דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונה משולבת מחלקתית למשרד או כל מכשיר בנפרד ? מה עושים ??? 

מאת    [ 22/04/2010 ]

מילים במאמר: 530   [ נצפה 1827 פעמים ]

בסביבת העבודה המודרנית אנו מצפים לפיתרון מיידי וכולל, פיתרון המתחשב בצרכי הארגון להפקת מסמכים תוך חיסכון בעלות ובזמן הפקה . המגמה הירוקה מובילה אותנו להתחשבות בחיסכון בנייר, חשמל וכדומה.

העצה הראשונה שתתקל בה בכל מאמר ומול כל איש מקצוע הוא מעבר למרכזי צילום והדפסה, הנקראים מדפסת משולבת או מכונת צילום משולבת, בניגוד למדפסות אישיות ומכשירים רבים המפוזרים בארגון.

אין ספק שמכשיר קטן (מדפסת משולבת) הינו מכשיר שבו ההשקעה הראשונית קטנה עד מאוד. אך לפריסת מכשירים זו חסרונות רבים. מהקושי לתחזוק מכונות, העלות הרבה של המתכלים, הקושי הרב במעקב אחר כמויות השימוש המוביל ישירות לצילום והדפסה בכמויות גדולות יותר ולא נחוצות.

מיותר ,אך עם זאת חשוב, לציין את עלות ההדפסה במדפסות הזרקת דיו מול מדפסות לייזר (בערך פי ארבע).

בחרתי כאן להתמקד בחלק מהיתרונות של המכשיר המחלקתי מול פריסת מכשירים אישיים:

הצבת מכונה מרכזית מאלצת את העובד לקום ממושבו על מנת לקחת את ההדפסות ולצלם מקטינה את כמות ההדפסות באופן ניכר. האצבע פחות "קלה על ההדק"
מכשירים גדולים ומסיביים דורשים תחזוקה קטנה יותר


    • ניהול המכשיר - מרכזי ההדפסה מגיעים עם תוכנת שליטה מבוססת WEB המאפשרת לאיש המחשבים לראות את מצב המכונה מחדר המחשבים (בתוך הארגון בלבד), לשנות הגדרות וכדומה. ככל שיש פחות מכשירים כך קל יותר לאיש המחשבים לנהלם בצורה אפקטיבית.
    • מעקב אחר משתמשים - מכונות צילום משולבות מאפשרים ניהול הרשאות להדפסה וצילום, כמו כן מעקב אחר כמות השימוש לכל משתמש. מעקב זה יעזור לך למנוע שימוש מיותר ע"י המשתמשים וכן יצירת סטטיסטיקות והסקת מסקנות .
    • מרכזי הדפסה עם יכולות צבע - ניתן לנהל הרשאות צילום והדפסה בצבע כולל הקצאת כמות למשתמש.
    • חיסכון בנייר - מדפסת משולבת כוללים אופציות רבות לחסכון בנייר . צילום דו צדדי, צמצום של מספר עמודים לדף אחד, ביטול דפים חלקים ועוד. והכלה לחיצת כפתור.
    • הדפסה מאובטחת/הדפסה לתיקייה - אופציות אלו מאפשרות לשלוח הדפסה עם סיסמה או להדפיס לתיקייה במכונה. ההדפסה תמתין עד ללחיצה על כפתור במכונה לשם שליפה. כך לא ייווצר מצב שבו ממתינות הדפסות במכונה ללא בעלים ומסיימות את היום בסל המחזור. כמו כן הדפסות חסויות נשלפות רק ע"י הבעלים.
    • שליחת פקס מהמחשב - ללא צורך בתוכנה נוספת. מאפשר לשלוח מידע ישירות מהמחשב וחוסך הדפסות רבות. (* אופציה בתשלום , לא בכל הדגמים)
    • קבלת פקס למחשב - ללא צורך בתוכנה נוספת. ניתן להעביר את כל הפקסים ישירות למחשב לכתובת ה EMAIL או לתיקייה ולאחר מכן לנתב את הפקסים לגורמים בארגון. עניין זה חוסך בנייר ובטונר/פעימות מונה. אנו נדפיס רק את הפקסים החשובים לנו.
    • סורק - כיום לכל מרכז הדפסה ניתן להוסיף סורק. הסורקין הינם סורקים משרדיים מהירים וחזקים המאפשרים סריקת מסמכים רבים בזמן קצר, חלקם כוללים סריקה דו צדדים ואפשרות לשינוי הגדרות לכל מסמך. ולכן ניתן לסרוק מידע לשימוש בעתיד ולהדפיסו רק שעולה הצורך. בנוסף ניתן לסרוק מידע לתיקיות ולנהל ארכיון דיגיטאלי זאת במקום לצלם כל עמוד מספר פעמים על מנת לתייק בקלסרים השונים. (אופציה זו חוסכת גם מקום, ציוד משרדי וכדומה).

כמובן ישנם יתרונות נוספים למרכזי ההדפסה, לכל ארגון צרכים ספציפיים.
אנו יכולים לעזור לך ללמוד את הארגון שלך טוב יותר. לדעת כמה אתה מוציא על הדפסה וצילום היום ולעזור לך לבנות פיתרון המתאים לארגון שלך.
יועצ/ת ההדפסה שלנו תגיע למשרדך לניתוח מלא של המצב כיום ותציע לך פיתרון אשר יוסיף למשרד יעילות ויחסוך לעובדים זמן ולך כסף.

אופיקס – מרכז שרות לעסקים , הוקמה בשנת 2002 על מנת לענות על הצורך בשרות כולל ומקיף בכל תחום המיכון המשרדי למגזר העסקי  . בין השאר מספקת אופיקס מגוון רחב של מכונות צילום ומדפסות משולבות ברכישה או בשכירות ומלוות אתכם בשירות מלא.


נכתב ע"י רוחמה רביאן סלע




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב