דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אלהים שלי 

מאת    [ 22/04/2010 ]

מילים במאמר: 1064   [ נצפה 2913 פעמים ]

אלהים שלי

"אלהים" שלי רציתי רק שתדע שכל "אלה" שיצאו מתורתך שמכונה "ים" הם טובעים בים ואין מציל ומשתמשים בארץ כמקום מפלט שנאמר –  אוחזים בקרני המזבח.

מי אלה בכללות השם אלהים לא יודע שאלהים זה דרגה נמוכה מאוד כשם שטוען: ד"ר והמקובל והפילוסוף וממשיך דרכו של הרב"ש ומפרש את בעל הסולם יהודה אשלג – "לייטמן מיכאל" אני מעל "הטבע = אלהים". ומלמד כיצד לדעת את חוקי הטבע כאשר הטבע פגע בו.

כאשר המלומדת הצדיקה בוגרת רחובות ניו-יורק "קרן ברג" שומעת את המלומד "לייטמן מיכאל" שהוא מעל "הטבע = אלהים" שהוא היה התלמיד של בעלה "שרגא ברג" עונה לו – "אלהים שם ליפסטיק". והיא מלמדת את תלמידיה לעזוב את אלהים – אין לו ערך בעולם הזה, דהיינו, לא להתעסק במודעות הגוף אלא רק בנשמה.

חוקרי המדע טוענים: שכל המדענים בתחום המתמטיקה חיפשו את אלהים בן המספרים ולא מצאו אותו...

אנשי הדת הם היחידים שיודעים שיש אלהים והם אוהבים את אלהים מכיוון שהוא סחיר ותורתו שווה כסף ומביאה פרנסה טובה.

על כל "אלה" אמר פעם פרעה מלך מצרים לאחר שקיבל את עשר המכות: "ולא ידעתי את יהוה אלוהי ישראל"...דהיינו, את אלהים הוא ידע ולא ידע את יהוה...מכאן אנחנו לומדים: "שאם לא נדע את אלהים בדעת – לא יפסיקו עשר המכות שהיו במצרים שקיימים היום בעולם הזה במודעות 2010" .

אלהים – טען מורי רבי שמעון – "כל אחד יכול להיות אלהים בתנאי שיישאר שפוי"...טען הרמב"ם – "כדי לדעת מה אמר אלהים צריך להיות אלהים"...טוען חיים שלמה – "קל מאוד להיות אלהים – קשה מאוד לא לשקר ולא לחמוד".

אלהים – זאת אקסיומה קשה מאוד לפיתרון אבל היא ניתנת לפיתרון. בתוך התורה שנאמר עליה – "באצבע אלהים נכתבה". הוא קרא לה "ים"...מתוך הים נפלטו "אלה" שהם שישה מעמדות שנקראות ו"ק , דהיינו, שש קצוות...וחילק אותם בתוך הכדור שנקרא כדור הארץ וקרא להם שמות: צפון – הניח את העני. דרום – הניח את העשיר. מזרח – הניח את החכם. מערב – הניח את הטיפש. למעלה – הניח את הרשע. למטה – הניח את הצדיק. ובאמצע – הניח את שבת.

שבת – נקראת בית המלך ואף אחד לא נמצא בבית המלך וכולם מסתובבים סביב בית המלך שעל כן כדור הארץ מסתובב...יום אחד העני נהייה עשיר, והעשיר נהייה רשע...יום אחד הטיפש נהייה חכם, והחכם נהייה עשיר...יום אחד הרשע נהייה עני ונקבר עמוק באדמה וקראו לו צדיק...ומהיום הזה כל הצדיקים קבורים באדמה ומעל פני האדמה נאמר: "ויסתכל כה וכה ואין איש"...

על פני האדמה מונחים להם החכמים, הטיפשים, העניים, העשרים...ומעל כולם יושב הרשע ומשתמש בכולם לצרכיו האישיים...כולם מחפשים צדיק ואין צדיק שנאמר: "אין צדק בעולם הזה"...כל אחד ואחד שיסתכל היכן הוא נמצא בכדור שמסתובב...העני רוצה להיות עשיר, הטיפש רוצה להיות חכם, העשיר רוצה להיות חכם...שנאמר: "כולנו חכמים"...כך היום הזה כולנו רוצים להיות רשעים והרשעים לא מוכנים לקבל אותנו שעל כן - קיימות בחירות כל ארבע שנים.

בכל אחד ואחד מאיתנו קיימות ובולטות חמשת התכונות: עני, עשיר, טיפש, חכם ורשע...כאשר התכונה השישית קיימת עמוק מאוד בתוך גופנו שהיא נקראת צדיק... ואליה כולנו פוחדים להגיע ובמקום זה אנחנו הולכים לקברות הצדיקים כדי לבקש מהם עזרה להחזיק את הרשעות שבנו...

מדוע אנחנו לומדים קבלה?...

כדי לצאת מן הטיפשות ולהיות חכמים.

מדוע יש ע"ב שמות?...

כדי לצאת מן העוני ולהיות עשיר.

מדוע יש רופאים?...

כדי לתקן את המכונה שתוכל להמשיך לדרוס.

מדוע יש צדיקים?...

כדי שהרבנים והמקובלים יעצימו אותם וימכרו אותם בחלקים לעניים ולטיפשים.

מדוע אנחנו לא רואים את זה?...

מכיוון שכולנו אלהים מזויפים שטוענים: "ברוך אתה יהוה פוקח עיוורים".

מדוע אף אחד לא יהוה?

יהוה קבור עמוק מאוד בתוך גופנו שנאמר: "צדיק אתה יהוה"...שעל כן אין מודעות צדיק מעל פני האדמה.

כדי לקבל את התכונה השישית ולהיות האדם שנברא ביום השישי צריך להודות במודעות שהעולם הזה קיים, דהיינו, כל אחד ואחד שעל פני האדמה ללא הבדל דת, גזע ולאום והיא – אני לכשעצמי לא שווה כלום ואין לי על מי לסמוך גם לא על אבינו שבשמים, על אחד כמה וכמה לא על חכמי הדור הרשעים...ולקבל עלינו את מרירות התרופה כשם שקיבל עליו יעקב אבינו כאשר ידע שהוא נמצא בעולם הרמאים שנאמר: "שבע שנים עבד יעקב ברחל באהבה עזה"...

כיצד עבד יעקב את רחל – וכיצד הוחלף שמו ממודעות רמאי לישראל... שישראל נקרא הקדוש ברוך הוא – אין עוד מלבדו – יהוה אחד ושמו אחד...מוסבר לפריטי פרטים בספר ספר וסיפור - "מלחמת הרוח בחומר".

המשפט אומר: "בודדים הם שחוקרים את המחלה – ואלפים הם שפוסלים את התרופה"...שעל כן אף אחד לא רוצה לחזור בתשובה ותשובת כולם – אמר הצדיק הגדול המהולל האלוקי שנמצא בתוך האדמה שכאשר היה מעל האדמה דינו היה – גזר דין מוות שנאמר: "כל הבן הילוד היאורה תשליכוהו"...אין לקבל תלמידי חכמים כשם שלא מקבלים ילדים מחוננים שעל כן נאמר: "כל הדוחה משיח כופר בתורה ובמשה רבנו"...

ויאמר יהוה אל משה. צווה את יהושע בן נון להכרית כל זרע עמלק...ובימים האלה שהם ספירת העומר, "אני אני הוא", נלחם בממלכת  עמלק שהם המחוקק, השופטים והרופאים שאליהם משועבדים כל חכמי הדור... הרבנים והמקובלים והמדענים... ועד היום הזה ידי היא העליונה שזה מסתיים בתוך ימי ספירת העומר שנאמר: "כשיבוא הקדוש ברוך הוא לפקוד את האלה אוי לנמצאים וטוב לנמצאים".

"מה רב טובך אשר צפנת ליראיך"

"שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד"        

"הפצת האור - הדרך לאמת"


WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL


0544-898547  03-9322192


"רק כאשר אתה יודע שאתה לא יודע תדע את הדעת" - המשיח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב