דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארונות הזזה 

מאת    [ 21/04/2010 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 2394 פעמים ]

ארונות הזזה יכולים לשמש אותנו בכל אזור של הבית או המשרד וכדומה. ארונות הזזה יכולים להיות ארונות הבגדים שלנו, או ארונות הספרים ואף במטבחים שונים אנו יכולים למצוא ארונות הזזה. מה שמייחד את ארונות הזזה הוא מנגנון הפתיחה של הדלתות. בארונות הזזה דלתות הארון נעות על ידי החלקתם על המסילה שעליה דלתות הארון מונחות. ממש כפי שאנו עושים עם דלתות הזזה. בארונות המסורתיים הדלתות למעשה נפתחות על ידי ציר רגיל.

הבדל זה שבין ארונות רגילים לאותם ארונות הזזה הוא הבדל משמעותי ולזאת שני היבטים עיקריים. האחד הוא ההיבט הוויזואלי, שהוא אגב מה שגורם למעצבי פנים ואדריכלים להעדיף את ארונות ההזזה. ולצד היבט זה, קיים ההיבט השני, שאינו פחות חשוב והוא הפרקטיקה והחיסכון במקום שארונות הזזה מציעים לנו.

אז כאמור, מבחינה ויזואלית, ארונות הזזה נחשבים לנאים יותר ומיושרים יותר עם הקו העיצובי המנימטליסטי. ארונות ההזזה נוחים יותר לשילוב עם העיצובים החדשניים האופנתיים בימינו, מה גם שברוב המקרים הצרכן הסופי, הלקוח של אותו מעצב פנים, יעדיף את ארונות ההזזה וזאת בשל הערך הפרקטי הנוסף שלהם.

ערך זה של ארונות הזזה למעשה מאפשר לנו לחסוך מקום בבית ובכל מקרה הוא מאפשר לנו נוחות יתירה לעומת ארונות הדלתות הרגילים. כשאנו מדברים על ארונות הזזה הרי שאין לנו שום צורך במקום חופשי לפתיחת הדלת, ובמקרים כאלו אנו נוחים יותר לשלב את ארונות הזזה בכל מיני פינות בבית שארונות רגילים לא יכלו לשמש אותנו בהם. ואנו כמו כל אחד אחר הרי נדרשים להרבה שטחי אחסון בסביבת הבית ולזאת מהווים ארונות הזזה לפתרון מושלם.

אם פעם (במבט של עשור ויותר לאחור) ארונות הזזה נחשבו ללהיט אשר יחידי סגולה יודעים לייצרו ולשווקו, הרי שהיום אנו נמצא בכל חנות רהיטים ארונות הזזה, וכאמור בראש המאמר, נמצא ארונות הזזה לכל סביבה ולכל שימוש.

בבואנו לקנות ארונות הזזה חשוב שנדע היטב מה לבחון במעמד הרכישה. לא מדובר כאן בהתבוננות מיוחדת שונה מכל רהיט אחר שאנו קונים, אבל בהחלט יש לקחת בחשבון כמה דברים.

חשוב שנבחר בארונות שעשויים מעץ איכותי ובכל אופן מחומר טוב ועמיד. חשוב שנבדוק את המסילות עליהן נעות דלתות ההזזה שלנו ושנבדוק המרכב הכללי איכותי, מגומר היטב וכזה שיחזיק עומס עבודה של שנים ארוכות.

מעבר לכל אלו חשוב להבין שאם אנו מדביקים מראה על אחת מן הדלתות או כל מיני עיטורים וכן הלאה, חשוב שכל אלו יוכלו להתמודד עם התנועה הטבעית והיומיומית של הדלתות .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב