב האתר, זה דבר חשוב, אבל לא הכי חשוב... תפקידו של עיצוב אתר הוא למשוך  את העין, אבל אם התוכן, יפה ככל שיהיה, לא ידבר לגולש, אזי הוא לא ישאר באתר ויעבור לאתר אחר במהירות רבה.

יותר מזה, באתרים ממוקדים של נדל"ן, המציעים נכסים ודירות יד שנייה, חשיבות עיצוב האתר מתגמדת לנוכח כמות ואיכות הנכסים. חשוב מאוד לעדכן את האתר באופן סדיר בנכסים רלוונטיים. הנכסים חייבים להיות מגובים בתמונות וגם בצילום וידאו של הנכס. זאת מאחר והתמונות יוצרות אמינות אצל המתעניין. והלקוח מתרשם, כי הנכס הזה, באמת מיוצג על ידי המתווך.

בשלב הבא יש לבדוק את התוכן המוצג באתר. התוכן חייב להכיל מילות מפתח מתאימות, לעבור מחקר על נושא הכתיבה, אורכו צריך להיות סביר וסגנונו ברור ונעים לעין. אפרט להלן:

1.      יש לבחור מילים אשר ייצגו את בחירת מילות המפתח לתוכן. התוכן חייב להכיל מילות מפתח שהן פופולאריות ובעלות שימוש רב.

2.      התוכן חייב להיות מקורי, תוך בדיקה ברשת למול אתרים נוספים על מנת לקבל השראה ואישרור, כי זה הכיוון הנכון.

3.      מומלץ כי כל מאמר יכיל 300-500 מילים. הטקסט חייב להיות ברור, קריא וקל לקריאה.

4.      כותרות מסוגננות, רשימות ממוספרות וכתיבה מודגשת ותמציתית, תהפוך מאמר לתוכן ידידותי לקריאה, ותקל על המבקר לבחור להישאר ולמצות את הקריאה עד תום.

נושאים שיכולים להיות רלוונטיים למאמרים בתחום זה הם:

1.      הקריטריונים והשיקולים לבחירת בית מיד שנייה.

2.      איך לעשות את המעבר מבית לבית?

3.      עיצוב הבית – עשה ואל תעשה

4.      משכנתא - רכישה נבונה צרכנות יעילה!

5.      מי מסביבי? דע את שכניך

אתר טוב המכיל את כל האלמנטים הרשומים לעיל הוא רלוונטי, אם לא שוכחים לעשות פעולות לצורך קידומו והפצתו ברשת. אחד מהדרכים לעשות כן, הוא לבצע קישורים לאתרים נוספים שיכולים להיות רלוונטיים למתעניין. דרך נוספת היא, להחליף לינקים עם אתרים של קולגות. GOOGLE נוטה להחשיב פעולה זו כרבת-משמעות בדירוג!

פעולות נוספות שחשוב לעשות ושעליהן ארחיב את היריעה במאמר הבא:

א.      כתיבה שיווקית ברשת – איך עושים את זה?

ב.      ריענון מאמרים ותכנים "מועשרים" ומקדמים.

ג.       ריענון הקשרים (הלינקים) ובדיקתם.

ד.      הקמת מועדון לקוחות הלכה למעשה.

הכותבת היא אחראית מדיה בחברת BMBY ו-LAGUR ומנהלת לוח יד-ראשונה GO BMBY

ניתן ורצוי לשלוח את המאמר לכל מי שזה יכול לעניין אותו : )

לחץ כאן ליצירת קשר ישיר

אביבה זאבי מנהלת תוכן ומדיה BMBY LAGUR GOBMBY




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב